Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ruminta näkemääsi lasta

Vierailija
07.03.2006 |

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei kaikista aikuisistakaan. Miksi aihe on tabu? Tunnen lukemattomia lapsia, mutta mieleen tulee vain yksi ruma lapsi. Vaaleat hiukset, hailakan siniset silmät, reilusti ylipainoinen, todella pulloposkinen, hieman neliön malliset kasvot ja aina itkee ja vänisee. Sisaruksensa ovat paljon kivemman näköisiä. Tätä lasta ei voi parhaalla tahdollaan söpöksi sanoa.

Jos olisi hänen vanhempansa ja joku tulisi sanomaan että onpa kaunis lapsi tai söpö, pitäisin sitä vittuiluna.

Vierailija
2/42 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täällä suomessa kyseinen lapsi yleensä myös on enemmän tai vähemmän vaalea.

Omalla, todella kauniilla lapsellani on vaalea tukka, joka ei tee hänestä ollenkaan rumaa.

Jos sisälukutaitosi ei riitä, niin väännänkö nyt millä määrällä rautalankaa, että kuvasin mielestäni kaikkein rumimman lapsityypin. Se oli " kuva" , ajatus. Miksi et itke sitä, että minä nyt sorsin kaikkia pihtikinttuisia? MIssään en sanonut, että " vaalea" on rumempi kuin " tumma" .

Mutta jos et osaa tulkita lukemaasi ja pidättäytyä vain lukemasi varassa, minun täytyy todellakin alkaa uskoa siihen teoriaan, että merkittävä osa ihmisistä ei koskaan ajattelussaan yllä käsitteellisen ajattelun asteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli et voi olla kaunis, jos ajattelet noin.

Vierailija
4/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset vaaleat ja iho vaaleanpunainen. Nenä perunanenä ja matalat poskipäät. Ei kulmakarvoja, ei silmäripsiä. Pullohartiat, pihtikintut, ei pyllyä edes pienenä, vyötärö paksu eikä muuksi muutu.

Vierailija
5/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi, jos omaa lastasi kuvailtaisiin tällaisessa pinossa? Tuon lapsen, jota kuvailit, äiti saattaa ihan hyvin palstailla täällä. Surullista haukkua pienten, viattomien lasten ulkonäköä :(

Vierailija
6/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran kaikki suomalaislapset ovat mielestäsi rumia.

Vierailija
7/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuon näköinen nyt on rumin lapsi, minkä juuri keksin, mutta eipä onneksi kavereideni lapset siltä näytä. Ja kaikilla suomalaisillahan on siniset silmät ja vaalea tukka? Et poikkeuksiahan EI ole, ollenkaan. Ihmiset on toki vaaleita, Suvi Miinala on erinomainen esimerkki siitä, miten jokainen suomalainen neito on blondi

Vierailija
8/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, mua alko naurattaa! TIRSK!

Vierailija
9/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia lapsia näkee valitettavasti joka päivä. Kuutonen kuvaili osuvasti...

t.kauniin lapsen kaunis äiti

Vierailija
10/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on oikein sievä pieni poika.

Vierailija
11/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mieluummin ehkä ruma LAPSENMIELINEN on ap:n kaltainen ihminen joka on fyysisesti aikuinen mutta henkisesti rikkinäisen lapsen tasolla.

Jokainen lapsi on kaunis, Luojan luoma ja vanhemmille lahjaksi antanut ihmeellinen pieni ihmisolento.

Vierailija
12/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miltä sinusta tuntuisi, jos omaa lastasi kuvailtaisiin tällaisessa pinossa? Tuon lapsen, jota kuvailit, äiti saattaa ihan hyvin palstailla täällä. Surullista haukkua pienten, viattomien lasten ulkonäköä :(

" pienten, viattomien lasten ulkonäköä" *huoh*

Vierailija
13/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikissa on jotain kaunista ja pyrin keskittymään siihen.

Vierailija
15/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan se olla että oma äoti näkee lapsensa kauniina, mutta toisille se lapsen kauneus ei vain välity..

Kyllä minustakin vaaleat, oikeastaan valkoiset, lapset etenkin kaljuina ovat epämiellyttävän näköisiä. Joillakin lapsilla kun on vielä tosi isot päät ja sitteen se harva tukka josta päänahka paistaa läpi..ei voi mitään mutta minusta se on rumannäköistä.

Minun makuni niin aikuisten kuin lastenkin suhteen on se että pidän kauniina tummaa tai tummahkoa ihoa, tummia silmiä, ripsiä, kulmakarvoja.

Vierailija
16/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin luihun näköisiä ovat. Mutta makunsa kullakin.

Vierailija
17/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesta lähtien? Huh huh..

Minusta kasvonpiirteet ratkaisevat, ei hiusten/kulmakarvojen/ripsien tummuus. Lärvi voi olla kuin petolinnun perse vaikka olis kuinka musta tukka.

Minusta blondit hiukset on kauniit! Mun lapsellani on punainen tukka (tyttö) niinkuin mulla itsellänikin. Mitäs siihen sanotte? Hui kun kamalan hirveetä, vai? Itse olen ainakin tosi kaunis, toivottavasti myös tytöstäni tulee nätti :)

Vierailija
18/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ne sille ulkonäölleen mahtaa?

Vierailija
19/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkö ei merkkaa.

Vierailija
20/42 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ette ehkä ole tyytyväisiä omaan fyysiseen ulkomuotoonne. Tehkää ensin itsellenne jotain ja sen jälkeen keskittäkää toisten alentamiseen käyttämänne voimavarat vaikka johonkin yhteiskunnallisesti merkittävään asiaan.

t. suloinen sinisilmäisen vaalean vauvan ihan nätti äiti joka ainakin _yrittää_ rakastaa kaikkia maailman lapsia ja arvostaa heidän henkisiä ja fyysisiä piirteitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi