Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai se on myönnettävä, olen katkeroitunut vanhapiika

Vierailija
12.10.2016 |

Lähestyn neljääkymppiä ja elämä ei todellakaan ole mennyt käsikirjan mukaan. Olen jumissa taloudellisista syistä ankeassa työssä, perheetön, ystävätön, epäviehättävä. Asun yksiössä koska ei ole varaa parempaan. Olen masentunut ja ahdistunut. Työelämässä törmään jatkuvasti ihmisiin, joilla kaikki tuntuu olevan niin paljon paremmin ja onnellisempaa, vaikka tietysti kaikilla on ne omat ongelmansa. Kitkeränä kuuntelen kuitenkin juttuja asuntojen ostosta, talojen rakentamisesta, perheenlisäyksistä ym. Tuntuu että parempi olisi erakoitua niin ei tarvitsisi hymyillä tekohymyä enää kertaakaan tuttavan kertoessa hääsuunnitelmistaan.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tehtailet palstalle miesviha-aloituksia tai tekstejä?

Hanki itsellesi apua. Pian!

Ohis

Vierailija
22/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa kuin ap. Mutta jos teen aloitteen niin käykö niin että mies pitää mua ihan kivana panopuuna joka tyrkyttää itseään mutta jonka voi sitten jättää kun kiinnostavampi nainen ilmestyy näköpiiriin?

Näin mulle on aiemmin käynyt, siksi en uskalls enää tehdä aloitteita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako kukaan lätkytellä vehkeitä vastakkain?

Vierailija
24/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin taata että löydät miesseuraa piristämään arkeasi jos vaan saat tehtyä sen aloitteen ja lähestyttyä miestä.

Jos sinusta aloitteen tekeminen on kuitenkin miehen tehtävä niin saattaa olla että elämäsi pysyy tuollaisena vielä pitkään.

Moni pitkään sinkkuna ollut mies ei ole nirso naisten suhteen. Aloitteen tekevä nainen voi saada miehen kiihottumaan vaikka ei olisikaan se maailman seksikkäin.

T. Mies

Luulen kyllä, että aloittaja on pettynyt siihen, ettei ole löytänyt oikeaa elämänkumppania, joka jakaisi hänen kanssaan yhteiset mielenkiinnon  kohteet, arvot ja toiveet yhteiselle tulevaisuudelle. 

Viittaamasi "miesseura" on enemmän sitä, että AP saisi isketyksi baarissa lähellä pilkkua jonkun humalaisen miehen, jolle siinä vaiheessa kelpaa ihan kuka nainen tahansa nainen, "reikä kuin reikä". Joo, jos AP tekisi aloitteen tuollaissessa tilanteessa, niin varmaan siitä jonkunlaisen seuralaisen muutamaksi tunniksi saisi. Epäilen kuitenkin, ettei tämä skenaario ole sitä, mitä hän elämältään toivoisi.

Vierailija
25/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samassa tilanteessa kuin ap. Mutta jos teen aloitteen niin käykö niin että mies pitää mua ihan kivana panopuuna joka tyrkyttää itseään mutta jonka voi sitten jättää kun kiinnostavampi nainen ilmestyy näköpiiriin?

Jokainen mies on yksilö. Eivät kaikki todellakaan noin reagoisi....mutta asiaan vaikuttaa varmasti myös se että miten lähestyt. Jos käyt heti iholle ja kehut miestä seksikkääksi ja alat pian puhumaan sänkyhommista niin sellaisen kuvan voi saadakin.....mutta jos olet hienovarainen ja annat ymmärtää että olet ehkä kiinnostunut hänestä, mutta et ole liian suora ja päällekäyvä, niin tuskin noin käy.

Mies pk-seudulta

Vierailija
26/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin! :) Mulla ei elämässä objektiivisesti katsottuna mene muut asiat hirmu huonosti, mutta subjektiivisesti joka ikinen valinta työn, asuinpaikan jne suhteen mitä olen tehnyt viime vuosina on minusta virhe ja väärä ratkaisu. Pidän siis elämääni kamalana ja sietämättömänä muutenkin, niin korostuu taas suru siitäkin kuinka on yksin ja tulee olemaan joka tavalla yksin loppuelämänsä arvatenkin. Varmasti osa on ikäkriisiä, kun on se vanheneminen ja rupsahtaminen murehdittavana myös.

Sama kuin monella tässä, en pysty enää aidosti iloitsemaan muiden onnesta. Jos joku sinkkututtavistani kertoisi löytäneensä miehen, en tiedä oikeasti mitenkä suhtautuisin. Se oikein korostaisi sitä omaa rumuutta ja kelpaamattomuutta, että joutuu niin läheltä seuraamaan kuinka ne "kaikki muut" kyllä löytää parisuhteen eli itse on varmaan maailman yököttävin vastenmielisin ihminen sitten.

Vierailija
27/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vanhojapiikoja ilmoittautuu. Ikää 53. Nukuin onneni ohi,olen lapseton yksineläjä. Kaduttaa,itkettää.

Vierailija
28/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni ohi, että miten se on miesvihaa, kun AP kertoo nimenomaan kaipaavansa miestä, parisuhdetta ja perhe-elämää? Hän myös syyttää itseään elämäntilanteestaan eikä ketään muuta.

Mä luulen että kyseinen kommentti oli lähinnä vastine sille, että jos mies kirjoittaisi tällaisen avauksen av:lle, häntä syytettäisiin heti mieheksi, joka huorittelee naisia palstalla.

Eikä aiheetta. Olen monta ikisinkkumiehen aloitusta lukenut, ja aina sieltä paljastuu sama naisviha-ideologia, yleensä jo ensimmäisessä kommentissa jonka aloittaja kirjoittaa aloituksen jälkeen. Alkaa ulina jännämiehistä, naisten rahanahneudesta, kilttien kunnon miesten syrjimisestä jne.

Aivan sama miten yleistä tuo jännämiesulina on. Jos lähdette tuomitsemaan kirjan kannen perusteella, niin aivan turha itkeä kun miehet tekevät saman.

Vierailija
29/35 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin! :) Mulla ei elämässä objektiivisesti katsottuna mene muut asiat hirmu huonosti, mutta subjektiivisesti joka ikinen valinta työn, asuinpaikan jne suhteen mitä olen tehnyt viime vuosina on minusta virhe ja väärä ratkaisu. Pidän siis elämääni kamalana ja sietämättömänä muutenkin, niin korostuu taas suru siitäkin kuinka on yksin ja tulee olemaan joka tavalla yksin loppuelämänsä arvatenkin. Varmasti osa on ikäkriisiä, kun on se vanheneminen ja rupsahtaminen murehdittavana myös.

Sama kuin monella tässä, en pysty enää aidosti iloitsemaan muiden onnesta. Jos joku sinkkututtavistani kertoisi löytäneensä miehen, en tiedä oikeasti mitenkä suhtautuisin. Se oikein korostaisi sitä omaa rumuutta ja kelpaamattomuutta, että joutuu niin läheltä seuraamaan kuinka ne "kaikki muut" kyllä löytää parisuhteen eli itse on varmaan maailman yököttävin vastenmielisin ihminen sitten.

Miksi? Mulla ei ole koskaan käynyt mielessäkään että muiden asiat liittyisi jotenkin minuun.

Vierailija
30/35 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mulla ei ole koskaan käynyt mielessäkään että muiden asiat liittyisi jotenkin minuun.

No on ihan normaalia verrata itseään muihin ja tuntea kateutta kun toiset saavuttavat elämässä niitä asioita joista itsekin haaveilee mutta joita ei itse saavuta. Turhaa tietysti, mutta täysin inhimillistä ja normaalia. Pystyttekö te muut koskaan nauttimaan yksinolosta? Minä onneksi pystyn, siksi tämä asia ei luojan kiitos vaivaa kuin välillä.

Vierailija
31/35 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin taata että löydät miesseuraa piristämään arkeasi jos vaan saat tehtyä sen aloitteen ja lähestyttyä miestä.

Jos sinusta aloitteen tekeminen on kuitenkin miehen tehtävä niin saattaa olla että elämäsi pysyy tuollaisena vielä pitkään.

Moni pitkään sinkkuna ollut mies ei ole nirso naisten suhteen. Aloitteen tekevä nainen voi saada miehen kiihottumaan vaikka ei olisikaan se maailman seksikkäin.

T. Mies

Wtf? Joku s**tanan irtoseksi se onkin ratkaisu ihan kaikkeen.

Vierailija
32/35 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää vanhojapiikoja ilmoittautuu. Ikää 53. Nukuin onneni ohi,olen lapseton yksineläjä. Kaduttaa,itkettää.

Taisit just kuvailla tulevaisuuteni. Olen tähän asti uskonut ja luottanut siihen, että se oikea vielä tupsahtaa minunkin elämääni mutta pikkuhiljaa alan olla menettänyt toivoni ja joutunut myöntämään itselleni että niin ei ehkä käykään koskaan. Tämä on aivan kamala tunne, tuntuu kuin kaikelta olisi viety pohja ja elämästä tuli toivotonta, ihan kuin huomista ei enää olisi. Tähän asti on ollut toivoa, "valoa tunnelin päässä" että se päivä voi olla vaikka tänään, mutta kerta toisensa jälkeen sitä huomaa että ne kiinnostavat miehet on jo varattuja ja perheellisiä. Nyt sitten tuli jo ikäkin vastaan eli perheenperustamista ei enää tarvitse edes ajatella vaan vasten tahtoani jäin lapsettomaksi.

n40

Vierailija
33/35 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni ohi, että miten se on miesvihaa, kun AP kertoo nimenomaan kaipaavansa miestä, parisuhdetta ja perhe-elämää? Hän myös syyttää itseään elämäntilanteestaan eikä ketään muuta.

Mä luulen että kyseinen kommentti oli lähinnä vastine sille, että jos mies kirjoittaisi tällaisen avauksen av:lle, häntä syytettäisiin heti mieheksi, joka huorittelee naisia palstalla.

Eikä aiheetta. Olen monta ikisinkkumiehen aloitusta lukenut, ja aina sieltä paljastuu sama naisviha-ideologia, yleensä jo ensimmäisessä kommentissa jonka aloittaja kirjoittaa aloituksen jälkeen. Alkaa ulina jännämiehistä, naisten rahanahneudesta, kilttien kunnon miesten syrjimisestä jne.

Aivan sama miten yleistä tuo jännämiesulina on. Jos lähdette tuomitsemaan kirjan kannen perusteella, niin aivan turha itkeä kun miehet tekevät saman.

Kukaan nainen ei ole niin törkeästi haukkunut miehiä kuin ikisinkkumiehet naisia. En viitsi edes kirjoittaa mitä nimityksiä teistä käytettäisiin, jos saisitte samanlaista kohtelua kuin naiset.

Vierailija
34/35 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies on yksilö. Eivät kaikki todellakaan noin reagoisi....mutta asiaan vaikuttaa varmasti myös se että miten lähestyt. Jos käyt heti iholle ja kehut miestä seksikkääksi ja alat pian puhumaan sänkyhommista niin sellaisen kuvan voi saadakin.....mutta jos olet hienovarainen ja annat ymmärtää että olet ehkä kiinnostunut hänestä, mutta et ole liian suora ja päällekäyvä, niin tuskin noin käy.

Mies pk-seudulta

Voi kuule, juuri noin siinä käy vaikka kuinka nätisti ja ajan kanssa sen oman kiinnostuksensa tuo julki. Lisäksi harvempi nainen käyttäytyy noin ja oikeaa parisuhdetta hakevista ei varmasti kukaan käy ensimmäisenä mieheen kiinni ja kampita punkkaan. Miksi ihmeessä nainen edes tekisi noin kun ei ole hakemassa mitään kertapanoa tai seksisuhdetta?

nainen pk-seudulta

Vierailija
35/35 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Et sitten osannut lukea aloitusta.

Osasi se. Miehelle kun parisuhde tarkoittaa samaa kuin seksi ja kuka tahansa nainen saa seksiä ihan just silloin kun haluaa. Jos nainen ei ole kiinnostunut kertapanoista/irtoseksistä niin silloin nainen on ihan omasta halustaan yksin. Irtoseksi on miesten mielestä ratkaisu ihan kaikkeen. Ainakin palstamiesten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi