Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikosrekisteri + vartija

Vierailija
11.10.2016 |

Tietääkö kukaan onnistuuko vartijaluvan saaminen 2 rattijuopumuksella, ja ei, ei tarvi tulla piipittämään mitään turhaa paskaa noista virheistä että olen tehnyt todella tyhmästi, koska olen oppinut läksyni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tuoreita tapauksia ja paljonko puhalsit?

Vierailija
2/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuu rikosrekisteristä ensivuonna, en muista paljonko puhalsin mutta jäi alle törkeän kuitenki. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakkotuomiot poistuu jonkin ajan kuluttua ns. yleisestä rekisteristä.

Ainakin jos työ edellyttää suppeaa turvallisuusselvitystä.

Olikohan 5 vai 10 vuotta?

Vierailija
4/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sulla ole hätiä mitiä. Onkos sulla nyt ajokortti voimassa?

Vierailija
5/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauksista on aikaa 4 vuotta. On ollut ajokortti jo pitkään kyllä voimassa. Toivoisin ainakin että olis mahdollista, kun kyseinen ala kiinnostaa todella paljon. Luulen että vois kyllä mennä nuoruuden hölmöilyn piikkiin, (olin 15v tapauksien sattuessa) mutta tiedä sitten. -ap

Vierailija
6/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oleb lastenhoitoalalla, ja rik rek tuli olla ensimmäisessä työharjoittelussa. Sen tuli olla puhdas, muuten en olisi voinut jatkaa koulua. Eli luulen että vartijoilta vaaditaan samaa. Jos sinulla poistuu ne merkinnät ensi vuonna, luulen että sun kannattaa odottaa sinne asti ennen kuin haet kouluun.

Vierailija
7/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ok, eli sä oot ajanut mopollako? Onko sulla ajokorttia autolla ajamiseen? Ihan vaan mielenkiinnosta varmistan. :)

Vierailija
8/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapauksista on aikaa 4 vuotta. On ollut ajokortti jo pitkään kyllä voimassa. Toivoisin ainakin että olis mahdollista, kun kyseinen ala kiinnostaa todella paljon. Luulen että vois kyllä mennä nuoruuden hölmöilyn piikkiin, (olin 15v tapauksien sattuessa) mutta tiedä sitten. -ap

Sehän riippuu siitä, hakeeko työnantaja työhön turvallisuusselvitystä.

Mikään pakko sinun ei ole niistä itse kertoa, jos olet tapasi todellakin parantanut ja et asu ihan tuppukylässä.

Vierailija
9/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että poliisilaitos tekee sen päätöksen saako lupia vai ei. Kannattaa varmaan kysyä sieltä.

Vierailija
10/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oleb lastenhoitoalalla, ja rik rek tuli olla ensimmäisessä työharjoittelussa. Sen tuli olla puhdas, muuten en olisi voinut jatkaa koulua. Eli luulen että vartijoilta vaaditaan samaa. Jos sinulla poistuu ne merkinnät ensi vuonna, luulen että sun kannattaa odottaa sinne asti ennen kuin haet kouluun.

Joo mutta siinä rikosrekisterissä ei ollut mahdollisia rattijuopumuksia. Lastenhoitoalalle tarkastetaan vain tietyt rikokset. (Seksuaalinen hyväksikäyttö, törkeä pahoinpitely yms.)

Vierailija
11/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sait vain sakkotuomion niin siitä tulee merkintä sakkorekisteriin mutta ei rikosrekisteriin. Varmaankin poliisilta voi tiedustella miten kauan tuomio näkyy selvityksessä. Itse menetin aikoinaan vartijakortin kannabiksen takia, poliisi sanoi muistaakseni että kolmen vuoden päästä voit hakea sitä uudestaan.

Vierailija
12/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Jopa pari vuotta vanhat ylinopeudet ollut syy ettei korttia myönnetty.

Vierailija
13/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että poliisilaitos tekee sen päätöksen saako lupia vai ei. Kannattaa varmaan kysyä sieltä.

Erityisesti porvoon poliisilaitokselta. On se tiistai-ilta sielläkin.

Vierailija
14/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että rikollinen rattijuoppo vartijaksi, jo on aikoihin eletty. Myönnä nyt vielä, että olet kleptomaani.

Vierailija
15/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että rikollinen rattijuoppo vartijaksi, jo on aikoihin eletty. Myönnä nyt vielä, että olet kleptomaani.

Mikään seula ei ole ole satavarma. Sieltä on päässyt läpi semmoista sakia, että ottaisin pois luvat heti. Epäsopiva so ei kelpoinen alalle. Valitettavasti asia on näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi