Mies, tunnetko/vaistoatko jos nainen lähelläsi on kiinnostunut sinusta/kiihottunut?
Jos joku nainen esim harrastuksestasi, työpaikalta tms on kiihottunut, huomaatko sen?
Ja jjos huomaat, miten se käy ilmi?
Entä jos nainen on kiinnostunut sinusta? Mistä huomaat sen?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle iski kerran ihan älytön himotuskohtaus täpötäydessä junassa mun vieressä istuvaa miestä kohtaan. Yleensä osaan olla täysin pokkana jos kiihotun jostain miehestä, mutta tän miehen kohdalla en pystynyt vastustamaan. Levitin jalkojani niin että mun reisi oli ihan kiinni miehen reidessä. Mun käsi oli oman reiden päällä ja se "lipsahti" siihen mun ja miehen reisien väliin. En tehnyt mitään, olin siinä vain röyhkeästi miehessä kiinni. Mun yllätykseksi tää mies ei liikuttanut omaa jalkaansa pois vaan antoi meidän jalkojen jatkaa koskettamista. Sehän mua vasta kiihottikin.. Kun nousin ylös jäädäkseni junasta tää mies katsoi mua erittäin intensiivisesti. Oli muuten todella komea mies ja mä oon vaan tämmöinen keskinkertainen. Muutaman kerran oon tehnyt saman jutun bussissa komealle miehelle. Niin ja mä seurustelen, tää on mun mielestä sellaista viatonta "pettämistä".
Nää on tosi hienoja elävän elämän eroottisia kohtaamisia :) Jos olisin ollut se mies, niin olisin kiihottunut kovin. T: mies 30+
Kiva kuulla ;) Musta tuntuu että sekin mies oli kiihottunut, ainakin katsoi mua niin erityisellä tavalla kun olin noussut ylös ja käännyin vielä katsomaan häntä silmiin. Ja hän varmasti tiesi että mä oon ihan märkänä, varmasti hengityskin muuttui tiheämmäksi ja posket alkoivat punottaa. Olen myös muutamissa muissa arkipäiväisissä tilanteissa huomannut miehen kiihotuksen eleistä. Tai ehkä ne olivat vain toiveajattelua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle iski kerran ihan älytön himotuskohtaus täpötäydessä junassa mun vieressä istuvaa miestä kohtaan. Yleensä osaan olla täysin pokkana jos kiihotun jostain miehestä, mutta tän miehen kohdalla en pystynyt vastustamaan. Levitin jalkojani niin että mun reisi oli ihan kiinni miehen reidessä. Mun käsi oli oman reiden päällä ja se "lipsahti" siihen mun ja miehen reisien väliin. En tehnyt mitään, olin siinä vain röyhkeästi miehessä kiinni. Mun yllätykseksi tää mies ei liikuttanut omaa jalkaansa pois vaan antoi meidän jalkojen jatkaa koskettamista. Sehän mua vasta kiihottikin.. Kun nousin ylös jäädäkseni junasta tää mies katsoi mua erittäin intensiivisesti. Oli muuten todella komea mies ja mä oon vaan tämmöinen keskinkertainen. Muutaman kerran oon tehnyt saman jutun bussissa komealle miehelle. Niin ja mä seurustelen, tää on mun mielestä sellaista viatonta "pettämistä".
Nää on tosi hienoja elävän elämän eroottisia kohtaamisia :) Jos olisin ollut se mies, niin olisin kiihottunut kovin. T: mies 30+
Kiva kuulla ;) Musta tuntuu että sekin mies oli kiihottunut, ainakin katsoi mua niin erityisellä tavalla kun olin noussut ylös ja käännyin vielä katsomaan häntä silmiin. Ja hän varmasti tiesi että mä oon ihan märkänä, varmasti hengityskin muuttui tiheämmäksi ja posket alkoivat punottaa. Olen myös muutamissa muissa arkipäiväisissä tilanteissa huomannut miehen kiihotuksen eleistä. Tai ehkä ne olivat vain toiveajattelua...
Hän oli varmasti kiihottonut :) Siitä ei ole epäilystänkään. Kyllä se on mahdollista huomata miehen kiihottuneisuus myös eleistä. Jos pukeutuminen sallii, niin helpoitenhan sen näkee etumuksesta :D
Kuinka vanha olet? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaankaan huomaisi, kun on vain nämä normaalit aistit käytössä, ei teräsmiehen.
Mutta jutun suurin ongelma on, miksi se nainen olisi kiinnistunut/kiihottunut mun seurassa. Ei sellaista tapahdu tavisten maailmassa.Ai jaa? Tosi monet tavismiehet ja -naiset, ei kovin kauniit tai komeet, on panneet lapsiakin alulle tuhansia vuosia. Kaikki ei lapsia halua, mutta sulla varmaan itsetunto-ongelma. ((((Hali))))
Mitä jos pyydät naisen kahville tai teelle? Ja kyllä sen seksuaalisen kiinnostuksen ja ihastuksen yleensä huomaa.
Väitän silti etten huomaa, tai sitten kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut, ei koulussa eikä työelämässä.
Vaikea pyytää, kun ketään ei pyöri ympärillä.Etkö harrasta mitään missä olisi hyvät mahdollisuudet tavata toista sukupuolta?
Eipä taida olla naisia metsissä tai merellä tähän aikaan vuodesta tai ylipäätään.
Kyllä, jos itselläki himoa naiseen. Siinä menee sellainen eroottinen sähköinen virtaus joka alkaa panettaa ja paljon.
Kun vaan olis rohkeutta tehdä aloite siihen mitä molemmat haluaa ja tarvitsee niin uskomattoman paljon...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos itselläki himoa naiseen. Siinä menee sellainen eroottinen sähköinen virtaus joka alkaa panettaa ja paljon.
Kun vaan olis rohkeutta tehdä aloite siihen mitä molemmat haluaa ja tarvitsee niin uskomattoman paljon...
Mikähän siinä onkin että se kynnys tehdä aloite on niin korkea.
Kun molemmat jo tietää että olispa ihanaa...
Naisen kiinnostuksen kyllä yleensä huomaa. Naisella on jotenkin luontaiset ja hienovaraiset konstit kiinnostuksen osoittamiseen. Oman vaimon kiihottuneisuus ei jää epäselväksi, mutta vieraista naisista en osaa sellaista lukea. Tai sitten läheisyyteni ei koskaan saa vieraita naisia kiihottumaan :/
Joko minusta ei ole kukaan kiinnostunut tai en tunnista sitä. Lopputulos on molemmissa sama.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, haistan kun hunajat lorahtavat naisen pöksyyn. Tehtäväni on estää himokkaiden naisten maahanpääsy ja näin ollen pyrkiä vähentämään irstailun määrää täällä siveellisessä maassamme.
t. Tullikoira Hunajanenä
Tuossa on hunajakuonolle makkara, käyppäs tuolla miinakentällä katsomassa, heitin sinne toisen.
Willy Loman kirjoitti:
Joko minusta ei ole kukaan kiinnostunut tai en tunnista sitä. Lopputulos on molemmissa sama.
Missä vaiheessa varmistuit siitä, että olet beta? Montako vuotta vonkasit?
Vierailija kirjoitti:
Willy Loman kirjoitti:
Jo nuorena. Noin 25 v sitten. Näin meni mun kohdalla.
m42
Vierailija kirjoitti:
Willy Loman kirjoitti:
Kerroin nykytilanteesta, mutta on aina ollut selvää että olen beta. En ymmärrä miten vonkaaminen liittyy asiaan, toisaalta en ymmärrä tai harrasta sitä muutenkaan.
Kyllä sen toisista huomaa selvästi. Toisista jää epäilys. Osaa menee varmaan ohikin.
Useasti olen kiinnittänyt huomiota siihenkin, että kun ollaan vähänkin tekemisissä niin tullaan tavallaan liiankin hyvin juttuun tai naisen eleet muuttaa erilaisiksi kuin tavallisesti, ja sitten toisinaan sama nainen vaikuttaa olevan yli-cool (eli noteeraa minua tyhmästi sanottuna ylikliinisesti).
Prisman kassatyttö hymyilee tauotta,tuskin se silti on ihastunut jokaiseen asiakkaaseen.
Keisari kirjoitti:
Kyllä sen kiihottumisen huomaa pillun hajusta aina.
Vain silloin, jos naisella on bakteerivaginoosi.
Kävin tuolla alapeukuttamassa jotain aiempaa viestiä, jossa nainen kertoi kiihottuneensa busissa istuessaan miehen vieressä reisi reidessä. Mutta sitten muistuikin mieleen oma ruuhkakokemus yhden pelihallin katsomosta... :-)))
Nojailin tungoksessa hallin reunakaiteeseen ja yhtäkkiä tajusin takanani olevan lyhyehkön miehen painautuvan aivan törkeästi takamustani vasten. Mies oli täysin tuntematon, mutta tuntui niin hyvälle, etten viitsinyt siirtyäkään...
Eli kyllä tällaista tapahtuu :-)
Haha ainakin jotkut miehet luulevat huomaavansa. Joskus yks mies selitti mulle, että olen kiinnostunut siitä, koska koskin mun hiuksia ja toinen taas väitti että mun pupilleista näkee, että olen kiinnostunut. Kummallakaan kerran en todellakaan ollu kiinnostunu.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuolla alapeukuttamassa jotain aiempaa viestiä, jossa nainen kertoi kiihottuneensa busissa istuessaan miehen vieressä reisi reidessä. Mutta sitten muistuikin mieleen oma ruuhkakokemus yhden pelihallin katsomosta... :-)))
Nojailin tungoksessa hallin reunakaiteeseen ja yhtäkkiä tajusin takanani olevan lyhyehkön miehen painautuvan aivan törkeästi takamustani vasten. Mies oli täysin tuntematon, mutta tuntui niin hyvälle, etten viitsinyt siirtyäkään...
Eli kyllä tällaista tapahtuu :-)
Kyllä tapahtuu. Minulla on kokemusta siitä kun nainen painaa takapuolensa kiinni minuun tuollaisessa tilanteessa. Tuskin se vahingossa tapahtuu, varsinkin kun kestää kohtuullisen pitkään.