*Official Huutokauppakeisari*
Tykkään niin tuosta pariskunnasta ja Markkuhan on aivan mahtava. Eli hyvällä tehty aloitus =)
Heli halusi räksäverkot mansikkamaalle, kun mansikat kukkii. Ei verkoilla ole kiire vielä viikkoihin kun mansikka kukalla.
Kommentit (6)
Tää on hyvä. Kaikki jaksot oon kattonut. Julkkikset kamoineen ei tuo kauheesti lisäarvoa mutta menköön. Mieluummin katsoisin tavallisia tallaajia.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös tykkään. Ainoa tositeeveeohjelma jota tykkään katsoa. Tulee aina hyvä mieli kun katsoo. Haluaisin mennä käymään siellä joskus.
Muutama vuosi sitten päätin minäkin että tuolla huutokaupassa vielä käyn. Silloin kai tuo oli vielä vähän pienempää mitä nykyään.
Viime kesänä vanhempani olivat ohikulkiessaan perjantaina yrittäneet poiketa; ei onnistunut koska auto jätettävä kamalan kauas tien varteen, kansaa aivan hirveästi eikä parkkipaikkaa sisemmälle porukan määrän takia päässyt kävelemälläkään.
Nuo ihmiset tuolla sisätiloilla tuoleissaan varmaan saaneet aika lottovoiton päästyään noinkin lähelle.
Onko kenelläkään tietoa mistä näkee ensimmäisen kauden jaksot? Ruudusta ei enää nähnyt ja ne on minulla kokonaan näkemättä.
Näyttötunnilla olisin itsekin käynyt, mutta olimme ajamassa ohi tunti liian aikaisin, joten ei viitsitty jäädä odottamaan, kun oli muutenkin tapaaminen, johon oli hyvä mennä mahdollisimman pian.
Minä myös tykkään. Ainoa tositeeveeohjelma jota tykkään katsoa. Tulee aina hyvä mieli kun katsoo. Haluaisin mennä käymään siellä joskus.