Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töykeä Alkon myyjä sanoi "Tulepas kunnolla esiin sieltä huivin takaa"

Vierailija
11.10.2016 |

Minulla oli tuubihuivi kaulassa niin että se peitti kaulan, leuan ja vähän suuta kun katsoin alaspäin kun kaivoin laukusta kolikkopussia. Siinä kohtaa hänellä oli siis henkkarini jo kädessä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, en tiennyt että Alkossa käymiselle on asetettu aika- ja päivärajoite jolloin siellä saa käydä. Kerro ihmeessä meille kanssaihmisille, mitkä nämä rajoitteet ovat? Pe-La klo 17-18?

Ap

Vierailija
22/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teititelläkö sua sitten olisi pitänyt? Eikös tuo nyt ollut ihan normaalia rentoa puhetapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten jouluapulaisena Alkossa ja kassalle ilmestyi nuorelta näyttävä nainen jolla oli myssy silmillä ja kaulahuivi joka peitti nenänkin kun nainen kaivoi lompakkoa käsilaukustaan. Kysyin paperit ja hän ne myös kiltisti minulle antoi näyttäen yllättyneeltä. No kun se naama tuli esiin sieltä huivin alta niin huomasin että kyseessä oli n. 35-v julkkis.

Katsoin paperit, kiitin ja annoin paperit takaisin. Nainen vaikutti tyytyväiseltä että olin erehtynyt iästä melko reippaasti.

Vierailija
24/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkon myyjät ovat todella tympeitä. Heidänhän ei tarvitse myydä mitään, kunhan ottaa rahat vastaan. Itse jouduin pyytämään Alkon myyjää hakemaan vartijan nenäkkäiden nuorten vuoksi - ei tullut. Todella mielelläni järjestäisin sille asiani tyrmänneelle myyjänaiselle potkut!

Itse en ole Alkon asiakas.

Jos et edes ole asiakas, kuinka voit sanoa että myyjät on töykeitä? Ja nenäkkyys on siis sinusta aihe, jonka takia tarvitset vartijan turvaamaan maitopurkkisi?

Minä ainakin olen saaanut Alkossa erittäin hyvää palvelua useilla piakkakunnilla!

Vierailija
25/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävit alkossa tiistaina aamupäivällä?

Miksi teit sen? Miksi? Myöntäkää myöntäkää.

Vierailija
26/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävit alkossa tiistaina aamupäivällä?

No niinpä. Kunnon suomalainen ostaa perhekossun perjantai-iltana ja vähän lonkeroa lauantaina, tiistaisin hörpitään ruokajuomaksi piimää. Ja kunnon kansalainen on töissä maanantaista perjantaihin klo 8-16!

T. Osa-aikaduunari, joka ajatteli kohta hakea punkun pastakastikkeeseen ja suuhun lorautettavaksi

Vierailija
27/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkon myyjät ovat todella tympeitä. Heidänhän ei tarvitse myydä mitään, kunhan ottaa rahat vastaan. Itse jouduin pyytämään Alkon myyjää hakemaan vartijan nenäkkäiden nuorten vuoksi - ei tullut. Todella mielelläni järjestäisin sille asiani tyrmänneelle myyjänaiselle potkut!

Itse en ole Alkon asiakas.

Et ole edes asiakas, sinulla on yksi kokemus myyjästä - "Alkon myyjät ovat todella tympeitä"?! Voi jeesus taas...

Itse olen ollut mukana ns. Mystery shopping -asiakkaana Alkossa. Voin kertoa, että Alkon myyjien pitää todella tuntea tuotteet, osata suositella sopivaa juomaa mille tahansa tuotteelle, palvella asiakkaita tietyllä tavalla jne. Todellakin heidän työnsä on kaikkea muuta kuin "ottaa rahat vastaan". Mun kunnioitus Alkon myyjiä kohtaan kasvoi älyttömästi kun huomasin, miten suuri tuotetuntemus heillä on.

Mut tietty jos käy kerran elämässään ostamassa sen kossupullon niin siihen nyt ei myyjää tarvita... On vaan niin typerää aina sen yhden oman kokemuksen perusteella leimata ne sadat muut.

Vierailija
28/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin kerran tyttöä ottamaan suuret aurinkolasinsa pois kun hän oli ostamassa tupakkaa - 15min päästä tytön äiti tulee huutamaan minulle kuinka tyttö on selvästi 20v ja ei tarvitse ottaa naamaa peittäviä aurinkolaseja pois.

Vierailija
29/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitä on kulkea torkkupeitto kaulassa. Vähän on vaikea arvioida ikää otsatukasta.

Vierailija
30/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkit ja narkit ovat herkkiä loukkaantumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi