Haluaisitko vielä rakastua yli nelikymppinen nainen?
Haaveiletko, että saisit vielä kokea totaalisen hullaantumisen tunteen? Olen itse naimisissa oleva 48 vuotias ja olen alkanut haaveilla siitä tunteesta.
Kommentit (25)
Olen edelleen rakastunut ja hullaantunut mieheeni. N41
Vierailija kirjoitti:
En. Viime kertainen oli niin paha virhe. Haluan elää tasaista elämää.
Oliko sinulla rinnakkaissuhde ja jäit kiinni vai mitä tapahtui?
Ehkä, jos voisin olla yhä nuori. Nyt on myöhäistä. Jos joku tulee sanomaan, ettei koskaan ole myöhäistä, niin kyllä on, sillä nelikymppisillä on ihan erilaisia vaatimuksia kumppanille kuin nuorilla.
Just nyt ei ole tarvetta. Olen korviani myöten rakastunut omaan mieheeni. Nautin ihanasta arjesta :)
n45
En. Ns rakkaudessa mennään aina jomman kumman ehdoilla. Vanhemman rakkaus voi olla jossain määrin todellista, joslin sekun useinmiten ehdollista.
Olen saanut tarpeeksi parisuhdeviritelmistä. Itsepetosta kaikki tyynni.
Nunnien elämä parempaa ja siksi elävätkin hyvin vanhoiksi ilman rasittavia miessuhteita, jotka ovat aina jotain vailla/.
Haluaisin. Viime rakastumisesta ja rakastuneena olemisesta alkaa olla jo aikaa (20v) Ja olen kuitenkin naimisissa edelleen.
Haaveilin kauan. Koin sen tunteen parikin kertaa. Sain pahasti siipeeni. Rakastuminen on riski. Haluaisin kyllä kokea tunteen, jos se johtaisi aitoon rakkauteen. Muussa tapauksessa tunne ei ole sen kaiken arvoinen.
En, olen lakannut uskomasta koko juttuun. Mutta intohimoisen seksisuhteen voisin ottaa. Molemmat omassa asunnossa ja omat sukkansa pesten. Olen kylläkin parisuhteessa ja pysyn luultavasti loppuikäni tai kunnes mies kupsahtaa.
Olen kohta 44v nainen ja olen ollut mieheni kanssa yhdessä 21v. Pitkässä liitossa tulee ja menee erilaisia vaiheita - onneksi myös hullaantumisen ja rakastumisen tunteita. Viimeksi viisi vuotta sitten olimme aivan kuin vastarakastuneita emmekä pystyneet pitämään näppejä erossa toisistamme. Ihanaa!! Nyt on semmoisen tasaisen rakastamisen ja päivittäisen onnen tunteen vaihe. Ihanaa tämäkin.
Semmoista nuoruuden ihastumisenhuumaantumisen tunnetta en kaipaa. Mut olenkin sillä tavalla tylsä, et oon aina tykännyt tasaisesta elämästä. Parisuhdetyyppi :)
Olen edelleen ihan hullaantunut tuohon rakkaaseen aviomieheeni ja hänkin väittää tykkäävänsä minusta edelleen yhtä paljon kuin 15 vuotta sitten, kun mentiin naimisiin.
Onko miehessäsi jotain vikaa, vai oletko oikeasti vain kyllästynyt itseesi? Moni sekoittaa asiat ja hakee onnea ulkopuolelta, vaikka pitäisi hakea sitä itsestään.
Nyt aikuisena en sitä hullaantumisen tunnetta kaipaa, mutta jos saisin olla yhden päivän vielä rakastunut&16vee, niin sitten! Vilpitön ja toiveikas ja luottavainen ja rakastettu...
Rakastuin yli viisikymppisenä. Olin eronnut vuosia aiemmin, käynyt läpi elämääni ja viihdyin jo ihan hyvin omillani. Kyllä se ihana tunne oli ja on edelleenkin, rakastuminen muuttui rakkaudeksi joka on kestänyt hyvin arkea. Minusta kannattaa pohtia mitä kaipaa: romanttista rakastumisesta joka veisi irti arjesta vai rakastumista joka ei sinällään ratkaise mitään oman elämän ongelmia vaan tuo rakkautta. Niitä rakastumisen kihelmöiviä tunteita voi oppia kokemaan oman kumppanin kanssakin kun näetään vaivaa parisuhteen eteen, uusi rakastuminen taas hyvin helposti lässähtää arjessa eikä kenenkään elämää onnellista kauaa jos se tylsyys ja tyytymättömyys on eniten oman pään sisällä eikä suhteen ongelmissa.
Voi haluaisin! Elän tasaista arkea, avioliittovuosia takana 20. Näen usein unia, joissa tämä hullaantuminen, ihastuminen, rakastuminen tapahtuu - yleensä vielä niin, että myös kohteeni (usein valve-elämässä täysin tuntemattomia miehiä) on hullaantunut minuun! Eli tällaista korviketta saan öisin...
Koen, että nykyinen suhteeni on hyvä, mutta se mahtava mielihyvä, värinä ja kaikki muu... on kyllä jo hiipunut. En usko, että tosielämässä haluaisin laittaa kaiken uusiksi vain tuon tunteen takia - varsinkin kun tiedän että se ei ole loputtomiin pysyvää. En myöskään varmaan jaksaisi aloittaa kaiken rakentamista alusta jonkun toisen kanssa. Jos olisin sinkku, minulle riittäisivät ehkä jotkut satunnaiset lyhyet hullantuneet romanssit tunteen takia- muuten haluaisin elää yksin.
N 47 -unissa rakastuva -
Haluaisin. Haluaisin vielä intohimoisen suhteen, jossa olisi rakkautta ja paljon seksiä. Eikä minun pitäisi aina olla vahva ja kannatella muita.
Haluaisin!! Olen jäänyt sitä vaille tässä elämässä, olen elänyt aina yksin.. haaveilen joka päivä siitä, että saisin kokea rakkauden ja suhteen. Häät ja muut prinsessahörhötykset eivät ole koskaan kiinnostaneet vaan tavallisen toisen ihmisen kohtaaminen..
Läheisyyden kaipuu taitaa olla ihmisen perustarve vaikka olen sen yrittänyt kieltää suojellakseni itseäni yksin jäämisen aiheuttamalta pettymykseltä.
En halua rakastua enää. Minulla ei ole kokemusta siitä, että rakastuminen johtaisi onnellisuuteen taikka edes pysyvään ja pitkäaikaiseen rakkauteen. Ja ilman onnellista lopputulosta en näe rakastumisessa juuri järkeä enää. Se altistaa lähinnä vain kivulle ja pettymyksille. Tasaisen tyytyväinen elämä omillani kuulostaa paremmalta.
Haluaisin, mutten tiedä, missä ketään tapaisin. En myöskään usko, että uskaltaisin tai että edes osaisin.
- sinkkuäiti tasan 40v. -
Onhan se piristävä tunne. Harmi vaan ettei kestä arkea.
En. Viime kertainen oli niin paha virhe. Haluan elää tasaista elämää.