Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsa ei täyty millään? Söin juuri 3 pihviä, 6 perunaa, paistettua sipulia, n. 100g voita....

Vierailija
13.10.2016 |

Ja vatsa ei ole läheskään täynnä. Nuijin siis pihvit yht. N. 300g, perunoihin runsaasti voita ja pari sipulia karamellisoituna kylkeen.

Voisin syödä kaksi samanlaista annosta. Olen nainen.

Olen huomannut viime aikoina, että ruoka maistuu tavallista enemmän ja vatsa on pohjaton.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on MS-tauti. Pari vuotta sitten minulla oli oirejakso, jonka aikana minulla oli koko ajan nälkä. Vaikka söin ja söin, näläntunne ei poistunut! Ajattelin että johan nyt on kumma. Sitten tajusin, että se on neurologinen oire, harhatuntemus. Muutaman päivän päästä tunne lähti pois. Tai sitten se johtui jostain muusta. Mutta googlasin oireen englanniksi ja löysin muidenkin MS:ssää sairastavien kokemuksia neurologisesta näläntunteesta.

Vierailija
2/6 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä samaa. Nytkin on mukamas nälkä, vaikka vasta söin ison annoksen rasvaista ruokaa.

Mistä lie johtuu, yleensä täytyn melko pienestä ruokamäärästä, joten en ota siitä syömisestä stressiä - jos on nälätyspäivä, niin sitten syön ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/6 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leptiiniresistenssi, fruktoosin indusoima. Jätä hedelmät ja sokerit totaalisesti pois. Palautuu, jos palautuu, parissa vuodessa.

Vierailija
5/6 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul sama juttu ja tällane iso vatsa.. mahtuu.

No mul on viel ylipainoo, et kylläsyyden tunto on joteski hävinnyt tai tulee myöhässä( vasta kun on syönyt jo ihan jätti määrän).

Jostain olen lukenut,et puol tuntii ennen ateriaa ,olisi hyvä juoda muutama lasi vettä.

Vierailija
6/6 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläisyyden tunteeseen vaikuttaa se mitä syöt. Ei määrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi