kääntäkää plösöt av-ukot nyt FOXille, siellä MIEHET treenaa!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Steroideja vedetetään siihen tahtiin, että kyse on ainoastaan siitä kumpi kuolee slaagiin ensimmäisenä.
So?! On tikissä silti!
Bulli kyllä varmaan laittaa oman suojattinsa vetää horkkaa, koska haluaa voittaa!
Näistä kumpikaan ei ole ollut lähelläkään steroideja. Heidän kehot on säälittäviä jopa naturaleiksi, ovat kuitenkin treenanneet jo monta vuotta.
Kyllä ne miehet on ny tv kutosella!!
Vierailija kirjoitti:
Näistä kumpikaan ei ole ollut lähelläkään steroideja. Heidän kehot on säälittäviä jopa naturaleiksi, ovat kuitenkin treenanneet jo monta vuotta.
Pelkällä sali- ja punttitreenilla ihmisistä ei saa noin luonnottomia lihasmöykkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkällä sali- ja punttitreenilla ihmisistä ei saa noin luonnottomia lihasmöykkyjä.
Puhut sä näistä kahdesta sällistä ketka treenaa vai bullista ja vertistä?
Niin, ja naisenhan ei sitten tarvitsekaan ottaa vastaavasti mallia fitness-pimuista, koska miehen on pakko kelpuuttaa minkälainen läski tahansa tai hän on pinnallinen sika.
Bull on tod hyvä kuntoinen, no ei ole. Siinä juntankin ohjelmassa puuskutti ja hikoili vaikkei tehnyt mitään. Omat pituus/paino on 180/80 että olenpa plösö.
Vierailija kirjoitti:
Bull on tod hyvä kuntoinen, no ei ole. Siinä juntankin ohjelmassa puuskutti ja hikoili vaikkei tehnyt mitään. Omat pituus/paino on 180/80 että olenpa plösö.
Puuskutus ja hikoilu ei tarkoita mitään, lihaksikas keho tarvitsee enemmän happea = keuhkot haukkovat enemmän ilmaa.
Katselen toisella silmällä. Tykkään itse käydä salilla, mutta olen korvianitäten rakastanut suht pitkään, hintelähköön mieheen, joka on yksinkertaisesti miehistä parhain
Piti vaan kertoa. Harvemmin me lihaksiin rakastutaan.
N27
Sorry mut eniten hottia on noi tyypit jotka työnsä puolesta joutuvat olemaan hyvässä kunnossa kuten poliisit palomiehet sotilaat jne mutta jotka eivät tee reenistään haloota somen välityksellä. Vaatimattomuus komistaa kummasti
Laita sä ite se telkka kii ja mee treenaa.
Vierailija kirjoitti:
Katselen toisella silmällä. Tykkään itse käydä salilla, mutta olen korvianitäten rakastanut suht pitkään, hintelähköön mieheen, joka on yksinkertaisesti miehistä parhain
N27
Joo mut ketään ei kiinnosta sun honkkeli kynäniska miltä katkee koipi kun vähän vääntää hehh.
Vierailija kirjoitti:
N27
Siis korviani myöten. Joo mun panos tälle keskustelulle on Bullin ja Vertin osalta nolla. Paitsi että ovat hieman liian steroidin näköisiä, eivät näytä terveiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut sä näistä kahdesta sällistä ketka treenaa vai bullista ja vertistä?
Myönnän, etten kääntänyt kanavaa foxille. Oletin, että tässä tarkoitetaan näitä kahta steroidihirviötä joiden mukaan ohjelma on nimetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Joo mut ketään ei kiinnosta sun honkkeli kynäniska miltä katkee koipi kun vähän vääntää hehh.
Voivoi, sun heikoin lihas on selvästi aivot. Lihaksia saa aina lisää, älyä ei.
Vierailija kirjoitti:
Saatat kuitenkin olla laiha läski.
En käännä, kun dikipoksi ei ole ollut 3 vuoteen kiinni töllössä läski av-mamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Voivoi, sun heikoin lihas on selvästi aivot. Lihaksia saa aina lisää, älyä ei.
Jos lihaksia saa aina kaikki olis lihaksikkaita. Kyllä mä tiiän, että sä haaveilet kunnon siitos sonnista sun kehosi päällä.
Steroideja vedetetään siihen tahtiin, että kyse on ainoastaan siitä kumpi kuolee slaagiin ensimmäisenä.