Mitä mieiltä nimestä Anceliga?
Tuommoiseen törmäsin. Ja just noin kirjoitettuna =O
Kommentit (46)
Niin kauniita nimiä. Ihanaa,että joku keksinyt laittaa nämä vanhat nimet käyttöön. Edesmennyt mummoni oli Angelika. Emme ole Romaneja,eikä ole mikään Romaninimi.
Angelika enkelten markiisitar. Muistaako kukaan tuota ihanaa romanttista sarjaa 70-80 luvulta?
Vierailija kirjoitti:
Miten hitossa tuo kuuluisi lausua?
Olen törmännyt tutun tutun lapsella myös nimeen Anselika.
Ihmettelen millaisia juntteja täältä löytyy. Ei ole paljon kielipäällä siunattu,jos ei tiedä miten Angelika tai Angelina lausutaan.
Vierailija kirjoitti:
Angelika enkelten markiisitar. Muistaako kukaan tuota ihanaa romanttista sarjaa 70-80 luvulta?
No juu, mutta sehän kuuluikin lausua ranskalaisesti Angélique :)
Vierailija kirjoitti:
Teennäinen nimi eikä sovi yhtään suomalaiselle.
Voi hyvää päivää mitä juntteja täällä pyörii. Eletään 2016 vuotta ja yhdentyneessä euroopassakin jo huvän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen millaisia juntteja täältä löytyy. Ei ole paljon kielipäällä siunattu,jos ei tiedä miten Angelika tai Angelina lausutaan.
Ja millaisia urpoja jotka eivät osaa lukea?
Puhun sujuvasti ranskaa, englantia ja italiaa ja osaan taatusti lausua sekä Angelinan että Angelikan kaikilla kolmella, mutta nyt on kyseessä nimi Anceliga, mietin lausutaanko tuo ce kohta esim samalla tavalla kuin englannin cellon alku esim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse onkin siitä miten lausutaan AnCeliGa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juu, mutta sehän kuuluikin lausua ranskalaisesti Angélique :)
Jooopa joo. Anselik ja tuo s kauniisti ranhsckalaisittain sointuen:) hienoa alatte oppimaan.
Acnelika olisi myös sellainen joka voisi kuullostaa kauniille.
Nätille kuullostaa myös Agnellicka.
Facebookista löytyy melkoisen monta Anceligaa, joten kai se oikea nimi on...
Vierailija kirjoitti:
Akne-likka
Olen varma,että alapeukuttajien lasten nimet löytyvät suosikkinimien top kympistä. Mielikuvituksettomia massanimiä. Poikani luokalla on esim. Kuusi Onni nimistä poikaa. On siinä "onnellinen"luokka;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akne-likka
Tsiisus täällon vammasia maijameikäläisiä kommentoimassa. Käykö kateeksi kauniita nimiä? Kerropa omasi?
Olen varma,että kaikki alapeukuttajat ovat syvältä savon muasta,jotka eivät ole koskaan kuulleetkaan muita kun supisuomalaisia nimiä tyyliin mattimaija.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauniita nimiä. Ihanaa,että joku keksinyt laittaa nämä vanhat nimet käyttöön. Edesmennyt mummoni oli Angelika. Emme ole Romaneja,eikä ole mikään Romaninimi.
No ei Angelika tai Angelica olekaan. Oman siskonikin toinen nimi on Angelica. Mutta Anceliga tuollain väärin kirjoitettuna on!
Vierailija kirjoitti:
Tuommoiseen törmäsin. Ja just noin kirjoitettuna =O
Mitä vikaa on Angelica-nimessä? Miksi siitä on pitänyt vääntää ääliömäisesti?
Vähän niin kuin pihlaja kirjoitettaisiin pihjala.
Bulgaariromaneilla on tuollaisia nimiä. Varmaan jäänyt koulut käymättä.