Paljonko palstailulaskusi oli viime kuussa?
Kommentit (21)
Mä villiinnyin, 78,30!
Nyt olen ollut tiukalla kuurilla, tässä kuussa ehkä kahdellakympillä selviän. :)
Mä sain jotain sakkoa viime laskussa. Oli varmaan liian monta pääsy kiellettyä.
Pitäis kattoa nettipankista. Yleensä ollu 10-14e.
Vierailija kirjoitti:
Toi on oikeesti vanha ja huono. Pliis keksi jotain ihan omaa.
No ei muutes ole. Käyttäjäehdot muuttuivat 1.9. 2017 maksullisiksi. Maksat jokaisesta viestistä 0.07 snt. Luepa yläpalkin käyttäjäehdot huviksesi edes kerran.
Mulla väheni palstailu viimeisen laskun jälkeen minimiin. Lasku siis 7,14 + alv.
Vituttaa. Pilalle meni tämäkin palsta.
Minä maksan palstailusta DNA:n kuukausimaksun verran. Olisko pari kymppiä kuussa. Veloitus tulee siis nettiliittymästä, sillä Sanoman keskustelupalstat ovat edelleenkin ilmaisia käyttää.
Nyt ei ihan oikeasti jaksa tätä samaa. Voin sanoa, että ite oon palstaillu 4 v eikä laskua ole kuulunut.
Oikeestiko? Tuleeko se lasku siis puhelimeen vai postilaatikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Mä sain jotain sakkoa viime laskussa. Oli varmaan liian monta pääsy kiellettyä.
Joo. Noi sakkojen määrät perustuu siihen, kuinka monta viestiäsi on poistettu. Näin pyritään siivoamaan palstalta kaikki vihapuhe ja muu alatyylinen viestittely.
Netti 19,90 ja varmaan sähköäkin menee muutamalla kympillä. Tosin sähkölämmitys, ettei ainakaan hukkalämpö paljoa haittaa..
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ihan oikeasti jaksa tätä samaa. Voin sanoa, että ite oon palstaillu 4 v eikä laskua ole kuulunut.
Kyllä, kun laitoit vissiin aikoinasi rastin ruutuun "ei kiitos, en maksa"
Minä laitoin rastin väärään ruutuun ja maksan jokaisesta viestistä puolivuosittain tuon melkein 20 euroa.
t. nro 29
Rautalankaako teille pitää vääntää?
Viime kuussa 18,90. Tässä kuussa menee kyllä yli, oon ollu niin tylsistyny...
Lasku sen verta iso, että piti talo ja lapset myydä.
Vierailija kirjoitti:
Rautalankaako teille pitää vääntää?
Viime kuussa 18,90. Tässä kuussa menee kyllä yli, oon ollu niin tylsistyny...
Kehottaisin sinua etsimään kunnon harrastuksen, ettei tarvii tylsistyä av:lla ja olla nobody sohvaperuna. Metsäretket on sitäpaitsi paljon halvempi harrastus kuin av.
Sienestä, marjasta tai kerää vaikka helvetti käpyjä. =)))
Toi on oikeesti vanha ja huono. Pliis keksi jotain ihan omaa.