Jos joutuiset autiolle saarelle
Kommentit (9)
Oon lesbo, mutta kilttimiehelle. Sit se olis mulle uskollinen ja auttais pidettäis toisistamme huolta. Mieluummin koittaisin kyllä eka vaan ystävystyä sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oon lesbo, mutta kilttimiehelle. Sit se olis mulle uskollinen ja auttais pidettäis toisistamme huolta. Mieluummin koittaisin kyllä eka vaan ystävystyä sen kanssa.
Pakko antaa, jos haluut saada turvaa ja huolenpitoa.
T. Kilttimiesten aatelia
Perustuen siihen, että lassukan mielestä
jännämies = uskaltaa puhua naisille ja tehdä aloitteen -> saa pildeä
kilttimies = lassukka ja naisvihaaja, liian ujo tehdäkseen aloitteita ja katkeroituu kaikille olleensa ensin naisten kaveri vuosikausia uskaltamatta osoittaa kiinnostustaan
antaisin "jännämiehelle", joka onkin oikeasti normaalikäytöksinen hyvä tyyppi
Pelimiehelle en anna.
Vierailija kirjoitti:
Perustuen siihen, että lassukan mielestä
jännämies = uskaltaa puhua naisille ja tehdä aloitteen -> saa pildeä
kilttimies = lassukka ja naisvihaaja, liian ujo tehdäkseen aloitteita ja katkeroituu kaikille olleensa ensin naisten kaveri vuosikausia uskaltamatta osoittaa kiinnostustaanantaisin "jännämiehelle", joka onkin oikeasti normaalikäytöksinen hyvä tyyppi
Pelimiehelle en anna.
Annat. pimpero kosteana annat.
Kuinka paljon väkeä siellä autiolla saarella on? Riippuu siitä. Jännämies voisi olla valintani, jos se ei vois toteuttaa taipumuksiaan, eli paneskella kaikkea, siellä saarella. Sitten huonompi tilanne, jos se olis trooppinen saari, kun siellä on niitä paviaaneja sitten. Se olis varmaan niitten perässä.
Aika moni av-mamma valitsisi Tauskin.
En kummallekaan, jos nuo ovat ainoat vaihtoehdot. Hirttäisin itseni palmuun.
Unohdit laittaa turvapaikanhakijan, sille varmaan irtoisi.