Sain mustan plussakortin!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Kenellä aikuisella ihmisellä on visa electron? Pitää olla aika pahasti sössinyt asiansa.
Mitä meinaat sössimisellä? Mulla ei ole ikinä ollut mitään lainaa, pikavippiä tms., säästötilillä 25 000 € ja käyttötilillä tällä hetkellä noin 1000 € (palkka tulee 15. pv). Mulla on aina ollut Electron. Verkko-ostokset maksan Masterilla, jossa on 5000 euron limitti. Sen laskun maksan kokonaisuudessaan aina kerralla pois.
Mitä mä oon sössinyt :O
Ai niin. Olen 44 v ja ollut samassa vakituisessa virassa kohta 20 v.
Mä luulin, että ne on kaikki mustia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä aikuisella ihmisellä on visa electron? Pitää olla aika pahasti sössinyt asiansa.
Nolompaa on maksaa luotolla 😂
Luotolla? Miksi maksaa luotolla kun voi maksaa sillä rahalla mikä tilillä on. Jokainen täysi ikäinen ihminen jolla on säännölliset tulot saa visa debit kortin.
ihan samalla tavalla se sieltä tililtä lähtee electronilla kuin debit kortillakin... Minusta taas on tyhmää olla hyödyntämästä ilmaista rahaa. Ostan aina kaiken luotolla, ja maksan koko velan pois kuun lopussa, näin saan keskimäärin puolet käyttämästäni luotosta kokoajan ilmaiseksi käyttöön, Eli tonni enemmän rahaa kokoajan minulla kuin muuten olisi.
Vierailija kirjoitti:
:D Sössinyt? :DDD Minulla on ollut aina luottotiedot kunnossa, mutta korttina toimii teininä saatu electron. Oikeastaan raha-asioiden hoito on aina ollut ihan lasten leikkiä minulle, mutta haluan maksaa ostokseni heti enkä jälkeenpäin jotain laskupinkkaa. Vinguta sinä vain sitä visaasi, jos ei tililtä löydy tarpeeksi rahaa ostaa reaaliaikaisesti.
Meidän tapauksessa oli se virhe että nuorena naisena otin sen plussakortin 20 vuotta sitten. Löysin miehen ja jäin jossakin kohtaa kotiäidiksiksi. Miehelleni tuli aikoinaan minun kortistani rinnakkaiskortti. Ja koska meidän perheessä mies yleensä maksaa ja käyttää rinnakkaiskorttia niin K-järjestelmä ei tunne tälläistä järjestelmää kun pääkorttia ei käytetä. Meidän korttitiedot siis katosivat vaikka rinnakkaiskorttia aktiivisesti käytettiin. Olkaa siis tarkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Meidän tapauksessa oli se virhe että nuorena naisena otin sen plussakortin 20 vuotta sitten. Löysin miehen ja jäin jossakin kohtaa kotiäidiksiksi. Miehelleni tuli aikoinaan minun kortistani rinnakkaiskortti. Ja koska meidän perheessä mies yleensä maksaa ja käyttää rinnakkaiskorttia niin K-järjestelmä ei tunne tälläistä järjestelmää kun pääkorttia ei käytetä. Meidän korttitiedot siis katosivat vaikka rinnakkaiskorttia aktiivisesti käytettiin. Olkaa siis tarkkoja.
Lisäyksenä: Lähettivät siis mustan kortin "korvauksena" + rahaa
Just, rikkaille annetaan ja köyhiltä otetaan loputkin pois! Hyvä, että on Lidl, joka ei suosi ketään
PITÄÄKÖ NOIN MONELLA EUROLLA OSTAA KÄYTTÄMÄLLÄ K-PLUSSA KORTTIA?