Mitä mieiltä nimestä Anceliga?
Tuommoiseen törmäsin. Ja just noin kirjoitettuna =O
Kommentit (46)
Romanddista ja gultturellia porukkaa :)
Toyota Celica tulee ekana mieleen. Miten tuo on voinut mennä läpi :/
Olisivat laittaneet vähän suomalaisemmat nimet Enkelikka ja Enkeliina.
Miksei voi laittaa lapselle ihan supisuomalaista nimeä. Vaikkapa Kirppo, Alleni tai Jarma-Siila.
Teennäinen nimi eikä sovi yhtään suomalaiselle.
Tämä on samaa sarjaa kuin gollege-pusero.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän perheen etelä-pohjanmaalta,jossa lapsilla erikoisia kauniita nimiä. Heillä myös tytöt Angelika(yhdysnimenä edessä joku nimi mitä en nyt muista) sekä Angelina.Kauniita nimiä.
Tuon ymmärtää, angel=enkeli johdannainen. Mutta kun tuo nimi on Ance liga
Anselika
Ankelika
Nuo tulee mieleen. Joku pässi joka ei ymmärrä mitään ääntämisestä on halunnut olla erilainen ja lapsi päässyt kärsijäksi.
Entisen naapurini ja hänen venäläisen vaimonsa tytär on Angelica.
Ekana tulee mieleen clifterssin biisi.
Olen törmännyt vain romaneilla tuohon väärään kirjoitusasuun. Luulisi nyt, että järki sanoisin tuon olevan väärin kirjoitettu esim. siksi, että kun Angelica voidaan kirjoittaa k:lla tai c:llä, niin mihin väliin nuo meinasivat sen k:n lykätä "Ankeliga"? Ja enkeli = Angel, eikä ancel. Antaisi sitten nimeksi ihan vaikka Anneli jos ei osaa kirjoittaa.
Angle Celenina tulee olemaan meidän pikkuprinsessan nimi.
Kateelliset vänisijät, miksette itse nimeä omia lapsianne kauniisti?
Niin se todella pitäisi kirjoittaa Angelica ja se tarkoittaa itse asiassa karhunputkea.
Tiedän perheen etelä-pohjanmaalta,jossa lapsilla erikoisia kauniita nimiä. Heillä myös tytöt Angelika(yhdysnimenä edessä joku nimi mitä en nyt muista) sekä Angelina.Kauniita nimiä.