Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinä joka opiskelit ja hoidit pikkulasta kotona

Vierailija
10.10.2016 |

Kuinka hyviä numeroita sait tenteistä? Onko ihan ymmärrettävää että saa vain ykköstä ja kakkosta? Pitävätkö opet mua nyt tyhmänä ja laiskana, hehän eivät tiedä mun vauvasta. Ja joskus saatoin laudaturinkin kirjoittaa muutaman päivän lukemisella ja nyt tätä tasoa :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, opettajan pedagogiset 4/5 arvosanalla. Käyhän ihmiset töissäkin!

Vierailija
2/10 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No töiden aikana ne lapset on yleensä hoidossa. Mun pitäå hoitaa vauvaa iltaisin kun pitäis itsenäisesti lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosanat kaikki 4&5. Gradun tekemisestä ei tullut 2,5v. lapsen kanssa mitään, meni silloin päiväkotiin.

Vierailija
4/10 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oli 3 alle 5v lasta, gradusta eximia ja tenteistä arvosana 3-5 vähän sen mukaan, mikä kiinnosti. Lapset ei olleet päivähoidossa, mutta kerhoon 2xvko heitä vein (paitsi kuopusta, joka oli liian pieni moiseen).

Vierailija
5/10 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toisen opiskeluiden aikana. Kumma kyllä, sain parempia arvosanoja vauvan synnyttyä, pääasiassa vitosia. Ennen vauvaa taso oli kolmosta tai nelosta. Opiskelu ja lukeminen oli ihanaa vastapainoa maitohöyryille. Toki mun mies tuki paljon ja antoi rauhaa opiskeluille.

Vierailija
6/10 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme alle kouluikäistä, mies iltavuorossa pelkästään, tais yksi kakkonen tulla, muut kolmosta.. Tosin pari kertaa menin kokeeseen aamulla samoilla silmillä ..

Vierailija
7/10 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saitteko näitä numeroita lukematta? Vai miten pystyitte lukemaan? Mies in illat töissä niin mulla ei silloinkaan aikaa.

Vierailija
8/10 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saitteko näitä numeroita lukematta? Vai miten pystyitte lukemaan? Mies in illat töissä niin mulla ei silloinkaan aikaa.

Meillä lapset nukkui päiväunia ja meni illalla nukkumaan noin klo 20, vauva söi vielä klo 23.30, mutta nukkui sen jälkeen ainakin 6 tuntia. Mies on yrittäjä, ei välttämättä näkynyt kotona kuin nukkumassa käydessään, viikonloput oli yleensä töissä. Hyvin ehti illalla lukemaan, kun ei tarvinnut hoitaa parisuhdetta tms. vaan kaikki oli omaa aikaa.

Vierailija
9/10 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päikkärit. Aamulla nousin neljältä.

Vierailija
10/10 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla nuo päikkärit ei sovi kun iltapäikkärit suostuu nukkuun vaan vaunulenkillä. Mut vois tuota aamuheräämistä kokeilla, tuntuu vaan että nytkin niin paljon univelkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan