Lue keskustelun säännöt.
Haluaisitko vielä rakastua yli nelikymppinen nainen?
11.10.2016 |
Haaveiletko, että saisit vielä kokea totaalisen hullaantumisen tunteen? Olen itse naimisissa oleva 48 vuotias ja olen alkanut haaveilla siitä tunteesta.
Kommentit (25)
Haluaisin. Olen ollut neljä kertaa elämässäni tulenpalavan rakastunut ja se on toistunut tietyllä syklillä. En etsi pysyvää suhdetta vaan seuraavaa intohimoista seikkailua... Kyllä se sieltä vielä tulee... 🌠
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi haluan, ihan kauheasti, kunhan se mieskin rakastuu minuun. Mulla on takana pitkä avioliitto ja olisin nyt valmis uuteen suhteeseen.
Haluaisin. Olen ollut 10-v yksin.
Tottahan toki haluaisin! :) Kysymys taitaa olla enemmänkin se, että haluaako kukaan mies rakastua yli 40v. naiseen.
Koin tuon rakastumis-encoren vielä alle viiskymppisenä, kun erehdyin lukemaan vanhoja rakkauskirjeitä ja muita muistiinpanojani nuoruusvuosilta. Selvisin tilanteesta antamalla sen mennä ohi, nauttien salaa itsekseni tuosta suloisen kirvelevästä tunteesta hiljaa hehkutellen. Juuri tuolloin mielessäni oli kysymys, kumpi parempi: rakkauden riemu ja tuska, vaiko mielenrauha. Vastaus on aika ilmiselvä ja yhä selvemmäksi kävi, kun nuo tunteet vihdoin hiipuivat loppuun. Tässä iässä (nyt jo yli 50) mielenrauha on se kalliimpi asia. Rakkaus on mielenhäiriö ja hormonien epätasapainotila. Nyt kun lisääntymisikäkin on mennyt ohi, pidän parempana jättäytyä pois sen sortin mielenmyrskyistä.
Jos tapaisin tuon ihanan entisen rakastettuni (minkä todennäköisyys on jotain promillen murto-murto-murto-osia), olisin iloinen, jos voisin vain keskustella vapautuneesti kaikessa ystävyydessä, arvostaen sitä, mitä meillä joskus oli, mutta ilman sitä ajatusta, että pitäisi vielä yrittää tehdä siitä jotain.