Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fruktoosi pois ja paino tippuu takuulla!

Vierailija
11.10.2016 |

Haluan jakaa tämän kaikille, jotka taistelevat painonsa kanssa. Itse olen ollut laihdutuskuurilla koko ikäni ja aina lopulta epäonnistunut niissä. Sitten löysin elokuvan nimeltä Fed Up, mikä innosti ottamaan asioista paremmin selvää.

Keino laihtua on yksinkertaisesti:
Lopeta sokerin (nimenomaan fruktoosin) syöminen. Sitä on aivan kaikkialla, kun alat ruokakaupassa lukemaan ainesosaluetteloita! Salaattikastikkeista en löytänyt yhden yhtäkään, jossa ei olisi lisättyä sokeria!

Jos osaat englantia niin katso aluksi tämä elokuva Fed Up:

Itse olin 25kiloa ylipainoinen ja nyt olen vain 5 ja pudotus jatkuu. Noin kilo lähtenyt viikossa/tahti. En ole lisännyt liikuntaa, en tehnyt mitään muuta kuin jättänyt tosiaan kaiken missä on fruktoosia pois! (Tämä tarkoittaa myös "sallittuja" aineita kuten hunaja ja hedelmämehut, täynnä fruktoosia!).

Lista: http://safkatutka.fi/2015/11/26/piilosokereita-lahes-kaikkialla-katso-li...

Kokeile vaikka 10 päivää ja jos ei paino tipu syön hattuni.

Jätän tämän tänne siinä toivossa, että tämä muuttaa jonkun elämän, kuten se muutti omani.

Lisää katsomista:

A year of no sugar

Sugar- the bitter truth

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo tarkoittaa sitä, että pitää lopettaa hedelmien syöminen, niin ei tuu kauppoja.

Vierailija
2/4 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  olen tiennyt vuosikausia että fruktoosi on oikeasti myrkkyä koska se rasittaa maksaa. Siksi en syö hedelmiä vaan ainoastaan luonnonmarjoja. Leivonnassa käytän panimosokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safkatutkaan ei pidä hirveästi luottaa. Ne yrittää vaan myydä omia sikahintaisia tuotteitaan. 

Joskus on ihan asiaakin mutta yleensä ne hukkuvat valheiden ja muiden outojen väitteiden sekaan.

Sokeria kyllä kannattaa välttää mutta hedelmiä saa syödä.

Vierailija
4/4 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta erittäin ajankohtainen. Hedelmien syömistä ei tarvitse lopettaa, niinkuin ei kannata mikään muukaan totaalikieltäytyminen. Itse olen vähentänyt myös, joskus tulee mässäiltyä. Pointti on, että fruktoosin metabolismi on samanlainen kuin alkoholin ja se tapahtuu maksassa.

Hedelmissä on paljon kuitua, joka hidastaa sokerin imeytymistä ja siten hedelmistä tulevan fruktoosin aiheuttama rasitus on maksalle paljon pienempi verrattuna vaikka limpparin tai mehujen juomiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi