Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua eutanasiaan

Vierailija
13.10.2016 |

Onko kenelläkään tietoa siitä, mistä saisin apua eutanasiaan? Tarkoituksenani olisi lähteä Hollanttiin tai Sveitsiin mutta en tiedä mikä järjestö auttaisi minua asiassa. Olen suomalainen. Tilanteeni vuoksi tiedän, että eutanasia minulle myönnettäisiin varmasti molemmissa maissa.
Tarvitsen lähinnä taloudellista apua ja käytännön kokemuksia edesmenneiden omaisilta.
Taloudellisen tuen kykenen ehkä aika helposti järjestämään itse määrätyiltä tahoilta.
Olisin kiitollinen, jos joku kykenisi neuvomaan minua tässä asiassa eteenpäin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomessa sellaista järjestöä tai tahoa, mikä auttaa tämänkaltaisessa tilanteessa eteenpäin?

T:Ap

Vierailija
2/4 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko kukaan eutanasian kokenut auttaa? Jos ei, tässä pari vinkkiä:

Köyttä saa marketista, osta tarpeeksi vahvaa ja iloisen väristä. Myyjä osaa neuvoa köyden, joka ei tee hiertymiä kaulaan.

Jos ei ole rahaa, ota pikavippi, maksustahan ei tarvitse huolehtia. Samalla voit käydä syömässä kunnon aterian; hyvä ruoka, parempi mieli, heh.

Sopiva pudotuskorkeus riippuu painostasi ja ruumiintakenteestasi. Riittänee kun hyppäät pöydältä. Jos ei onnistu, kokeile parvekkeelta. (Parvekkeelta hypäten et välttämättä tarvitse köyttäkään). Toivottavasti et pelkää korkeita paikkoja...

Muista kiinnittää köysi ensin, toinen pää kattolamppuun ja toinen kaulaan, Hirttosilmukan ohje löytyy googlettamalla.

Muista kuvata kännykällä jäähyväisviesti. Jätä myös lappu, jotta poliisi älyää lukea sen, muuten Suomessa on taas yksi ratkaisematon henkirikos lisää.

Hollannissa tai Sveitsissä voi toki toteuttaa saman, Sveitsissä on kauniit maisemat ja paljon korkeita paikkoja ja Amsterdamissa voi haistella ruusuja samalla kun vetää edulliset överit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suomessa sellaista järjestöä tai tahoa, mikä auttaa tämänkaltaisessa tilanteessa eteenpäin?

T:Ap

Exitus ry:llä luulisi olevan ainakin jonkinlaista tietoa asiasta.

Vierailija
4/4 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mieluummin Jumalalta apua. Jumala auttaa sinua kärsimyksessä aina niin kauan kuin tahtoo pitää sinut täällä. Usko Jeesukseen, niin pelastut ikuiseen elämään, jossa kaikki on tehty uudeksi ja hyväksi. Lue Raamattua. Lue psalmi 27 näin alkuun.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **