Minkälaisia lempinimiä teidän naapureillanne on?
Ja mistä on saaneet lempinimensä? Meidän talon Jehovan todistaja on Jeesus ja kaikesta valittava hapan pappa on Sitruuna.
Kommentit (54)
Meidän naapureissa on Saab-äijä, Ferrarimies, Kakkosen Sovinisti ja sitten Päädyn Ääliöt 😁
Pitäisikin keksiä messevä nimi naapurin urpolle äijälle joka putsaa autonsa monta kertaa päivässä pölyrätillä ja huiskulla.
Haagertti
Pitkä-koipi Tenho ja Big Lefa
Hugo Boss-mies
Kytkinmummo
Ahdistelupanda
Vatipää
Partajeesus
Ali Baba
Tumppiukko
Murhamies
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikin keksiä messevä nimi naapurin urpolle äijälle joka putsaa autonsa monta kertaa päivässä pölyrätillä ja huiskulla.
Aimo Tomu?
Meillä oli Seniili,Mäkkäri ja Amis. Viereisessä talossa asui Röökiukko.
Hindi=intiasta kotoisin oleva kotirouva, joka kälättää erittäin kovaäänisesti, varsinkin kun puhuu ystävättärensä kanssa hindiä
Virastoasiamies=talon hyväntahtoinen juoppo. Nimi siitä, kun näin hänet kerran vähän yli klo 9 hississä. Oli kuulemma lähdössä "virastoasioille" tyhjien tölkkien kera.
Bilepojat=+30v ukkoja, jotka bilettävät pitkin viikkoa. Välillä kuuluu kämppään, kun ne oksentavat krapulaansa vessassa...
Koiramamma=5 koiraa omistava mamma. Koirille pitää levittää matot rappuun, etteivät "mussukat" liukastu ulos mentäessä.
Clio-ukko=saanut jollain ilveellä oman erikoisen parkkipaikan (ulko-oven edestä) Renautilleen varmaan uhkailemalla talotoimikunnan pj:tä tms.
Kananmuna-eukko. Pysäyttää pihamaalla kulkevat naapurit ja ei-naapurit ihan vaan kysyäkseen "ei teiltä kananmunia löytyisi"
Vierailija kirjoitti:
Mutta apua, oonkohan mä toi varmistaja (nro6)? :D Kipitän lähes aina kotoa lähtiessä takaisin ovelle katsomaan onko ovi varmasti kiinni, neuroosi nääs.
Tämä meidän Varmistaja on ansainnut nimensä vetämällä varmistelun aikamoisiin mittakaavoihin, aina kotoa lähtiessä rytmikkäissä sarjoissa jonkun aikaa, sitten hissillä alas ja hetken päästä taas uudestaan. Sitten kotiin tullessa rynkytellään ja keskellä yötä vielä lisää. Eikä ole mitään lempeää kokeilua vaan sellaista että siihen oikeasti herää. Mutta jos satut olemaan Varmistaja, toivoisin yöaikaan vähän maltillisempaa voimankäyttöä!
Mua sanotaa pikkulikaksi =D olen siis ihan nuori aikuinen, mutta pituutta on vain 153cm niin siitä lempinimi
Meillä asuu alakerrassa:
Kalsari-Kalle, nimi tulee siitä että kulkee aina pelkissä neonvärisissä kasarikalsareissa kesällä siwaan ja takaisin, ja yrittää kähmiä hississä
Runkkumursu, katselee parvekkeelta kun pikkulapset keinuu ja runkkaa samalla
Ja monia muita hulvattoman hilpeitä naapureita joiden takia olen alkanut vakavasti harkita muuttamista!
Hullu poraaja = ilmeisesti harrastaa poraamista, koska ei ainakaan tee remppaa. Tykkää porata heti aamun sarastaessa.
Pervonaapurit = vastapäisen talon asukkaat, jotka kyttäävät ikkunassa jos vähentää vaatetusta.
Suihkuhuutajat = meillä on muuten hyvä äänieristys, mutta naapurin kylppäristä kuuluu ääni todella hyvin. Pariskunnan toinen jäsen on suihkussa ja huutaa ilmeisesti muualle asuntoon puolisolleen niin että kämpp raikuu.
Denamummo = no, alkoholisoitunut mummo. Kun hissi oli epäkunnossa, mieheni joutui kantamaan denamummon viikon viinit 4. kerrokseen.
Hullu tuulettaja = vastapäisen talon asukas, joka tuulettaa kahdella ikkunalla myös kovilla pakkasilla. Koko päivän, yleensä myös yön. En ymmärrä miten se ei jäädy hengiltä tai taloyhtiö puutu lämmityskuluihin.
Minä ja naapurini olemme molemmat varmistajia. Usein varmistetaan oviamme samaan aikaan :D