Homot ovat tylsiä seksikumppaneita
Disclaimer: Kuvailuni tässä tekstissä perustuvat omiin kokemuksiini kyseisten enemmistöjen ja vähemmistöjen edustajista, enkä tarkoita yleistää näitä väittämiä koskemaan kaikkia kyseisen ryhmän edustajia.
Olen melko viriili ja seksuaalisesti aktiivinen homomies kolmenkympin hujakoilla.
Lakkasin joitakin vuosia sitten hakemasta seksiseuraa toisista homomiehistä. Olen tullut huomaamaan, että bi- ja heteromiehillä on jostakin syystä tyystin erilainen seksuaalienergia kuin homoilla – paljon primitiivisempi.
95 % homoista on sängyssä tylsiä, flegmaattisia lahnoja, jotka eivät uskalla heittäytyä ja antautua nauttimaan. Ja trust me, empiiristä kokemusta löytyy. Hyvä seksi ei ole pelkkää mekaanista suorittamista (ja tämä pätee kaikkien sukupuolten väliseen seksiin), vaan onnistuneen kokonaiskontekstin luovat muut tekijät: eläimellinen katse silmissä toista katsoessa, hengityksen kiihtyminen tiettyä kohtaa koskettaessa, järjettömän kiihkeä, tulinen, raivoisan hellä suuteleminen, voimakkaan lempeät otteet, voihkaisut, mielihyvän murahdukset, kuumana roihuava testosteronihuuruinen maskuliinisuus. Se, ettei häpeä nauttia ja näyttää nautintoaan.
En tiedä mikä siinä on, mutta bi- ja heteromiesten kanssa sekstaillessa tuo kaikki on selkeästi useammin ja voimakkaammin läsnä homomiehiin verrattuna. Olen joskus pohtinut, johtuuko se siitä, että naisiin päin suuntautuneilla miehillä olisi voimakkaampi testosteronituotanto – en tiedä. Homot eivät niin herkästi uskalla osoittaa nauttivansa, eikä heistä huou sellaista alkukantaista, eläimellistä, puutteen luomaa kiihkoa, mikä saa ahmimaan toisen kehoa kuin nälkiintynyt ensimmäistä kunnon ateriaansa. Voi olla, että minussa on vikaa. Ehkä en ole homojen mielestä haluttava.
Aika usein bi- ja erityisesti heteromiehet eivät välttämättä tahdo muuta kuin kunnon suihinoton itselleen. Luokseni hakeutuvat sekä puutteessa olevat sinkut että heteroliitoissa elävät miehet, jotka eivät saa vaimoiltaan suuseksiä (tai seksiä ylipäätään). He suorastaan vapisevat innosta, jännityksestä ja odotuksesta, kun riisun heiltä housut ja annan huulteni, kieleni ja nieluni laulaa kosteaa sinfoniaansa heidän siunatuilla, herkullisilla, sykkivillä kyrvillään. Suuni toimii porttina toiseen ulottuvuuteen, jossa maksimaalinen fyysinen nautinto on miehelle kuin miehelle mahdollista kokea – maksutta, ilman vastapalveluksia, ilman sitoumuksia, täydellä luottamuksella. Minulle tuottaa nautintoa nähdä heidän nauttivan, kuulla heidän voihkivan, arvostavan joka solullaan sitä mitä teen. Kaiken päälle saan siitä aina karjunnan säestyksellä parhaan mahdollisen palkintoni: suuni täyteen paksua, herkullista, kuumaa spermaa ammuttuna kivikovasta, täyteen kapasiteettiinsa paisuneesta kyrvästä.
Tuolle liha-alttarille polvistun nykyään yhä useammin ja useammin, sillä omalta kannaltani se on miljoona kertaa nautittavampaa ja tyydyttävämpää kuin väsähtänyt homoräpläys.
Kommentit (3)
Syytät homoja tylsiksi seksikumppaneiksi , mutta itse olet vain spermakurkkuna miehille?
Mukava kuulla, että olet löytänyt sinulle paremmin sopivan tavan toteuttaa ja kokea seksuaalisuuttasi.