Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä iphone, kannattiko puhelimesta maksaa niin paljon?

Vierailija
11.10.2016 |

Minun pitäisi ostaa uusi puhelin ja mietin kuumeisesti, että minkä ostaisin. Mitä olet tykännyt iphonestasi ja mitä ajatuksia puhelimen kallis hinta näin jälkikäteen tuo mieleesi; kirpasiko hinta vain kerran vai koetko, että halvemmalla hinnalla olisi saanut myös riittävän puhelimen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Iphone4 yli neljä vuotta ja oon ollut tyytyväinen. Nyt alkaa akku hiipumaan, että pitäisi kai jossain vaiheessa päivittää uudempaan.. Tosin ehkä laittaisin 5:n tai 6:n, ei oo niin väliä, onko uusin malli. Tuo nykyinen on ollut ihan kovalla käytöllä työ- ja vapaa-ajan, näyttö vähän halki mutta toimii.

Vierailija
22/33 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta One Plus Three. Mulla on iPhone 6, onhan se ihan jees mutta en nyt tiedä onko hintansa väärti. Ei valittamista, mutta toisaalta ei juurikaan kehumistakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä porukka perustelee kalliiden iPhonejen ostoa sillä kun kestää paremmin(kestääkö edes?), mutta pitävätkö sitä samaa mallia kuitenkaan sitä viittä vuotta, joka oikeuttaisi tuon hinnan?

Meillä on iPhonet pari vuotta ja sitten vaihtoon. Vanhat menee lapsille. Ja saavat taas parin vuoden päästä meidän vanhat.

Lapsilta puhelimet menee vielä isovanhemmille eli on meillä puhelimet ainakin sen 6 vuotta käytössä yhteensä :)

Mun iPad on kohta 4-vuotias, ja on toiminut koko ajan kuin unelma. Kyllä nää laitteet ainakin kestää, eikä ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
24/33 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt 6s ja oon tykännyt, oli kyllä melko naurettavan kallis mutta tykkään tästä käyttöjärjestelmästä niin päätin sitten ostaa kun sai normaalia halvemmalla.

Mutta varmasti sais halvemmallakin hyvän puhelimen.

Vierailija
25/33 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, ostin just 5S:n alle 300 e, mulle kelpaa vanhempikin malli.

Vierailija
26/33 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin vaihdoin luurin aina kun uusi premium puhelin joltain merkiltä tuli, noin 3 - 5 kertaa vuodessa.

Nyt hommasin ensimmäisen iphoneni (6s pussan) n. vuosi sitten jolla mentiin tänne uuden 7 plussan tuloon saakka, jolloin 6:nen jäi nyt varaluuriksi.

Apple on oma filosofiansa ja pidän sitä laadullisesti aivan ylivertaisena kaikkiin muihin nähden ja menneen vuoden aikana vaihtui myös tabletit ipadeiksi ja tietsikka Maciin.

Vierailija
27/33 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone 6 plussa ollu kohta pari vuotta. Ei kertaakaan jumittanu tmv. Nokian Lumioita sai jatkuvasti olla buuttailemas ja resetoimas. Milloin ei kosketusnäyttö reagoinut lainkaan kun joku soitti jne. Lasi on tosin tästäkin hieman säröillä kun piti huitasta sängyltä alas. Ja kytkynä tosiaan, samaan puhelinlaskuun menee kuin netit yms. 

Vierailija
28/33 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muta negatiivista sanottavaa puhelimesta (iPhone 6s plus), paitsi että se sammuu jo nyt, jos sitä käyttää ulkona "kylmässä". Muuten todella näppärä puhelin, mutta pää kyllä hajoaa, jos puhelin tilttaa ulkona käytetäessä tuonne huhtikuulle asti.

En ole maksanut puhelimesta itse mitään vaan sain lahjaksi. Puhelin ei mielestäni ole hintansa arvoinen, vaikka hyvä puhelin onkin.

Vierailija
29/33 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

198€ ei ollut erityisen paljon,2 vuotta pelannut ilman ongelmia.

Vierailija
30/33 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4s ostin ensin, ja ei se juurikaan kirpaissut, kytkyllä meni puhelinlaskun yhteydessä.

Reilu 4 vuotta sitä käytin, ja olin tyytyväinen. Ei tilttaillut, ei sekoillut, ja kesti hyvin aktiivikäytössä (olen jatkuvasti puhelin kädessä, netti, fb, pelit...). 

Nyt vaihdoin 6s:ään pari kk sitten, kun tuossa nelosessa alkoi akun kesto olla aikamoisen huono.

Tämän ostin kertamaksulla, ja ei se juurikaan kirpaissut, koska ajattelin tällä pärjätä taas ainakin sen neljä vuotta vähintään. 

Varmasti halvemmallakin saa ihan yhtä hyviä, ellei parempiakin, mutta minä olen noihin tykästynyt. 

Ollut niin idioottivarma käyttää ja toiminut kuin unelma. 

Vierailija
31/33 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 6s ja sitä ennen oli neljä vuotta 4. Ei mua haittaa ainakaan maksaa puhelimesta monta sataa, kun ne sit kans kestää monta vuotta. Ei toi mun vanha nelonenkaan nimittäin ollut vaihtaessa rikki, halusin vaan päivittää uudempaan.

32/33 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen isonäyttöinen iPhone 6. En koe, että olisin saanut yhtä laadukasta ja hyvää tuotetta yhtään halvemmalla. Kyllä kannatti.

Vierailija
33/33 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa pienen ja jokapaikkaan mahtuvan luurin. Itse arvostan, että näen ruudulta tihrustamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi