Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kääntäkää plösöt av-ukot nyt FOXille, siellä MIEHET treenaa!

Vierailija
12.10.2016 |

Ottakaa mallia!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steroideja vedetetään siihen tahtiin, että kyse on ainoastaan siitä kumpi kuolee slaagiin ensimmäisenä.

Vierailija
2/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steroideja vedetetään siihen tahtiin, että kyse on ainoastaan siitä kumpi kuolee slaagiin ensimmäisenä.

So?! On tikissä silti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulli kyllä varmaan laittaa oman suojattinsa vetää horkkaa, koska haluaa voittaa!

Vierailija
4/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kumpikaan ei ole ollut lähelläkään steroideja. Heidän kehot on säälittäviä jopa naturaleiksi, ovat kuitenkin treenanneet jo monta vuotta.

Vierailija
5/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet on ny tv kutosella!!

Vierailija
6/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä kumpikaan ei ole ollut lähelläkään steroideja. Heidän kehot on säälittäviä jopa naturaleiksi, ovat kuitenkin treenanneet jo monta vuotta.

Pelkällä sali- ja punttitreenilla ihmisistä ei saa noin luonnottomia lihasmöykkyjä.

Vierailija
7/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkällä sali- ja punttitreenilla ihmisistä ei saa noin luonnottomia lihasmöykkyjä.

Puhut sä näistä kahdesta sällistä ketka treenaa vai bullista ja vertistä?

Vierailija
8/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja naisenhan ei sitten tarvitsekaan ottaa vastaavasti mallia fitness-pimuista, koska miehen on pakko kelpuuttaa minkälainen läski tahansa tai hän on pinnallinen sika.

Vierailija
9/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bull on tod hyvä kuntoinen, no ei ole. Siinä juntankin ohjelmassa puuskutti ja hikoili vaikkei tehnyt mitään. Omat pituus/paino on 180/80 että olenpa plösö.

Vierailija
10/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bull on tod hyvä kuntoinen, no ei ole. Siinä juntankin ohjelmassa puuskutti ja hikoili vaikkei tehnyt mitään. Omat pituus/paino on 180/80 että olenpa plösö.

Puuskutus ja hikoilu ei tarkoita mitään, lihaksikas keho tarvitsee enemmän happea = keuhkot haukkovat enemmän ilmaa.

Vierailija
11/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen toisella silmällä. Tykkään itse käydä salilla, mutta olen korvianitäten rakastanut suht pitkään, hintelähköön mieheen, joka on yksinkertaisesti miehistä parhain

Piti vaan kertoa. Harvemmin me lihaksiin rakastutaan.

N27

Vierailija
12/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mut eniten hottia on noi tyypit jotka työnsä puolesta joutuvat olemaan hyvässä kunnossa kuten poliisit palomiehet sotilaat jne mutta jotka eivät tee reenistään haloota somen välityksellä. Vaatimattomuus komistaa kummasti

Vierailija
13/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sä ite se telkka kii ja mee treenaa.

Vierailija
14/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen toisella silmällä. Tykkään itse käydä salilla, mutta olen korvianitäten rakastanut suht pitkään, hintelähköön mieheen, joka on yksinkertaisesti miehistä parhain

N27

Joo mut ketään ei kiinnosta sun honkkeli kynäniska miltä katkee koipi kun vähän vääntää hehh.

Vierailija
15/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Siis korviani myöten. Joo mun panos tälle keskustelulle on Bullin ja Vertin osalta nolla. Paitsi että ovat hieman liian steroidin näköisiä, eivät näytä terveiltä.

Vierailija
16/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut sä näistä kahdesta sällistä ketka treenaa vai bullista ja vertistä?

Myönnän, etten kääntänyt kanavaa foxille. Oletin, että tässä tarkoitetaan näitä kahta steroidihirviötä joiden mukaan ohjelma on nimetty.

Vierailija
17/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Joo mut ketään ei kiinnosta sun honkkeli kynäniska miltä katkee koipi kun vähän vääntää hehh.

Voivoi, sun heikoin lihas on selvästi aivot. Lihaksia saa aina lisää, älyä ei.

Vierailija
18/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat kuitenkin olla laiha läski.

Vierailija
19/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käännä, kun dikipoksi ei ole ollut 3 vuoteen kiinni töllössä läski av-mamma.

Vierailija
20/21 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Voivoi, sun heikoin lihas on selvästi aivot. Lihaksia saa aina lisää, älyä ei.

Jos lihaksia saa aina kaikki olis lihaksikkaita. Kyllä mä tiiän, että sä haaveilet kunnon siitos sonnista sun kehosi päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi