Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuoret puumista syttyvät miehet:

Tjuu
12.10.2016 |

Mitä mieltä olette löysistä rinnoista, kirjavasta vatsanahasta ja lerpuista häppäreistä?
Harrastin impulsiivista ja kuumaa seksiä nuoren ja helvetinkomean miehen kanssa. Nyt suunnittelemme uusia treffejä mutta pelkään! !! Ettei se haluakaan mua enää ..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää

Vierailija
2/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseäni vanhemmissa naisissa sytyttää juurikin se itsevarmuus oman kehon kanssa mitä seksiin tulee. Pienet kauneusvirheet ei haittaa kun istuu naamalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintähän on, että antaa sitä pillua ja on himokas sekä kokeilunhaluinen. Jos vähän tissit roikkuu ja alapää valskaa, niin ei haittaa. Ja jos naama on kuin petolinnun perse, niin sen voi peittää esim. pussilla. Pillu kun pillu. Ei kannata nirsoilla sen suhteen.

Vierailija
4/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei ole naamassa mitään vikaa :D parin lapsen jälkeen nuo muutamat paikat on menetetty :(

Seksiähän tässä haetaan

Vierailija
5/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TJuu kirjoitti:

Kyllä ei ole naamassa mitään vikaa :D parin lapsen jälkeen nuo muutamat paikat on menetetty :(

Seksiähän tässä haetaan

Juu kyl voisin ihan hyvin sua panna.

Vierailija
6/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehii vituttaa se, että naisten ei oo enää "pakko" valkata vain itseään vanhempia miehiä sänky- tai elämänkumppaneikseen. :)

Nuoret miehet on nameja!

Vierailija
7/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän "puumista pitävät nuoret miehet" yleensä kuitenkin pidä vain niistä vanhempien naisten parhaimmistosta. Eli puumista, joilla ei ole roikkuvia rintoja tai kirjavaa vatsaa... Ei puumista pitäminen tarkoita sitä, että mikä vaan kelpaa kunhan ikää on!

Sen sijaan miehellä toki voi olla jokin muu fetissi, joka saa hänet noista luettelemistasi "virheistä" pitämään. tai hän voi viehättyå naisesta niistä huolimatta. Mutta puumista pitämiseen se ei kyllä liity.

Vierailija
8/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40v nainen, ja ei haluta kyllä yhtää, et miten nuoria miehiä voisi kiinnostaa. Kyllä se hormoonitoiminta on jo täysinhiipumassa. Eli kyllä halukas vanhempi akka on teeskentelijä. Miettikää miehet sitä. Alapää on tunnoton, et siitä sitten vaan....

Vierailija
9/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekis mieli vanhemman akan pimppaa vähän päästä nuoleskeleen.. M17

Vierailija
10/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän "puumista pitävät nuoret miehet" yleensä kuitenkin pidä vain niistä vanhempien naisten parhaimmistosta. Eli puumista, joilla ei ole roikkuvia rintoja tai kirjavaa vatsaa... Ei puumista pitäminen tarkoita sitä, että mikä vaan kelpaa kunhan ikää on!

Sen sijaan miehellä toki voi olla jokin muu fetissi, joka saa hänet noista luettelemistasi "virheistä" pitämään. tai hän voi viehättyå naisesta niistä huolimatta. Mutta puumista pitämiseen se ei kyllä liity.

Hyvä näkökulma!! Ja joo, kuulun ehdottomasti parhaimmistoon, mutta rinnat on silti lasten saannin jälkeen hiukan eri kuin olivat 15 vuotta sitten. Ei kuvailemani epäkohdat ole todellakaan mitään ihan fetissikamaa, joka on varmaan aika kategorinen ilmiö.

Terv ketjun aloittaja

Vierailija
11/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 40v nainen, ja ei haluta kyllä yhtää, et miten nuoria miehiä voisi kiinnostaa. Kyllä se hormoonitoiminta on jo täysinhiipumassa. Eli kyllä halukas vanhempi akka on teeskentelijä. Miettikää miehet sitä. Alapää on tunnoton, et siitä sitten vaan....

Juu juu "kosma minä niin sitten kukaan muukaan" blaa blaa blaa. Mitäs oot katkera kuivunut akka. Miks sä luulet, että jotkin vanhemmat naiset hakeutuvat nuorten miesten seuraan seksiä harrastamaan, mikäli ei eivät nauti siitä?? Huvikseen tai näyttämisen halusta?? Ei kukaan halua huvikseen sitä, että muut alkaa haukkumaan puumaksi!

Vierailija
12/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 36 enkä ole koskaan ollut yhtä himokas! Ehkä emme ole kaikki ihan samanlaisia.

Vierailija
13/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 36 enkä ole koskaan ollut yhtä himokas! Ehkä emme ole kaikki ihan samanlaisia.

Niin minäkin luulin 36 vuotiaana. 39 v vaan alkoi paikat vsuhdilla kuivamaan, ja verenkierto lähes 0 nykyään. Ei tunnu mikään missään.

Vierailija
14/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin luulin 36 vuotiaana. 39 v vaan alkoi paikat vsuhdilla kuivamaan, ja verenkierto lähes 0 nykyään. Ei tunnu mikään missään.

No sä voit sitten rauhassa aloittaa seesteisen mummoutumisvaiheen, ja jättää seksi niille jotka siitä nauttii. Kaikki eivät nimittäin ole kehontoimintojensa kanssa samanlaisia, joten sun on turha jankuttaa. Lisäksi jos vaihdevuosien yhteydessä alkaa esiintymään oireita jotka vaikeuttavat seksin harrastamista tai on vienyt halut, niin näihin asioihin on olemassa apua. Kaikki eivät nimittäin halua luopua seksin tarjoamista iloista elämästään! Mut jos sulla on ollut koko elämäsi alhainen libido, niin etpä sä koskaan edes ymmärtäisi. Eipä kovinkaan moni mieskään luovu seksistä ilman taistelua... taistelukaverina toimii sininnen pilleri. Ja jos sulla on seksistä nauttiva mies, niin parempi päästää se jo eteenpäin kärsimästä. Varmaan moni seksinnälkäinen vanhempi nainen ottaisi miehes kädet ojollaan.

Vierailija
15/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt kannattaa panna roikkuvista paikoista huolimatta niin kauan ku luistaa :D