Mikä on paras horoskooppimerkki naisella?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
No vaaka tietysti.
Perustelut :)
Yksi Kaurisnainen oli kyllä todella kuuma sängyssä..
Skorpioni tietty ♏ ei vaan, osaan olla todella hankala. Ei kannata sekaantua jos ei ole itse henkisesti vahva ja tasapainossa.
Siskoni on rapu ja maailman ihanin ihminen :)
Yksikään vastaus ei ole miehen näppikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Minulta on yksi. Arvatkaa mikä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että noi lehmä-kommentit voi olla.
Leijona. Kiihkeä, puolustaa laumaansa viimeseen asti. Uskollinen, mutta myös diiva.
Huvittaa kun alapeukutetaan toisten merkkejä. Itsetunto ei taida kestää.
Minä olen rapu, exieni nykyiset rapuja, ja mieheni ex on rapu. =) Rapunainen nyt vaan sattuu olemaan hurmaava ja potentiaalinen pidempäänkin suhteeseen. ;)
Olen leijona ja kuvaus leijonasta sopii hyvin itseeni. Osaan kyllä olla aika hankala halutessani, niin en sanoisi että leijona on paras.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen rapu, exieni nykyiset rapuja, ja mieheni ex on rapu. =) Rapunainen nyt vaan sattuu olemaan hurmaava ja potentiaalinen pidempäänkin suhteeseen. ;)
Ei kuulosta seksikkäältä mikään rapu. Leijona sen pitää olla tai vähintäänkin skorpioni.
Hei. Kertoisitteko vastaajat vielä, oletteko itse naisia vai miehiä ?
Noh, eikö kukaan muka tykkää kiltistä kalat-naisesta?
Loistavaa, jos täällä oli miehiä. *pieni venyttely ja raateluhampaiden vilautus haukotellen*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta seksikkäältä mikään rapu. Leijona sen pitää olla tai vähintäänkin skorpioni.
Ei kuulosta mutta on seksikkään näköinen.
T. rapu nainen
Varmasti uskoo. Ainakin se kananpersetukkainen, tatuoitu Suski Siwan kassa.