Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi punaisista pitkistä hiuksista naisella?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito punapää saa sydämeni räjähtämään jos on kaunis ja siro. Värjätyt punaiset hiukset eivät ole mielestäni söpöt, vaan yliseksuaaliset ja hyökkäävät, joten lähtökohtaisesti ei oikein kiinnosta.

22/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholaisen merkki. Ei pääse taivaaseen noilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Jos luonnollisemmat niin kiva.

Tuossa yhdistelmänä sähkösininen paita ja silmämeikki ja räikeäksi värjätyt hiukset eivät ole mielestäni kauhean tyylikkäät. Mutta pidänkin enemmän klassisesta ja yksinkertaisemmasta tyylistä.

Tämä! Mielestäni kuvassa olevat hiukset ovat liian räikeät, jos olisivat tummemmat/luonnollisemman sävyiset niin sitten voisi olla kivemman näköiset.

Musta noin hiukset on just hyvät. Mua vaan häiritsee toi sininen luomiväri silmän sisänurkassa ja alaluomella! :D

Vierailija
24/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä aitoja punapäitä hieman huvittaa se, että joku haluaa värjätä hiuksensa punaisiksi. Ihon yms. väristä näkee kyllä, onko punainen pigmentti aitoa. En minäkään yritä värjätä hiuksiani mustiksi, se näyttäisi vain luonnottomalta.

Onko aidolla punapäällä aina todella vaalea iho,vaalean punaiset nännit ja pildee jos vähän levittää on kanssa vaaleanpunainen/pinkki?

Vierailija
25/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee. Punaisen tukan kanssa näyttää erilaiselta erilaisissa meikeissä ja vaatteissa. Jokainen tyylinsä mukaan.

Vierailija
26/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit hiukset tuossa ap:n linkkaamassa kuvassa. Sinisen silmämeikin olisin jättänyt pois. Itselläkin on punaiset värjätyt hiukset joskaan ei noin kirkkaat. Tykkään tosi paljon ja viihdyn kuontalossani :D

Vierailija
27/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset hiukset ja vaalea iho on upeat!

Vierailija
28/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran punaiset hiukset ja mun itseluottamus oli silloin suurimmillaan. Tiedän et saattaa ehkä kuulostaa ihan tyhmältä mut mä tunsin itseni rohkeemmaksi punapäänä. Baarissa sai kans ihan kivasti huomioo! ;) 

Vierailija
29/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran punaiset hiukset ja mun itseluottamus oli silloin suurimmillaan. Tiedän et saattaa ehkä kuulostaa ihan tyhmältä mut mä tunsin itseni rohkeemmaksi punapäänä. Baarissa sai kans ihan kivasti huomioo! ;) 

Syy miks luovuin punaisista hiuksista on värin haalistuminen. Punaista saa olla jatkuvasti värjäämässä jos ei halua sellasta vaaleanpunaiseks haalistunutta marjapuuro oksennusta. :D

Vierailija
30/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. varoitusväri miehelle, eli muija on ehtaa psykoainesta

Vierailija
31/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näytit helpolta horolta

Vierailija
32/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näytit helpolta horolta

Oletko katkera?

Vierailija
34/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aito punapää minäkin, eikä minua mitenkään erityisesti huvita tai hymyilytä tuo.

Oikein kauniit ovat. Suon tuon ilon heille. 

Vierailija
35/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on useimmiten värjätty punaiseksi. Jos olisikin luonnostaan punaiset hiukset, niin tykkäisin, mutta tosi harvoin näkee sellaisia hiuksia.

Vierailija
36/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näytit helpolta horolta

Oletko katkera?

? vai katkera jos joku näyttää halvalta.. ok

Vierailija
37/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä aitoja punapäitä hieman huvittaa se, että joku haluaa värjätä hiuksensa punaisiksi. Ihon yms. väristä näkee kyllä, onko punainen pigmentti aitoa. En minäkään yritä värjätä hiuksiani mustiksi, se näyttäisi vain luonnottomalta.

Onko aidolla punapäällä aina todella vaalea iho,vaalean punaiset nännit ja pildee jos vähän levittää on kanssa vaaleanpunainen/pinkki?

Yleensä kyllä. Toisaalta jos iho on kovin vaalea, niin tumma limakalvo saattaa näyttää aika voimakkaan punaiselta suhteessa ihoon. Kyllähän punapäät pillun suhteen ovat aikalailla ykkösiä.

Punapäät palavat helposti auringossa, eivätkä rusketu paljon. Itse tosin tykkäänkin enemmän vaaleaihoisista naisista kuin ruskettuneista.

Nähtävästi kateus iskenyt palstan naisiin, kun näitä kommentteja tykätään miinustella.

Vierailija
38/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2492 kirjoitti:

ns. varoitusväri miehelle, eli muija on ehtaa psykoainesta

Voi pitää paikkansa, mulla oli pientä peliä joku aika sitten yhden ihan helvetin hyvän näköisen nuoren punapään kanssa ja halusi kundikaverinsa pelata jotain vitun peliä.

oli kyllä alasti kaunis ja kiimainen muija.

Vierailija
39/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tummanpunainen, vähän mahonki. Auringonvalossa hohtaa kauniisti punaista :) iho on vaalea. Mitä punaisen haalistumiseen tulee niin kyllä, jos harvoin värjää niin se haalistuu äkkiä. Kannattaa hankkia punainen suoraväri ja sekoittaa vaikka hoitoaineeseen, tällainen kombo kerran viikossa on oman (aiemmin kirkkaamman) punaisen pitänyt hyvänä.

Vierailija
40/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä sovi yli 40v naiselle. Eräs tuntemani nainen iältään jtn 55 "kruunaa" shokin letittämällä; Peppi Pitkätossu mummolook on surkuhupaisa näky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän