Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäsi tyhjäpäisin ammatti?

Vierailija
13.10.2016 |

Mihin ei tarvita minkäänlaista pääntietoa? Mun mielestä missi. Olis aika nolo os mun työhakemuksessa lukisi työkokemuksen kohdalla Miss se ja se.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promoottori. En kyllä tiedä mitä ne tekee, mutta ilmeisesti ei mitään kovin merkittävää. Tämän päättelin siitä, että niihin aikoihin kun telkkariin alkoi tulla Big Brotheria ja muuta tositv-realitya,suunnilleen kaikki niihin hakeneet/valitut parikymppiset naiset ja miehet ilmoittivat ammatikseen promoottorin. :DD

Vierailija
22/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiteknikko. Jo pelkkä "ammatti"nimikekin on erittäin suurta hilpeyttä herättävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisempaa olisi tietää missä ammatissa toimii tyhjäpäisin tuntemasi ihminen 😃 Mun tutuista tyhjäpäisin tapaus on koulun keittäjä.

Vierailija
24/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somistaja

Vierailija
25/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenen vuotta sitten haastateltiin uutisissa naista, jonka titteli oli "irc-tutkija".

Vierailija
26/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kymmenen vuotta sitten haastateltiin uutisissa naista, jonka titteli oli "irc-tutkija".

http://kuvaton.com/browse/4345

Vierailija
27/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku seiskan tähtityttö, glamourmalli ja turha julkkis. Ihan mihin tahansa tutkintoon tarvitaan edes kykyä päästä tiettyyn paikkaan tiettyyn aikaan.

Vierailija
28/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon aatellu että olis kiva olla siivooja. Katon joskus kadehtien työpaikan siivoojia. Itsenäinen työ. Tärkeä työ. Saa tulla varhain ja lähteä varhain. Näkee työnsä jäljen. Vaikka on varmasti ihan liikaa hommaa niin välillä oma suunnittelijan työ tuntuu täysin turhalta.

Vierailija
29/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisempaa olisi tietää missä ammatissa toimii tyhjäpäisin tuntemasi ihminen 😃 Mun tutuista tyhjäpäisin tapaus on koulun keittäjä.

Tuntemistani ihmisistä tyhjäpäisin on laulaja/artisti, joskaan ei kovin menestynyt. Kuitenkin kohtalaisen tunnettu. On tosin lehtien sivuilla ollut enemmän ihan muiden syiden takia kuin laulutaitojensa (joita siis ei edes ole).

Vierailija
30/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmimmät ihmiset joita tunnen ovat: tehdastyöläinen, taksikuski, joku raksalla pyörivä pikku lesbo ja eräs lääkintavahtimestari.

Vierailija
31/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmimmät ihmiset joita tunnen ovat: tehdastyöläinen, taksikuski, joku raksalla pyörivä pikku lesbo ja eräs lääkintavahtimestari.

Taksikuskeina on kyllä paljon koulutettuakin porukkaa, esim. lentäjiä, jotka eivät saa sitä työtä mihin kouluttautuivat.

Vierailija
32/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chattijuontajat, tosi-tv-hahmot, joku itse keksitty Celebrity model esim. Jasmin Mäntylä saa multakin äänen.

Bloggaajat ja Vloggaajat - wtf.

Oon myös katsellut jonkin hiljaisen kirjaston ja tk:n vahtimestareita, niissä kandidaattiainesta tähän ketjuun.

Vierailija
33/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Promoottori. En kyllä tiedä mitä ne tekee, mutta ilmeisesti ei mitään kovin merkittävää. Tämän päättelin siitä, että niihin aikoihin kun telkkariin alkoi tulla Big Brotheria ja muuta tositv-realitya,suunnilleen kaikki niihin hakeneet/valitut parikymppiset naiset ja miehet ilmoittivat ammatikseen promoottorin. :DD

jakaa ilmaisnäytteitä/maistiaisia kauppakeskuksissa

Vierailija
34/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemistani ihmisistä tyhjäpäisin on laulaja/artisti, joskaan ei kovin menestynyt. Kuitenkin kohtalaisen tunnettu. On tosin lehtien sivuilla ollut enemmän ihan muiden syiden takia kuin laulutaitojensa (joita siis ei edes ole).

Nyt alkoi kiinnostamaan... Hitto kun en lue Seiskaa tms enkä osaa arvailla kuka voisi olla kyseessä.

Vierailija
35/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria Monde? 😂

Vierailija
36/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskatyrkky ja salarakas-nakumalli.

Vierailija
37/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://kuvaton.com/browse/4345

Tuostahan voisi itselleen kopioida jonkun uniikin tittelin ja homman. Vaikka AV-professori.

Vierailija
38/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskusten liittymämyyjät!

Vierailija
39/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsien ja ripsien laittaja. Kampaaja.

Vierailija
40/63 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jakaa ilmaisnäytteitä/maistiaisia kauppakeskuksissa

(Nauratti tuo "jakaa ilmaisnäytteitä." Tuli haarakonttori mieleen.)

Muistaakseni ennen vanhaan kaupoissa tuotteita esitteleviä tai maistiaisia jakavia henkilöitä kutsuttiin konsulenteiksi. Kaverin äiti oli 1970-luvulla revetä tärkeydestä kertoessaan olevansa Painonvartijoiden konsulentti.

Mielestäni promoottori on vielä jotain enemmän, mutta nimitys saattaa olla kärsinyt jonkinlaisen inflaation eli sillä voidaan tarkoittaa mitä tahansa (myynninedistämis)toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme