Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni (avautuminen)

Vierailija
11.10.2016 |

Olemme pitkään, yli vuoden, yrittäneet mieheni kanssa lasta ja se on vienyt meiltä kaiken läheisyyden. Seksikin on aikataulutettu sen mukaan milloin on otollisinta tulla raskaaksi. Meistä on tullut etäisiä ja seksi on pelkkää suoritusta. Mitään hellyyttä tai läheisyyttä ei ole. Kävi sitten niin, että sorruin pettämään miestäni työkaverini kanssa. Kävimme töihin liittyviä papereita läpi ja asia johti toiseen. Tekisin tämän tekemättömäksi jos vain voisin. Asia painaa minua joka päivä. Eikä tässä vielä edes kaikki, vaan nyt olen raskaana. Onko mitään mahdollisuutta että lapsi on mieheni koska olemme yrittäneet lasta jo vuoden ja lasta ei vaan kuulunut?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen että olet raskaana. Jos ei ole miehesi niin siitä tarvitse kenenkään koskaan tietää. Ja hyvin voi olla miehesi. Mulla oli vähän samanlainen tilanne ja oli mieheni. Mutta työpapereita lukemassa, sepäs vasta esileikki!

Vierailija
2/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mitään mahdollisuutta. Me yritettiin esikoista 1v5kk ilman mitään tulosta ja sitten kun tuli se kuukausi, kun raskautumista ei yksinkertaisesti ehtinyt stressaamaan (läheisen sukulaisen kuolema), tärppäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa miehet aina vaatia isyystesti ennen kuin suostutte kenenkään lapsen isäksi!

Vierailija
4/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt ei auta kuin toivoa että se sun työkaveri edes etäisesti muistuttaa sun miestäsi ja että laskettu aika osuu edes samalle viikolle siitä kun ootte viimeksi miehesi kanssa pannu.

Tietty voithan sä kertoa sun miehellekin että tulit pettäneeksi.

Helvetin harmi kun mulla ei oo koskaan ollut tollaisia "papereiden läpikäymisiä" työkavereitteni kanssa, välillä olin toimistolla iltayhteentoistakin saakka. Välillä yksin, välillä jonkun kollegan kanssa.

Vierailija
5/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävä lutca

Vierailija
6/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva itsenäinen nainen!

T: Naisasialiitto Unioni

Vierailija
7/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 väsynyt näihin

Vierailija
8/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole iloinen että olet raskaana. Jos ei ole miehesi niin siitä tarvitse kenenkään koskaan tietää. Ja hyvin voi olla miehesi. Mulla oli vähän samanlainen tilanne ja oli mieheni. Mutta työpapereita lukemassa, sepäs vasta esileikki!

Mitähän vittua taas? Toivon oikeasti, että tämä viesti oli puhtaasti provo.

Vierailija
9/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kertoa miehelle mutta en pysty! Tiedän kyllä että pitäisi. En vaan halua menettää häntä. Seksi työkaverin kanssa ei merkinnyt mitään eikä tule koskaan toistumaan. Inhoan itseäni tapahtuneen vuoksi. Mieheni ei myöskään tiedä vielä raskaudesta. Ap

Vierailija
10/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoisit? Teillähän on oma ydinperhe nyt jota olette halunneet. Ei liene ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun on ulkopuolelta tullut apua sen saamiseen. Jos ahdistaa niin käy puhumassa sellaiselle jolla on vaitiolovelvollisuus esim. seurakunnassa.

Vierailija
11/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emansipoitunut LORTTO

Vierailija
12/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi kertoisit"

"Ei miehen tarvitse tietää"

blabla .. no entäs jos sieltä vaginasta ryömiikin ulos mulatti. Tässä "monikulttuurisessa" Suomessa ei kaikki enää ole kalpeanaamaisia pellapäitä joten ei voi olettaa varmuudella etteikö tekonen voisi paljastua ihan kaikille kellä on näkökyky tallella.

Vierailija
13/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"JO" vuoden kokeillu saada lasta??! Anna mun kaikki kestää.. Huo*a sinä oot! Jätä miehes että se saa etsiä kunnon naisen itelleen ja jatka sinä sitä pe*seen jakamista niille työkavereilles tai vaikka seuraavalle vastaantulijalle! Oksettava eukko ja selitystä vaan selityksen perään.. " nyhyy ku ei oo läheisyyttä ja jo vuosi yritetty lasta ja byhynyhy.."

Vierailija
14/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt ei auta kuin toivoa että se sun työkaveri edes etäisesti muistuttaa sun miestäsi ja että laskettu aika osuu edes samalle viikolle siitä kun ootte viimeksi miehesi kanssa pannu.

Tietty voithan sä kertoa sun miehellekin että tulit pettäneeksi.

Helvetin harmi kun mulla ei oo koskaan ollut tollaisia "papereiden läpikäymisiä" työkavereitteni kanssa, välillä olin toimistolla iltayhteentoistakin saakka. Välillä yksin, välillä jonkun kollegan kanssa.

Työkaverillani on tummat piirteet, miehelläni vaaleat. Itselläni kuitenkin on tummat hiukset ja ruskeat silmät. En tiedä, pakko minun on tästä kertoa. Ap

Vierailija
15/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sä panit sitä työkaveria ilman ehkäisyä? Siis jos on jo vuoden yrittänyt lasta, niin taatusti on muistissa ettei itsellä ole ehkäisyä päällä.

Vierailija
16/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla että miehesikin olisi salaa halunnut tuollaisen ratkaisun?

Vierailija
17/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sä panit sitä työkaveria ilman ehkäisyä? Siis jos on jo vuoden yrittänyt lasta, niin taatusti on muistissa ettei itsellä ole ehkäisyä päällä.

Olen horatsu.

Ap

Vierailija
18/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla että miehesikin olisi salaa halunnut tuollaisen ratkaisun?

Joo ei 😂

Vierailija
19/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro miehellesi.

Vierailija
20/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä onki provo. Blaah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme