Mikä ärsyttää nyt just?
Kommentit (26)
Jos joku puhuu liikaa siis koko ajan..taukoamatta..
ÄRSYTTÄÄ SE ETTÄ IHMISTEN PITÄÄ TEHDÄ TÖITÄ
Bipolaarihäiriössä sekamuotoinen vaihe. Aamulla törkee masennus päällä ja illalla shoppailen lippuja Lontooseen. Masennus sentään tuntuu joltain, vaikka tekee mieli tappaa itsensä. Vttu.
Työttömyys ja epävarmuus tulevaisuudesta.
N22
Se, ettei ole mitään herkkuja. Kaupastahan noita saisi, mutta ei viitsi vatsatautisena lähteä kävelemään n. kilometrin matkaa.
Tutun kanssa riitaa, mulla meni hermot ja hän uhriutuu. Selkä kramppaa menkkojen takia, pitäisi nostaa perse sohvalta ja siivota ja pestä pyykkiä :(
Liian moni asia, mutta juuri tällä hetkellä yläkerran naapuri tömistelyineen..
-Ihminen, jolla vaikeat uniongelmat-
Juuri nyt se, että mies huutaa koiralle, joka on kuulema telkkarin edessä. Voisihan sen koiran sitten vaan asiallisesti komentaa pois tieltä, eikä tarvitsisi huutaa...
Stockmann ja Hobby Hall, joille asiakas on palvelija.
Huominen työpäivä, ylihuominen työpäivä, senjälkeinen työpäivä jne...
Ettei löydy sellaista ihmistä kenen kanssa ois mukava olla.
Turvotus. Maha tukossa ja näytän siltä, kuin olisin 7:llä kuulla raskaana... Ähky kurkkuun asti vaikka en ole syönyt tänään kuin pienet ateriat lounaalla ja illalla. Mikään ei liiku mihinkään, niinku olis mussuttanu kilon sementtiä. Voihan paska. Kirjaimellisesti.
Nyt juuri se, että ei väsytä yhtään ja aamulla on herätys klo 5, jolloin kyllä sitten väsyttää aivan törkeästi.
Loputon yksinäisyys. Olen jo 44 joten tuskin tässä enää mitään miestä voi elämääni tullakaan. Olen odottanut sitä ihmettä viimeiset 20 vuotta...
Hyvinhän tämä elämä sujuu yksin kun on tottunut. Lapsettomuudenkin opin hyväksymään, mutta tuntuu vaikealta ettei koskaan voi halata ja helliä miestä, jutella ja jakaa asioita... huokaus.
Työpäivä ylihuomenna ja sitä seuraavana.
Paskat tv-ohjelmat.