Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keuhkokuume?

Vierailija
14.10.2016 |

Mulla alkoi flunssa tyypillisesti nieluoirein ma ja nyt ti-to kurkkukipu ollut niin kova että olen joutunut napsimaan reseptillä Burana600mg ja Panacod-yhdistelmää. Herännyt kys kipuun aamuyöstä vaikka ottanut illalla lääkettä. Tämä aamuyö oli erilainen, mutta toisaalta otinkin Panacodin puoliltaöin että en tiedä tuleeko kipu yhtä kovana vielä takaisin tänäänkin, normaalilta tuo nielu ei tunnu. Lisäksi ollut aikamoista väsymystä, eilen alkuillasta jopa sanoin siitä ääneen miehelle kun en meinanut hereillä pysyä..virkistyin siitä sitten kyllä jonkin verran. Päänsärkyä olut nyt parina päivänä ja yskin (yskiminen muuten sattuu tosi ikävästi jonnekin tuonne rintakehän alueelle, ihan kuin jotain repeilsii siellä samalla) klimppejä joissa myös punaista joukossa, sen huomion tein itseasiassa tänäaamuna..Kuumeesta tms en osaa sanoa koska joutunut noita lääkkeitä ottamaan niin nehän vaikuttaa siihenkin, välillä on kyllä palellut..

Mutta voisko tämä olla peräti keuhkokuumetta? mulla on ma-aamuna työterveyslääkäri varattuna toisesta syystä ja toki siellä kerron näistä, mutta mitäs te sanotte? keuhkoputkentulehdukset on minulle liiankin tuttuja ja 3v sitten helmikuussa minulla oli keuhkokuume, silloin kuume huiteli 40asteessa ja mm röntgenkuvat osoitti keuhkokuumeen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Käske miehesi kuunnella, rohiseeko. Korva vaan kylkeen tai ribbab alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla