Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ISÄN OSASTA UNIKOULUSSA.... ollaanko ainoita joilla isi ei kelpaa?

07.03.2006 |

Jos mies menee yöllä kukkuvan 8-kuisen luo niin huuto senkun yltyy vaan. Kun on muutenkin semmoinen, ettei isä aina oikein kelpaa. Varsinkin jos näkee äitin. Ja yöllä ei siis edes näe mua, mutta huutaa itsensä oksennukseen asti jos isänsä yrittää käydä nukuttamaan uudelleen. Väsyttää kun pitäis tosiaan saada yösyönnit (meillä pullo) pois ja nuo muutkin turhat heräilyt. Mutta pitäis itse jaksaa. :-(

Esikoinen oli kyllä samanlainen, mutta ei heräillytkään noin usein ja lopetti sit yötissin kun siirtyi omaan huoneeseen vuoden iässä. Vauva on nukkunut kuukauden lastenhuoneessa, mut ei siirto auttanutkaan toivotulla tavalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli isi saa kauheat huudot jos yrittää nukuttaa herännyttä tyttöä yöllä. Meillä olis tarkoitus aloittaa unikoulu viikonloppuna ja isiäkin tähän hommaan tarvittaisiin, koska imetän edelleen ja tyttö haluaisi vain tissiä herättyään. Saas nähdä mitan käy.

Meillä siis saatetaan herätä jopa 7 kertaa yössä ja esim viimeyönä valvoi klo 23-04 tälläkertaa kuitenkin hyväntuulisena. Vinkkejä otetaan ilomielin vastaan. Meillä siis ikää reilu kaheksankuukautta.

Pikku typy ja väsynyt äiti

Vierailija
2/4 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin onnistui. Tyttö on 10 kk ja olen aika varma, että jos unikoulu olisi pidetty kuukausi/pari sitten, isi ei olisi välttämättä kelvannut. Ei tästä välttämättä ole apua, koska ehkei teillä ole samanlainen tilanne. Meillä vaan eroahdistus oli sen verran voimakasta, että isin unikoulu oli vasta nyt mahdollinen.

Toivottavasti ratkaisu löytyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvin samanlainen tilanne. Poika (8 kk) viihtyy kyllä isänsä seurassa, mutta jo tulee jostain syystä itku niin sitä rauhoittamaan ei isä kelpaa, jos olen vaan kotona. Olen miettinyt saisiko unikoulun järjestettyä niin, että joku viikonloppu olisin yöt pois kotoa ja mies sillä tavalla opettaisi pojan nukkumaan. En vaan tiedä miten poika suhtautuu, jos yöllä herätessään en olekaan paikalla. Ja nukahtaminenkin voi olla vaikeaa, kun ei nukahda illalla ilman että olen vieressä. Meillä siis pitäis saada poika omaan sänkyyn nukkumaan koko yöksi. Yötissistä olen tiukasti pitänyt erossa aina klo 5 asti aamulla, mutta tämä tarkoittaa levottomia sydänöitä (klo 2-4), kun koko ajan saa olla tuttia suuhun laittamassa. Yleensä kun pääsee yli tuosta levottomasta parituntisesta, niin nukkuu kyllä aamuun asti syömättä, mutta joskus on ollut pakko antaa tissiä klo viiden jälkeen.

Mutta olen lähdössä justiinsa neuvolaan ja yritän kysellä vinkkiä uniasioihin sieltä.

Vierailija
4/4 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neuvolassa sijainen kun oikea täti on virkavapaalla ja tämän sijaisen kanssa ei oikein luista.. Joten en häneltä viitsisi edes kysyä neuvoa.