Kevytuntuvatakkiin REVITÄÄN ELÄVÄLTÄ LINNULTA NE UNTUVAT! Älä osta!
Etsikää tietoa. Linnusta lähtee nahanpalasia nyhtäessä se on karmeaa touhua, sitten vaan lykätään paljaana kasvamaan lisää likaisissa olosuhteissa! Älkää tukeko tätä touhua!
Kommentit (12)
Ou jee. Mulla takit, peitot, tyynyt kaikki untuvaa. Lämmin on!
Mistäs sitä sitten saa lämpimän takin kun ei turkkiakaan saa pitää? Noilla vanutakeilla ei vaan tarkene.
Täytyykin käydä ostamassa. Hyvä että otit asian esille!
On eri asia ostaa aito "Canadian Goose"-takki, kuin halpis Kiina versio.
Untuvatakki-tytöt ovat nykyajan modernisoituja kettu-tyttöjä?
Onneksi on myös olemassa merkkejä, jotka hankkivat untuvansa jostain muualta kuin AP:n kuvailemista paikoista. Toki myös maksavat hieman enemmän, mutta itse siitä mielelläni maksankin.
Oletko koskaan koettanut kyniä elävä hanhea? Ei taitaisi onnistua.
Haahkat tosin itse nyppivät untuvia rinnastaan pesämateriaaliksi, ja niitä kerätään perinteisiin untuvavaatteisiin, että siinä mielessä ovat eläviä.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sitä sitten saa lämpimän takin kun ei turkkiakaan saa pitää? Noilla vanutakeilla ei vaan tarkene.
Laita vähän kerrosta alle. Minulla on kyllä ihan perus toppatakki, jolla olen ajellut pyörällä työmatkoja -25 ja hyvin riittää aluspaidan ja pitkähihaisen kera.
Ne on ruokateollisuuden jämiä, mustä untuvat otetaan, hölmö.
Et säkään ole näköjään etsinyt, kun et laittanut linkkiä. Ostan siis untuvatakin ja lintujen veri ja höyhenet ovat sinun käsissäsi.