Kuvaile ruminta näkemääsi lasta
Kommentit (42)
Kyllä on, tietysti. Mutta minä otin osaa lähinnä tähän keskusteluun, jossa haukuttiin vaaleita lapsia siksi ettei heillä ole mustia silmiä ja ripsiä. Ja se jos mikä on typerää - hiusten, kulmakarvojen tai ripsien väri ei tee kenestäkään kaunista tai rumaa.
mutta ihana poika muuten. Todella iso pää, hiuksia ei juuri ollenkaan ja isot mulkosilmät. Mutta hän on sisäisesti kaunis :)
tai kalju, isokokoinen, hörökorvat,kierosilmät ja vaaleansiniset silmät.
Vierailija:
Rumia lapsia näkee valitettavasti joka päivä. Kuutonen kuvaili osuvasti...t.kauniin lapsen kaunis äiti
silmät niin mustat että jos valkuaisia ei olisi niitä ei erottaisi. Iso koukkunenä.
Ettet nyt vaan sinä saisi traumoja kun näet heitä jossain. KASVA AIKUISEKSI!
sekä valkosen pullean naamataulun omaavista naperoista. Mutta toisaalta täällä Etelä-Euroopassa ihmiset ovat aivan hullaantuneita niihin! Makunsa kullakin.
mutta minusta on aika mautonta ruveta kuvailemaan ruman näköisiä lapsia... Mielipiteitä saa olla, joo joo, mutta saa myös käyttäytyä aikuismaisesti ja vaikka keskittää ajatuksensa välillä johonkin muuhun kuin muiden ihmisten pilkkaamiseen, varsinkin jos ne pilkan kohteet ei sille asialle mitään voi. Vai pitäisikö ne lapset laittaa johonkin kaunistautumiskurssille siksi kun ne ovat teidän mielestä rumia?
Kamalan keskenkasvuista äiti ihmistä palsta pullollaan.
Miksi ap sinua kiinnostaa kuulla näkemyksiä rumista lapsista? Itse keksisin miljoona kiinnostavampaa ja kehittävämpää puheenaihetta. No, kullakin tietysti kiinnostuksen kohteensa ;)
Asenteesta on kiinni mitä näkee tai miten näkee. Ei mun tarvitse katsella rumia ihmisiä ,kun minä näen ne kauniit piirteet, vaikka vain sen ihan pienenkin kauneuden pilkahduksen, ei todellakaan mitään paskapuhetta. Rumuus on niin suhteellista....
mutta minussa rumat lapset usein herättävät enemmän hellyyttä kuin nuken näköiset - ne ovat jotenkin elävämpiä.
Esimerkiksi kummipoikani oli vauvana ihan sammakon näköinen, ei tosiaankaan voi hyvällä tahdollakaan kauniiksi väittää, mutta suloinen oli kuin mikä. Sulonen on eri asia kuin kaunis.
On kamalaa, millaisia vanhempia lapsilla voikaan olla. Toivottavasti sinulla ap, tai joillakin muilla tämän ketjun vastaajista ei ole lapsia. On kamalaa ajatella, että jo vauvojen ja pienten lasten täytyy joutua osalliseksi tästä kammottavasta ulkonäkökeskeisestä maailmasta. Ei tietenkään kaikki miellytä kaikkien silmää, se on aivan luonnollista. Luonnollista ei kuitenkaan ole ruotia toisten " rumuutta" , se on todella kummallista ja täysin epäeettistä etenkin jos kyseessä on pieni lapsi. Olet kuvottava ap, mutta toisaalta, paljastit helposti oman koulutustasosi;)
koska hän ei ole sitä. Tosin äidiltään ei näytä ollenkaan.
minulla, kutosella, on vain sellainen mielipide, että läskinaamaiset vaaleat, sinisilmäiset, pihtikinttuiset, taikinaisen näköiset, suu auki toljottavat lapset eivät ole kauniita.
JOs teillä kaikilla on siis lapset, jotka täyttävät kaikki nuo kriteerit, niin onneksi olkoon vain. Jos väitätte vielä heidän olevan tosi kauniita, on uusi kauneusihanne syntynyt.
Jos teidän mielestänne eppu normaalin martti syrjä tai salkkareiden " ismo" ovat sikakomeita ja hyväkroppaisia miehiä, olen sanaton.
Toki Markus Pöyhönen on suorastaan esteettinen joka tavalla, mutta ei hänelläkään ole taikinainen olemus, pihtikintut, tyhjä ilme ja suu auki. Tuollaiset piirteet tapaavat säilyä aikuisuuteen.
mutta toiset ovat kauniimpia, toiset rumempia, eikä se tarkoita sitä, että toista vain pitää suosia. Vaikka ikävä kyllä nättejä lapsia suositaan enemmän.
On rumia vauvoja/lapsia ja on kauniita.Nämä asiat ovat toki katsojan silmissä.En kylläkään käyttäytyisi mitenkään erilaisesti rumia tai kauniita kohtaan.
Lihavat,pienisilmäiset ja ison pehkon omaavat lapset ovat mielestäni rumia.
ja sen rumuuden ovat vanhemmat aiheuttaneet. Tarkoitan niitä syöttöporsaan näköisiä, en vähän pulleita.
Paskapuhetta...