Miten vitussa voi saada lähihoitaja soveltuvuuskokeista 0 pistettä?
Jokunen vuosi sitten sain saman puljun soveltuvuuskokeilla pisteet joiden mukaan sovelluin alalle vallan mainiosti.
Nyt tulos 0, psykologin haastattelu 8/10, oppimisvalmiudet 4,2/5 mutta sosiaaliset- ja työskentelyvalmiudet muka 0/10. Nolla! Voisin käsittää jos olisi sieltä yli kasista tippunut vaikka neloseen-vitoseenkin mutta nolla! Ja siis sitä myöten koko tulos 0 :(
Tässä on pakko olla joku virhe, en voi uskoa tätä. Ja kyllä, lähetin sähköpostia ja huomenissa soittelen testin järjestäneeseen psykologitiimiin.
Onks jollain kokemusta tällaisesta?
Kommentit (67)
Ap, miten tämä toinen (vai siis kolmas?) haku erosi tuosta nollatulos-hausta?
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten tämä toinen (vai siis kolmas?) haku erosi tuosta nollatulos-hausta?
Testipäiviä oli yhden sijaan kaksi, haastattelu, ryhmähaastattelu, ryhmätöitä, kirjallisiakin tehtäviä, matematiikkaa, äidinkieltä yms.
Ei niin paljon rasti ruutuun-tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et tupakoi ja käytät puheessa sivistyssanoja, et pärjää työkavereiden kanssa. Varmaan tulee ympäripyöreä vastaus niiltä
Oletatko noin ap:n kirosana-aloituksen jälkeen?
Olen tavannut useita lähihoitajia sairauteni eli syövän vuoksi. Kukaan heistä ei tietenkään tupakoinut ja kaikki olivat mukavia ja fiksuja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Turussa? Yksi tuttu juuri kertoi kuinka poikansa oli hakenut johonkin ja saanut muka ihan surkeat pisteet vaikka hakija itse tiesi mitä tulokseksi pitäisi tulla (matemaattisista jutuista kyse). Ei antanut periksi vaan rupesi vaatimaan että saa nähdä paperinsa ja sitten yhtäkkiä pisteet riittikin sisäänpääsyyn.
Eli tutulle tai sukulaiselle pantattiin paikkaa.
Otsikon kysymys kertoo vastauksen. Olisin antanut itse heti hylkypäätöksen, jos avaus tehdään tällä tavoin.
Jos olet aiemmin ollut sopivampi, on asenteessasi tapahtunut muutosta huonompaan.
Katsoin että joku on ollut samoilla linjoilla kanssani ja saanut kovasti alapeukkuja. Ehkäpä niitä antavat ahkerasti sellaiset, jotka pitävät omaa mielipidettään ainoana oikeana, eivätkä arvosta toisten mielipiteitä.
Tässä on kasvun paikka.  Soveltuvuustesteissä arvioidaan myös kypsyysaste.
*kokaiselle=jokaiselle (60)