Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko veroprosenttini liian suuri? brutto 2200 ja netto 1380e.

Vierailija
13.10.2016 |

Jotenkin tuntuu että kaikki ei nyt ihan täsmää...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai. Mulla brutto 2350, netto 1600.

Vierailija
2/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta myöhäistä sitä enää on muuttaa. Onko sun palkka iskenut radikaalisti alkuvuodesta vai kuis nyt noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vero.fi/verolaskuri ?

Vierailija
4/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan saman verran ansiosidonnaista ja käteen jää 1700.

Vierailija
5/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla brutto 2500 ja netto 1890, ja prossa vielä himpun yläkanttiin laskettu.

Vierailija
6/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero.fi/veroprosenttilaskuri

Vierailija
7/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettoon vaikuttaa niin moni asia ettei me voida täällä sanoa, onko sun veroprosentti kohdallaan vai ei.

Vierailija
8/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta myöhäistä sitä enää on muuttaa. Onko sun palkka iskenut radikaalisti alkuvuodesta vai kuis nyt noin?

Miten niin myöhäistä muuttaa? Verottajan nettisivuilla laittaa verokorttilaskuriin tänä vuonna tienatut bruttotulot, niistä otetut ennakonpidätykset ja loppuvuoden arvioidut bruttotulot. Saa uuden verokortin, jopa itse tulostettuna (jos omistaa printterin) ja toimittaa sen työnantajalle. Veroprosentti voi pudota tuntuvastikin.

Alkuperäiseen kysymykseen, mun mielestä on liian suuri veroprosentti, jos kyseessä normaali palkansaaja ilman mitään erikoisuuksia. Itsellä noin 2100 brutto tuo noin 1700 nettoa.

Vierailija
9/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin myöhäistä muuttaa? Verottajan nettisivuilla laittaa verokorttilaskuriin tänä vuonna tienatut bruttotulot, niistä otetut ennakonpidätykset ja loppuvuoden arvioidut bruttotulot. Saa uuden verokortin, jopa itse tulostettuna (jos omistaa printterin) ja toimittaa sen työnantajalle. Veroprosentti voi pudota tuntuvastikin.

Alkuperäiseen kysymykseen, mun mielestä on liian suuri veroprosentti, jos kyseessä normaali palkansaaja ilman mitään erikoisuuksia. Itsellä noin 2100 brutto tuo noin 1700 nettoa.

Joo mutta nyt on jo lokakuu.

Vierailija
10/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta nyt on jo lokakuu.

2 viimeistä kuukautta voi mennä 0%:lla jos ihan liikaa maksanut alkuvuodesta. Kiva lisä joulun alla.

Vierailija
11/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä hei!

Täyttelin veroprosenttilaskuria ja siitä tulee edelleen tuo sama, eli perusprosentti 0 ja lisäprosentti 28%. En tajua yhtään mitään... Ja tuolla siis on laskettu tämänkin kuukauden palkka (brutto 2200, netto 1380).

ap

Vierailija
12/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ei tsiisus ap

Vierailija
13/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D ei tsiisus ap

No niinpä!!! Voitko nyt auttaa :(

ap

Vierailija
14/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotus on perseestä Suomessa. Itse tienasin kaupoilla vähän alle 7 tonnia ja joudun maksamaan siitä veroa niin paljon ettei jää käteen kun joku 4500.

Vierailija
15/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäprosentti?? Sä käytät sitä laskuria nyt väärin. Lue ohjeet sieltä.

Vierailija
16/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka olis 0%. Elät köyhyysrajan alapuolella. Siis tekeekö jotkut oikeasti töitä tollasilla "palkoilla"?

Vierailija
17/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
18/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy verotoimistossa tai soita sinne, osaavat neuvoa paremmin kuin täällä.

Vierailija
19/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä hei!

Täyttelin veroprosenttilaskuria ja siitä tulee edelleen tuo sama, eli perusprosentti 0 ja lisäprosentti 28%. En tajua yhtään mitään... Ja tuolla siis on laskettu tämänkin kuukauden palkka (brutto 2200, netto 1380).

ap

Jos olet täyttänyt oikein laskurin, niin sinun ei tarvitse maksaa enää loppuvuodesta ennakonoidätystä mikäli tulosi pysyvät samana. Toki voit tehdä kuten av-mamma ja odottaa kun saat reilun vuoden kuluttua palautusta ja onnitella itseäsi hyvästä tuurista.

Vierailija
20/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäprosentti?? Sä käytät sitä laskuria nyt väärin. Lue ohjeet sieltä.

Luin ohjeet ja tein täysin oikein! Voisiko edellinen työpaikkani olla merkinnyt palkkakuittiin vuoden kertymät vahingossa väärin? Ja se sitten vääristää koko paskaa.

ap