Suhde kaverin äitiin
Hei! Olen 18v poika ja mulla on säpinää mun kaverin äidin kanssa. Kuulostaa todella oudolta joo. Meillä on ollut "juttua" jo n. 2kk salaa kaikilta. Olemme harrastaneet seksiä monia kertoja ehkäisyn kanssa. Ensimmäinen kerta tapahtui kun olimme juomassa kaverillani, kunnes kaverini sammui ja hänen äiti tuli juttelemaan minulle itsekkin pienessä humalatilassa. No, siinä kaikki sai alkunsa kun aloin flirttailla hänelle tuhannen tuutelissa ja kuinka ollakkaan, päädyimme lopulta sänkyyn. Tuntuu että olen ihastumassa häneen, mutta ongelma on siinä, että meillä on 21v ikäeroa ja hän on mun parhaan kaverin ÄITI! Mitä teen? AUTTAKAA!
Kommentit (23)
Sun on valittava kaverisi tai sen äiti. Paketti ei kestä molempia, koska kaverisi on automaattisesti omistushaluinen äidistään.
Koska teillä on noin iso ikäero, on aika epätodennäköistä, että teidän panosuhde kestäisi hamaan tulevaisuuteen asti.
Ottaisin molempiin etäisyyttä.
Jatka panemista vaan. Pidät homman salassa. Turha murehtia liikaa. Lopetat vain tuollaiset typerät ajatukset ihastumisesta, panot panoina.
nim. m42, kokemusta on
Sun kannattaisi yrittää jutella molemmille ja kertoa asia yhdessä kaverilles, totuus tulisi kuitenki ennemmin tai myöhemmin julki.
Pistä pullat uuniin ja sitten sanot kaverilles että voi puhutella sua isäpuolena.
Märissä unissa tämä ilmeisesti tapahtui tai Porvoossa, mutta jos nyt vastaisin asiallisesti niin eihän siinä mitään jos äiti ei ole varattu niin anna palaa, mutta aikansahan tuota vaan kannattaa jatkaa. Jos varattu niin vaikeuksia tiedossa.
Unohdin mainita, että kyseisen naisen miesystävä on jonkun moottoripyöräkerhon jäsen. Oon kuullut juttua että hänen kanssa ei kannata lyödä suksia ristiin. Oon kaulaani myöten kusessa. -AP
Vierailija kirjoitti:
Unohdin mainita, että kyseisen naisen miesystävä on jonkun moottoripyöräkerhon jäsen. Oon kuullut juttua että hänen kanssa ei kannata lyödä suksia ristiin. Oon kaulaani myöten kusessa. -AP
Onko varma ettei ole sen lisäksi myös astronautti, joka voisi paiskata meteoriitillä avaruudesta? Tai Steven Seagal, joka laittaisi sinut pinteeseen karatella? Mies voi olla myös kommando, joka hiippailee öisin ulkona, ihan vaan huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja niin tuli provo alasammutuksi.
Tämä on täysin totta, ei valetta!!! -AP
Menkääs jonnekin nuorten palstalle, tämmöistä kyllä tapahtuu. Vitun niljakkaat ämmät.
Kaverin äiti ja miespuolinen ystävä moottoripyöräjengissä... Sustahan saisi draama ja komedia elokuvan aikaseksi, vähä jännitystä tähän elokuvaa sitten homma on purkissa...
No kannattiko? Tuli vissii syyllinen omatunnon tuska vai alatko jo tykkämään puumanaisista?
Voin sanoa suoraan sydämeni pohjalta, että vaikka henki menis nii on ollu wörttiä tää homma. Se nainen on aivan saatanan milffi! :D Syyllinen olo ei ole mutta ei tätä hommaa oikein voi jatkaa, koska jos hänen miesystävä saa selville, niin oon kusessa ihan oikeasti ja jos teen nyt jotenkin kusisesti tälle kyseiselle naiselle, hän saattaa alkaa puhumaan paskaa minusta sekä keksimään valheita, ja pahimmassa tapauksessa usuttaa tämän kyseisen miehen perääni kerhoineen aseineen. Joten semmosta!
Voi mitä draamaa taas... Miksi ensinnäkin annoit äidille sellaisen kuvan että haluat olla senkaa? Suoraakin voi kertoa aikuiselle naiselle on sua 21 vuotta vanhempi että et halua salata ja et vissii halua olla naisen kanssa? Mun mielestä jos sulla oli munaa kaataa naisen sänkyykin on sulla selkäsuorana puhuu totta mitä aidosti haluat...
Tietysti haluaisin jatkaa petipuuhia, mutta henki lähtis jos jäisin kiinni hänen miehelleen. Joten se pistää kuitenkin hieman miettimään tätä asiaa, että jos tästä pääsis jotenkin pois. -AP
En usko sun kaverin äiti käskisi prätkähiirejä perääsi jos kerrot totuuden, ja kai aikuinen nainen on kypsempi ymmärtäväisempi kuin sun ikäluokan likat...
Vierailija kirjoitti:
Tietysti haluaisin jatkaa petipuuhia, mutta henki lähtis jos jäisin kiinni hänen miehelleen. Joten se pistää kuitenkin hieman miettimään tätä asiaa, että jos tästä pääsis jotenkin pois. -AP
:D itsepäs kärsit ja oma tyhmyys heijastuu
Nää kyseiset "prätkähiiret" on jotain kovanluokan rikollisia jotka todellakin lähtisi istumaan jos sais hyvän syyn hiljentää jonkun tyypin, varsinkin kerhon presidentin vaimon uuden tuttavuuden! Se nainenkin on hieman kaitapuolen kulkija, joten vois hyvin uskoa että katkeruutta tulis ilmaan jos hänet nyt jättäisin. Pitäiskö palkata henkivartija ja toivoa parasta, että nainen suhtautuu asiallisesti? Toivottavasti hän ei ala kiristämään minua.. -AP
Täytyy myöntää että oot todellakin lirissä.