Nettideittailumiehet, hohhoijaa
Olen äskettäin laittanut profiilin deittisivulle ja harkinnan jälkeen kuvanikin sitten uskalsin laittaa. Kyllähän yhteydenottoja sitten enemmän tulikin.Pari miestä sitten halusi vielä enemmän kuvia--miksi ihmeessä? Tuntuisi oudolta esitellä itseään, tavallaan markkinoida. Kyllä mulle yksi kuva kertoo miehestä ja ei siinä tarvitse moottoripyörää tai kalaa olla ohessa.
Yksi mies ehdotti tapaamista heti kirjoittelun alettua. Seuraavana päivänä laittoi viestin,ettei voi enää kirjoitella, kun tapailee toista :) Yksi halusi heti fb-sivuilleni. Ei käy. Eli aika vilkasta on liikenne.Onko nettimiehet yleensäkin saalistajia,vai voiko edes olettaa, että mukana on muitakin? Kertokaa kokeneemmat.
Kommentit (9)
Mun viimeisimmän nettideitin kanssa ollaan oltu kimpassa kohta 5 vuotta. Pari lastakin on. Kummallakaan ei ollut kuvaa ilmoituksessa, juteltiin parisen viikkoa ennen kuvien vaihtamista. Kummatkin lähetti yhden kuvan. Kummallekaan ulkonäkö ei ole parinvalinnassa kovin tärneä tekijä. Siitä parin viikon jälkeen tavattiin. Oltais tavattu aiemminkin, mutta välimatkaa oli aika paljon.
Miehet (ja useimmiten naisetkin) haluavat nähdä kasvokuvan ja kroppakuvan. Samoin kuvien pyytämisellä voidaan yrittää ottaa selvää, onko kuva tosiaan sinun. Itsekin tinderissä pyyhkäisen ohi kaikki miehet, joilla on vain yksi kuva. No joo, pinnallinen olen, mutta ei ole iso juttu laittaa edes sitä toista kuvaa.
Äkkiä pois sieltå. Suurin osa on saalistajia ja todella pipipäitä. En suosittele. Kokeiltu on ja ystäväpiiristå myös kokemusta. Jos ei tule elämässä muuten vastaan, niin ole ilman kumppania.
En näe tuossa mitään outoa. Käyttävät resurssinsa fiksusti.
Miehet hakevat koko ajan parempaa. On helppoa klikata kiinnostaako tai klikata pois.
Tuohon nettideittailu juuri perustuu eli kuvien avulla kiinnostus herää tai ei herää. Aina löytyy kiinnostavampia =kauniimpia naisia.Tapaaminen pitää järjestää mahdollisiman nopeasti,sitä kun live-tilassa vasta saa oikean käsityksen. Ellei kirjoittelu- tai kuvavaiheessa innosta riittävästi tai on parempi saannissa, finito. Miksi tyytyä huonompaan vaihtoehtoon, kun tarjontaa on?
Vierailija kirjoitti:
Miehet hakevat koko ajan parempaa. On helppoa klikata kiinnostaako tai klikata pois.
Vaikka parempaa olisikin tarjolla, niin harva mies siellä pystyy tuosta vaan aloittamaan keskustelua naisten kanssa. Mulla on ollut kuukausia jolloin en ole saanut ainuttakaan viestiä naisilta.
Ja miehet notkuvat palstoilla, vaikka tapailevat tai seurustelevat. Osa kyllä reilusti kertoo olevansa varattu, sellaisten kanssa en edes jatka kirjoittelua.
Nyt en ihan ymmärtänyt mikä ongelmasi on. Sekö, että miehet pyytävät toisenkin kuvan sinusta? Vai se, että yksi kirjoitti reilusti, että ei olekaan enää käytettävissäsi? Mitä oikein nettideiteistä odotit..? Aika pienellä otannalla täällä nyt haukottelet miehille, kannattaisiko siis yrittää saada sitä miestä ihan livenä jos netin kautta sinulle viestitelleet miehet eivät nappaa. Olet ilmeisen nuori. :D