Sain mustan plussakortin!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä aikuisella ihmisellä on visa electron? Pitää olla aika pahasti sössinyt asiansa.
Nolompaa on maksaa luotolla 😂
Luotolla? Miksi maksaa luotolla kun voi maksaa sillä rahalla mikä tilillä on. Jokainen täysi ikäinen ihminen jolla on säännölliset tulot saa visa debit kortin.
Nykyään se tyrkytetään väkisin näin herran vuonn 2016, vaikka ketjua olen lukenut jo kymmenen vuotta sitten.
Leikkasin debittini halki ja hain tilalle Electronin, jota oli jo vaikeata saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottokortit viuhuu aina kuun loppupuolella kun tyypeiltä loppuu rahat ennen tiliä.
T. KassaAsiahan ei kuulu sinulle ollenkaan!
You Fuck´n Bum!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottokortit viuhuu aina kuun loppupuolella kun tyypeiltä loppuu rahat ennen tiliä.
T. KassaAsiahan ei kuulu sinulle ollenkaan!
Ei kuulukaan, tämä oli tuolle jankkaajalle joka pitää electronkorttia tai sillä maksavia jotenkin huonompana. Kassana olen kyllä huomannut ettei ole.
Vierailija kirjoitti:
T. Kassa
Totta. Usein loppuu raha korttitililtä, jonne laitan vain kk:n käyttörahaksi varatun summan. Säästötilillä on kymmeniä tuhansia silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä aikuisella ihmisellä on visa electron? Pitää olla aika pahasti sössinyt asiansa.
Miksi ei olisi? Se on halvin kortti minkä omasta pankistani saa ja toimii rahan nostamiseen aivan samalla tavoin kuin mikä tahansa muukin kortti. Maksuvälineenä en käytä, mutta toimii kyllä siinäkin.
Visa debit on saman hintainen.
Kertokaas tälle idiootille, mitä käytännön eroa noilla korteilla on? Mulla on electron ja debit, enkä ole huomannut eroa korteissa.
Minulla on elämäni eka electron, koska en halunnut lähimaksuominaisuutta. Tämä oli ainoa mahdollinen kortti. En tiedä, mitä teen, kun luottokortit uusitaan. Ollako ilman vai ottaa lähimaksu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käytössä electron. Asun omistamassani asunnossa pääkaupunkiseudulla, olen vakituisessa työsuhteessa, sijoitusvarallisuuteni on kuusinumeroinen luku ja luottotietoni ovat kunnossa. Vielä ikinä ei ole ollut tarpeen mitään luotolla maksaa, niin ei ole kortin hankkiminenkaan tullut tälle 29-vuotiaalle ajankohtaiseksi. Visa Debitin tuomaa lisäarvoa en ymmärrä.
Hah mulla on käytössä vain electron. On mulla luottokortti ja sellanen tavallinenkin pankkikortti, mutten oke koskaan käyttänyt niitä. Mun ainoa lainani on asuntolaina. Ja luottotiedot täysin tahrattomat ja rahaa liikkuu tilillä hyvät määrät.
Miten olen sössinyt mielestäsi asiani?
N 39
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minulla on Plussa-kortti Visa Electronissa.
Minulla on MasterCardissa Electron, Debit, Kultakortti, sekä PlussaKortti.
Meille tuli mustat plussat viime viikolla. En tiennyt, että ne on nyt värikoodattu.
Meillä kyl menee tonnin verran cittariin per kk. Lähikauppa ja sieltä saa kaikki. Sähköt ja vakuutuksetkin. Nyt vasta hoksaan, että ollaanpa me Keskon talutusnuorassa.
Tehkää oma ketju jossa jankkaatte visa electronista!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vinkuvonku! Ketä kiinnostaa joku musta plussakortti? Kaikki parhaat tuhlaa rahansa s-paikkoihin!
Ei kukaan edes lukis tätä aloitusta, jos electron-hullu ei pitäis tätä ylhäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVinkuvonku! Ketä kiinnostaa joku musta plussakortti? Kaikki parhaat tuhlaa rahansa s-paikkoihin!
Juu, musta Amex olisi jo jotain, mutta että plussakortti :'D
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli mustat plussat viime viikolla. En tiennyt, että ne on nyt värikoodattu.
Meillä kyl menee tonnin verran cittariin per kk. Lähikauppa ja sieltä saa kaikki. Sähköt ja vakuutuksetkin. Nyt vasta hoksaan, että ollaanpa me Keskon talutusnuorassa.
Ei niitä ole värikoodattu, tässä nyt joku yrittää trollata ja ilmeisen onnistuneesti :)
Kaikki saa uudet mustat kortit. Ne on lähiluettavat ja siksi ne kortit vaihdetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käytössä electron. Asun omistamassani asunnossa pääkaupunkiseudulla, olen vakituisessa työsuhteessa, sijoitusvarallisuuteni on kuusinumeroinen luku ja luottotietoni ovat kunnossa. Vielä ikinä ei ole ollut tarpeen mitään luotolla maksaa, niin ei ole kortin hankkiminenkaan tullut tälle 29-vuotiaalle ajankohtaiseksi. Visa Debitin tuomaa lisäarvoa en ymmärrä.
Voin sanoa ihan suoraan, että tämä vauvapalsta on Suomen rikkain keskustelufoorumi. Täällä joka toisella on sijoituksia ja säästöjä vähintään sen kuusinumeroisen summan edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ole värikoodattu, tässä nyt joku yrittää trollata ja ilmeisen onnistuneesti :)
Kaikki saa uudet mustat kortit. Ne on lähiluettavat ja siksi ne kortit vaihdetaan.
Plussan FB-sivulla kerrotaan, että yli 6500 e/vuosi (keskittäjäasiakas) = tummanharmaa kortti, alle 6500 e = oranssivalkoinen kortti.
Tältä näyttää oranssi: https://www.plussa.com/Global/Mika%20on%20K-Plussa/Korttikuvat/plussa-k…
Tummanharmaasta en löytänyt kuvaa, mutta jos jotain hulluna kiinnostaa, voin ottaa kuvan omastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa ihan suoraan, että tämä vauvapalsta on Suomen rikkain keskustelufoorumi. Täällä joka toisella on sijoituksia ja säästöjä vähintään sen kuusinumeroisen summan edestä.
Mitäs se Einstein sanoi korolle korkoa -ilmiöstä :) Toiset sen ymmärtävät, toiset sen maksavat ;)
Asiahan ei kuulu sinulle ollenkaan!