Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, tunnetko/vaistoatko jos nainen lähelläsi on kiinnostunut sinusta/kiihottunut?

Vierailija
12.10.2016 |

Jos joku nainen esim harrastuksestasi, työpaikalta tms on kiihottunut, huomaatko sen?
Ja jjos huomaat, miten se käy ilmi?
Entä jos nainen on kiinnostunut sinusta? Mistä huomaat sen?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen kiinnostuksen huomaa tietystä katseesta ja hymystä. Tuo katse on niin polttava, tuntuu, kuin se lävistäisi koko kehon.

Totta. Toisaalta todella kiihottunut nainen ei pysty enää kunnolla hymyilemäänkään...

Vierailija
22/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen kiihottumisen huomaa pillun hajusta aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on nössöjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en oikein tunnista. Joskus tuntuu siltä mutta kun ei naisista saa selvää. Teekutsun kyllä ymmärrän. Mutta jos vaikka pöydän alla jalka hipaisee niin luulen että se oli vahinko. Toivoisinkin jonkinlaista merkkiä ettei mene tilaisuus omaa tyhmyyttäni ohi.

Ja itsehän et voi aloitetta tehdä?

Jos paljas jalkaterä lähestyy penistäsi, tiedät 100%: n varmuudella.

Galluppiako pitäisi ryhtyä tekemään?

Jos paljas jalkaterä lähestyy sukukalleuksiani on todennäköisempää että kohta sattuu.

Et sitten ole jalkapeliä harrastanut? Salassa pöydän alla, erityisen kiihottavaa jos muita paikalla. Olen ollut sekä kohteena että tehnyt sitä itse. Eli hitaasti hivellen reiden sisäpintaa kohti sukukalleuksia. Eikä saa näkyä eikä kuulua miten hyvää tekee...

Seisokin hively varpailla salassa pöydän alla on taitolaji, ja miehellä pakko pitää pokka.

Mutta juu, se on varma merkki siitä, että nainen on kiihottunut ja susta kiinnostunut, jos lähestyy penistäsi käsin tai jaloin, ei väkivaltaisin aikomuksin. Ei siinä satu, vaan nauttii sekä mies että muna. Yleensä vihjeet kyllä hienovaraisempia, kuten ääni, katse jne.

Vierailija
24/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen kiinnostuksen huomaa tietystä katseesta ja hymystä. Tuo katse on niin polttava, tuntuu, kuin se lävistäisi koko kehon.

Totta. Toisaalta todella kiihottunut nainen ei pysty enää kunnolla hymyilemäänkään...

Ei, siinä lähinnä hengästyttää ja aivotoiminta lakkaa kun kaipaa vaan patukkaa sisään ja käsiä rinnoille. Ei se ole naisilla paljon sen erilaisempaa kuin miehilläkään. Saamme jopa "seisokin", klittaan. Ei silloin paljon hymyilytä, vain himottaa.

Vierailija
25/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhhuh, alkoipa taas panettaa kun erehdyin tätä lukemaan. Armoton seisokki eikä kiihottunutta naista lähimaillakaan.

(Olen naimisissa)

Vierailija
26/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, haistan kun hunajat lorahtavat naisen pöksyyn. Tehtäväni on estää himokkaiden naisten maahanpääsy ja näin ollen pyrkiä vähentämään irstailun määrää täällä siveellisessä maassamme.

t. Tullikoira Hunajanenä

Vierailija
27/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä monta kertaa kokenut sellaisen tunteen, työpaikallakin joskus  ja joskus on päässyt myöhemmin ihan rakastelemaankin ihanasti. Sellaisen seksuaalisen väreilyn vain vaistoaa jotenkin. Joillakin naisilla se on luonnostaan olemuksessa , ilmeessä, eleissä, katseessa....sitä ei vois selittää. Erotiikkaa se on ...täydessä sanan merkityksessä. Se saa usein kiihotuksen aikaan.

Vierailija
28/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan mun läheisyydessä kiihottuu.

Vierailija
29/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti huomaan. Tai sitten jälkeen päin mietin, että olivatko ne kaksimieliset jutut flirttiä. Olen vähän huolissani siitä, että on mennyt tilaisuuksia sivu suun kun olen ajatellut jalkapelin tai ulkonäön kehumisen olevan ihan normaalia ystävällisyyttä. Joskus käy niinkin että jos flirttiin vastaa, se meneekin naisen mielestä jotenkin "väärin" ja käytös kylmenee. Ainakin 20-30v naisille tuollaiset prinsessaleikit tuntuvat olevan yleisiä.

Nyt 40+ iässä en ole ollut kovinkaan usein yöeläässä, mutta jotenkin tuntuu siltä, että naiset eivät pelkää läheisyyttä tai miestä vaan tanssiessakin tulevat ihan reilusti iholle. Olenko minä muuttunut vetovoimaisemmaksi vai käyttäytyvätkö naiset ikääntyessään eri tavalla, en tiedä.

Vierailija
30/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies1974 kirjoitti:

Aika huonosti huomaan. Tai sitten jälkeen päin mietin, että olivatko ne kaksimieliset jutut flirttiä. Olen vähän huolissani siitä, että on mennyt tilaisuuksia sivu suun kun olen ajatellut jalkapelin tai ulkonäön kehumisen olevan ihan normaalia ystävällisyyttä. Joskus käy niinkin että jos flirttiin vastaa, se meneekin naisen mielestä jotenkin "väärin" ja käytös kylmenee. Ainakin 20-30v naisille tuollaiset prinsessaleikit tuntuvat olevan yleisiä.

Nyt 40+ iässä en ole ollut kovinkaan usein yöeläässä, mutta jotenkin tuntuu siltä, että naiset eivät pelkää läheisyyttä tai miestä vaan tanssiessakin tulevat ihan reilusti iholle. Olenko minä muuttunut vetovoimaisemmaksi vai käyttäytyvätkö naiset ikääntyessään eri tavalla, en tiedä.

Kun nainen ikääntyy, alkaa tosiaankin käyttäytyä eri tavalla. Enkä tarkoita nyt mitenkään huonosti eri tavalla.He ovat jo sinuja seksuaalisuutensa kanssa ja uskaltavat myös tuoda sen ilmi. Ja sängyssä -huh sentään- ...

Vierailija
31/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan huomaisi, kun on vain nämä normaalit aistit käytössä, ei teräsmiehen.

Mutta jutun suurin ongelma on, miksi se nainen olisi kiinnistunut/kiihottunut mun seurassa. Ei sellaista tapahdu tavisten maailmassa.

Vierailija
32/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies1974 kirjoitti:

Kun nainen ikääntyy, alkaa tosiaankin käyttäytyä eri tavalla. Enkä tarkoita nyt mitenkään huonosti eri tavalla.He ovat jo sinuja seksuaalisuutensa kanssa ja uskaltavat myös tuoda sen ilmi. Ja sängyssä -huh sentään- ...

Naisen seksuaalinen huippu on siinä neljänkympin tienoilla... eli 40 + naiset on kuin parikymppiset kollit himoineen, haluineen, ja koko seksuaalisuuksineen, paitsi paljon paljon paljon ihanampia tietenkin. (Muistan itseni siihen aikaan)

Itselläni on kuuma kaunis puuma 45 v ja olen noin 20 v nuorempi... Voitas olla sängyssä viikko putkeen, välillä ehkä töissä tai syömässä. Molempia panettaa 24/ 7. Täydellinen yhdistelmä, koska molemmat on aina halukkaita panemaan. Missä ja milloin vaan.

Vierailija
33/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaankaan huomaisi, kun on vain nämä normaalit aistit käytössä, ei teräsmiehen.

Mutta jutun suurin ongelma on, miksi se nainen olisi kiinnistunut/kiihottunut mun seurassa. Ei sellaista tapahdu tavisten maailmassa.

Ai jaa? Tosi monet tavismiehet ja -naiset, ei kovin kauniit tai komeet, on panneet lapsiakin alulle tuhansia vuosia. Kaikki ei lapsia halua, mutta sulla varmaan itsetunto-ongelma. ((((Hali))))

Mitä jos pyydät naisen kahville tai teelle? Ja kyllä sen seksuaalisen kiinnostuksen ja ihastuksen yleensä huomaa.

Vierailija
34/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa? Tosi monet tavismiehet ja -naiset, ei kovin kauniit tai komeet, on panneet lapsiakin alulle tuhansia vuosia. Kaikki ei lapsia halua, mutta sulla varmaan itsetunto-ongelma. ((((Hali))))

Mitä jos pyydät naisen kahville tai teelle? Ja kyllä sen seksuaalisen kiinnostuksen ja ihastuksen yleensä huomaa.

Saattaa olla sitäkin ongelmaa. Toisaalta tutustumiset tunnutaan hoitavan nykyisin mittanauhan kera, joten sekin rajoittaa intoa omiin avauksiin ja naisethan niitä eivät tee.

Vierailija
35/58 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itseäkin panettaa, vaistoan sen. Pieninkin hipaisu vihlaisee vatsanpohjasta ihanasti ja erektiota on vaikea estää. Mutta tämä vaatii siis vahvan seksuaalisen jännitteen. Viimeksi kun sen koin, oli farkut revetä, kun erektio oli niin iso ja kivikova. Oli oikeesti puskea läpi housuista.

Ei sellasta normaalisti tapahdu, mutta tämä nainen saa aina kullin paisumaan, ja vaistoan, että hän haluaa mua myös.

36/58 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tässä on hieno esimerkkikuva siitä, että sitä on melko vaikea olla huomaamatta:

http://www.femalefirst.co.uk/image-library/land/500/d/david-gandy-chari…

Näin ihan komeaa miestä ja hänestä kiinnostuneita naisia sivusta seuranneena naisena, kyllä sen näkee jos nainen on kiinnostunut. Ei ne miehetkään sokeita ole... Ainakin komeat miehet ovat jopa kiusallisen tietoisia.

Vierailija
37/58 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iski kerran ihan älytön himotuskohtaus täpötäydessä junassa mun vieressä istuvaa miestä kohtaan. Yleensä osaan olla täysin pokkana jos kiihotun jostain miehestä, mutta tän miehen kohdalla en pystynyt vastustamaan. Levitin jalkojani niin että mun reisi oli ihan kiinni miehen reidessä. Mun käsi oli oman reiden päällä ja se "lipsahti" siihen mun ja miehen reisien väliin. En tehnyt mitään, olin siinä vain röyhkeästi miehessä kiinni. Mun yllätykseksi tää mies ei liikuttanut omaa jalkaansa pois vaan antoi meidän jalkojen jatkaa koskettamista. Sehän mua vasta kiihottikin.. Kun nousin ylös jäädäkseni junasta tää mies katsoi mua erittäin intensiivisesti. Oli muuten todella komea mies ja mä oon vaan tämmöinen keskinkertainen. Muutaman kerran oon tehnyt saman jutun bussissa komealle miehelle. Niin ja mä seurustelen, tää on mun mielestä sellaista viatonta "pettämistä".

Vierailija
38/58 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle iski kerran ihan älytön himotuskohtaus täpötäydessä junassa mun vieressä istuvaa miestä kohtaan. Yleensä osaan olla täysin pokkana jos kiihotun jostain miehestä, mutta tän miehen kohdalla en pystynyt vastustamaan. Levitin jalkojani niin että mun reisi oli ihan kiinni miehen reidessä. Mun käsi oli oman reiden päällä ja se "lipsahti" siihen mun ja miehen reisien väliin. En tehnyt mitään, olin siinä vain röyhkeästi miehessä kiinni. Mun yllätykseksi tää mies ei liikuttanut omaa jalkaansa pois vaan antoi meidän jalkojen jatkaa koskettamista. Sehän mua vasta kiihottikin.. Kun nousin ylös jäädäkseni junasta tää mies katsoi mua erittäin intensiivisesti. Oli muuten todella komea mies ja mä oon vaan tämmöinen keskinkertainen. Muutaman kerran oon tehnyt saman jutun bussissa komealle miehelle. Niin ja mä seurustelen, tää on mun mielestä sellaista viatonta "pettämistä".

No tee seuraavaksi sama jollekin 40+ äijälle tyyliin Korpela/Bronson.

Vierailija
39/58 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän silti etten huomaa, tai sitten kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut, ei koulussa eikä työelämässä.

Vaikea pyytää, kun ketään ei pyöri ympärillä.

Vierailija
40/58 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän silti etten huomaa, tai sitten kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut, ei koulussa eikä työelämässä.

Vaikea pyytää, kun ketään ei pyöri ympärillä.

Etkö harrasta mitään missä olisi hyvät mahdollisuudet tavata toista sukupuolta?