Mies ei ole kertonut kenellekään, että on kanssani kihloissa.
Ei edes lähemmäisilleen. Ei käytä sormusta.
Syyksi kertoi, että ei tykkää avautua kenellekään sen elämästä. On niin loukattu olo ja, että en merkitse hänelle yhtään mitään.
Kommentit (32)
Ei meilläkään mies kertonut kellekään että olimme kihloissa. Minulle osti kyllä sormuksen, mutta itsellään ei tietysti ollut (USAssa ei ole tapanakaan). Kertoi töissään ja parhaalle ystävälleenkin vasta kun menimme naimisiin ja esitteli minut yhteistyökumppaneille vaimonaan (bisneksessä luotetaan enemmän naimisissa oleviin miehiin, kertoo vakaudesta). En kokenut, että mies mitenkään häpesi minua tms. Hän vain on yksityinen ihminen. Ei hän puhu muistakaan asioista kellekään.
Pitää kyllä hääsormustaan.
VAIMONI VÄITTÄÄ VIELÄKIN OLEVANSA NEITSYT VAIKKA MEILLÄ ON 2 LASTA JA TAAS PULLA UUNISSA
HEL-NYC kirjoitti:
Ei meilläkään mies kertonut kellekään että olimme kihloissa. Minulle osti kyllä sormuksen, mutta itsellään ei tietysti ollut (USAssa ei ole tapanakaan). Kertoi töissään ja parhaalle ystävälleenkin vasta kun menimme naimisiin ja esitteli minut yhteistyökumppaneille vaimonaan (bisneksessä luotetaan enemmän naimisissa oleviin miehiin, kertoo vakaudesta). En kokenut, että mies mitenkään häpesi minua tms. Hän vain on yksityinen ihminen. Ei hän puhu muistakaan asioista kellekään.
Pitääkö sormusta myös pettäessään?
En pidä sormusta minäkään (iho hautoo sormusten alla), enkä julista muutenkaan olevani naimisissa. Minulle riittää, että minä ja puolisoni tiedämme olevamme naimisissa.
Suosittelisin muutenkin ihmisille vähentämään oman elämänne esiintuomista. Ette te niin mielenkiintoisia ole, kuin luulette.
En minäkään kertonut enkä edes että seurusteltiin. Käytin kyllä sormusta ja jotkut ihmettelivät kenen kanssa olen kihloissa. Naimisiinkin mentiin salaa, ei edes kummankaan vanhemmat siitä tienneet ennenkuin saivat kuvan ja tekstin "mentiin tänään naimisiin" kenellekkään ei olla sen enempää kerrottu että on menty naimisiin... vaimon nimi muuttui, kait siitä monet hoksanneet.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Pitääkö sormusta myös pettäessään?
Ilmeisesti. Ainakin nainen, jonka kanssa hänellä oli suhde, tiesi, että mies on naimisissa. Mies ei ole sen luontoinen, että valehtelisi (tietoisesti salaisi olevansa naimisissa -> ottaisi sormuksen pois).
Ne olemme olleet kaksi vuotta kihloissa, ja ei miehellä ole sormusta eikä ole kertonut kenellekään. Miehen äiti kysyi joskus ollaanko kihloissa, kun käytän sormusta. Ei ole tarvetta kenellekään kuuluttaa mun parisuhde tilannetta.
Minä pidin ihan normaalina, ettei mies kertonut kosineensa minua. Menimme maistraatiss naimisiin ilman hääjuhlaa, joten miksi meidän kummankaan olisi pitänyt asiaa etukäteen selitellä kellekään. Meidän kahdenkeskinen sopimushan tuo oli. Meillä varmaan sitten kummankin olisi pitänyt kokea itsensä loukatuksi.
Sormukset on ostettu silloin parikymmentä vuotta sitten, mutta eipä noita ole tullut pidettyä.
Onko mies hiljainen ja sulkeutunut ja ei vaan jotenkin saa sanottua asioita ääneen? Ei halua huomiota ja on mieluummin hiljaa kuin tekee itsestään numeron? Tapaatko ap koskaan miehen lasta tai vanhempia? Oletko ikinä tavannut? Jos tapaat ja kerrot, että menitte kihloihin, niin olisiko mies helpottunut, että hänen ei tarvinnut kertoa vai sitä mieltä, että ei olisi pitänyt kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Ettekö puhu heidän kanssaan hääsuunnitelmista? Tapaatteko hänen lähiomaisiaan yhdessä? Entä kavereita? Ketä olette miettineet bestmaneiksi ja morsiusneidoiksi? Milloin häät ovat?
Naimisiin VOI mennä ilman tätä kaikkea luettelemaasi. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei pidä sormusta? Mielestäni kuuluisi pitää :)
Olen avioliitossa ja ilman sormuksia on jotenkin alaston olo. Haluan sen näkyvän muillekin, että olen varattu.
Mullakaan ei ole koskaan sormukset sormessa, kun töissä en voi pitää ja unohdan laittaa ne muutamaksi tunniksi.Tuntuu turhalta pitää niitä pari tuntia. Kaikkeen tottuu. Mulla ei ole tarvetta näyttää kenellekään, että olen varattu.
Me ollaan oltu kohta naimisssa kolme vuotta, eikä siitä kukaan tiedä. Mitä hittoa se muille kuuluu?