Kumpi parempi pankki: Aktia vai Nooa?
Olen Aktiassa mutta esim. Nooassa on säästötileille isompi korko.
Miten palvelumaksut? Aktiassa kortti ja internetpankki vissiin maksavat reilu 5 E/kk, miten Nooassa?
Kommentit (4)
haluan kuitenkin että palvelut ovat lähellä ja esim. Nooassa niin palvelumaksut ovat kait ilmaisia kun on lainaa tai tarpeeksi isot säästöt?
Löytyykö täältä Nooan asiakkaita? Oletteko olleet tyytyväisiä?
esim. uuden kortin voi saada postitse tms. Kysele paikkakunnaltasi muita pieniä pankkeja. Ehkäpä tuo Nooakin vois olla hyvä, ainakin kovasti mainostivat aikoinaan, en muuten tiedä.
ja ihan tyytyväinen olen ollut. Avasin tilin jo kauan sitten ja silloin oli tarjouksena tili ilman kk-maksuja, joten niistä en tiedä. Silloin harvoin kun olen käynyt konttorissa, sielä ei ole ollut ikinä muita asiakkaita, joten jonotella ei ole tarvinnut ja palvelu on ollut tosi ystävällistä ja kiireetöntä. Saamamme asuntolainatarjouskin oli hyvä (ei siis vielä ole lainaa otettu). Tavallisesti käytän nettipankkia (joka säästöpankkien yhteinen). Eli suosittelen.
Esim. Helsingissä (olikohan Kalevankadulla?) on Suupohjan osuuspankki, jossa asiakaspalveluun ei tarvitse jonottaa ja meillä ei tällä hetkellä kk-maksua ollenkaan kun on lainaa tai esim. jos on säästöjä yli 3000 euroa (?).
Korot ym. kilpailukykyiset, ainakin meillä näin asuntolainan korkojen kanssa. Suosittelen!! Parempaa pankkia en ole aikoihin nähnyt!