Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi hampurilaisesta ei tule täyteen mutta vastaava määrä kiinalaista/intialaista ruokaa saa ähkyyn?
11.10.2016 |
Hampurilaisessahan on tunnetusti kaloritkin kohdillaan!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sehän on just toisinpäin.