Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kotonaan olla tissit paljaana?

Vierailija
10.10.2016 |

Vai häiritseekö se jos joku ohikulkija sattuu ikkunasta näkemään?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko nakata kaikki vaatteet pois ja hypätä kaupan pakastealtaaseen?

T. Kuuma Aalto

Vierailija
42/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla ja voisit tulla tänne minunkin luokse olemaan tissit paljaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa

44/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aikoinaan asuin Kalliossa sellaisessa vanhassa kivitalossa, jossa yksiöni lämpeni kesällä pätsiksi. Vastapäätä oli samanlainen talo ja ilmeisen kuuma oli sielläkin. Hellekesinä näin mm. illallisseurueen alusvaatteillaan ja noin 150 kg miehen imuroimassa alasti. Se oli jotenkin hauskaa, kun itse hengasi alastomana kotona ja näki naapureiden tekevän samaa :D

Olikohan sama talo erästä ravintolaa vastapäätä, josta eräänä kesänä n. 150kg mies tidy whiteissaan seisoi ikkunalaudallaan (ja kurotteli ulkopuolelle!) pesemässä ikkunoita? Se herran vähäinen jäljellä oleva takatukka vain liehui kesätuulessa. Täytyy myöntää, että muiden rauhaa suuresti kunnioittavana henkilönä tätä tapahtumaa kyllä seurasin - ei pudonnut ukko jalkakäytävälle ja puhdasta jälkeä tuli! 

Miehellä oli ennen lapsia tapana pörrätä alasti kotona. Itse en ole ilman pikkuhousuja ja t-paitaa kuin kylvyssä ja seksin aikana, koska en koe oloani mukavaksi ilman niitä. Minusta kuitenkin kotonaan saa olla juuri niin kuin itse haluaa. USAn malliset siveyslait ovat hirveitä ja ihmisten kotirauhan vastaisia.

Vierailija
45/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne saa olla, jotka läpäisevät lyijykynätestin. Näin Helsingin poliisin mukaan. Maalaispoliiseista en tiedä.

Mikä on lyijykynätesti?

Samapa tuo, itse olen aina puolialasti kotona. Naapurin mies tuli lastensa kanssa ovelle jotain selvittämään. Kummasti piti katsekontaktin koko ajan 😂 pitäisi varmaan hommata kylpytakki tai jotain. Alkaa jo lapsetkin huomauttelemaan...

Vierailija
46/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapi olla, jos on vähintään C/D-kokoiset rinnat (kehtaa näyttää naapurin miehille).

Vierailija
47/49 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusta tullessani munasillani kuivailen ainakin itseni rauhassa ja samalla katselen ikkunasta ulos. En nyt ihan ruudun vieressä seiso, mutta jos joku kadulta näkee niin kääntäköön pään pois.

Vierailija
48/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin olen aina noin 4-8 päivässä alasti ja yhtenä päivänä kävin hakee postit nii sieltä tuli vastaan mies mulla oli tissit pinppi ja peppu paljaana nii oli vähä noloo jos on e kokoset tissit nii se oli sellanen seksikäs mies vielä nii alko vähä punastuttaa nii sit me vaa mentii siihe kadun kulmaan seksaamaan nii kaikki tuli kattoo et mitä vittua mä teen ku olin alasti mut ne vaa nauro iha sikana nii sit ne otti musta kuvia mut ei se oo noloo mut aion tehä joskus sellasen videon mihin meen alasti keskelle keskustaa ei se oo noloo kun vaa siinä näkyy ruumiin osat ei se oo noloo katsii koklaa

Vierailija
49/49 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla