Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun haluaisi saada painoa pois mutta ruokavalion toteuttaminen liiaan stressistä

Vierailija
13.10.2016 |

Olen nyt parisen viikkoa ollut ilman diettiä eli en ole oikeasti miettinyt mitä syön ja huomannut voivani paljon paremmin. Painoa kuitenkin on hieman liikaa ja olisi kiva päästä alle tietyn summan. Mutta mikä avuksi kun jaksaminen ja stressitasot nousevat kun joudun miettimään ruokaa. Dietillä olin aina kotiin tullessa väsynyt ja ärtynyt ja olisi pitänyt saada heti ruokaa mutta rankan työpäivän jälkeene ruokaa oli mahdotonta valmistaa. Nyt kun en ole pariin viikkoon miettiny että mitä syön niin olen voinut paljon paremmin, kotiin tullessani en ole paiskonut tavaroita ja huudellut vaan ollut ihan normaali, enkä edes aina mennyt nukkumaan. Dietin aikana nälkä tietenkin oli enemmän mutta nyt kun en tietoisesti diettaa mutta mikään ei ole muuttunut ruokavaliossa niin en enään ärtsyille. Ainut muutos tietenkin on se etten enään välitä mitä suuhuni laitan työpäivän jälkeen kotona. Vaalla uskalsin muutama päivä sitten mennä eikä alkuperäisestä painosta ole mihinkään menty, dietin aikana saatoin väliaikaisesti saada pois pari kiloa. Laihdutuksessani on ongelmana se että peilistä en näe totuutta. Valokuviakin on, niistä näen joskus. Mutta välillä voin tosiaan pahoin kun olen hieman turvonnut tässä vuosien mittaan mutta tuo ruokavaliosta huolehtiminen aiheuttaa likaa stressiä, ja uskon että luulen syöväni ihan terveellieseti nyt jo. Miksi ei tämä ole helppoa? Tanssimassa käyn kerran viikossa, salitreenit jääny hieman toisaalle kun ei siihen intoa löydä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa mallia Lotta Backlundista. Hän on laihduttanut tosi hitaasti ilman dieettejä. Kuuntelin viime kesänä Jenny ja läskimyytinmurtajat -sarjaa, jossa Backlundia haastateltiin. Ohjelma on varmasti edelleen kuultavissa Areenassa, ja varmasti Backlundista on juttuja monessa lehdessäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä