Mielipiteesi punaisista pitkistä hiuksista naisella?
Kommentit (61)
Minulle käy nimenomaan punaiset hiukset, oma väri on sellainen tummanvaalea. Ihoni on kellertävä ja kalpea, silmät sinivihreät. En rusketu juurikaan mutta myöskään pisamia ei ole. Jopa kampaajat ovat luulleet että minulla on luonnostaankin punapigmenttiä, mutta ei siis ole. Kellertävää pigmenttiä sen sijaan löytyy hiuksista luonnostaan.
Mulla on punaiset suhteellisen pitkät hiukset ja on kyllä muutamaankin otteeseen kysytty, että onko oma väri:) Olen todella vaalea ihoinen ja omaan kunnon pisamat, niitä ei paljoa meikillä peitetä:D Jos meikkaan, niin laitan aina ruskeanpunaista kulmakynää luonnollisesti kulmiini, joka on myös aiheuttanut kysymyksen, olenko aito punapää:) Itse rakastan punaista tukkaa. Käytän color mask hoitoainetta pitämään tukkani punaisena ilman jatkuvaa värjäämistä. Ja ovat siis todella punaiset. Passaa kyllä tähän mun omalaauiseen luonteeseenikin:D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on punaiset suhteellisen pitkät hiukset ja on kyllä muutamaankin otteeseen kysytty, että onko oma väri:) Olen todella vaalea ihoinen ja omaan kunnon pisamat, niitä ei paljoa meikillä peitetä:D Jos meikkaan, niin laitan aina ruskeanpunaista kulmakynää luonnollisesti kulmiini, joka on myös aiheuttanut kysymyksen, olenko aito punapää:) Itse rakastan punaista tukkaa. Käytän color mask hoitoainetta pitämään tukkani punaisena ilman jatkuvaa värjäämistä. Ja ovat siis todella punaiset. Passaa kyllä tähän mun omalaauiseen luonteeseenikin:D
Aito punapää ja pisamat on kyllä ihana yhdistelmä. Kerran juttelin tällaisen tytön kanssa, joka oli muutenkin todella kaunis. Paljastui kuitenkin 15-vuotiaaksi ja itse olin 18, joten juttu jäi sitten siihen. Harmittaa kyllä vieläkin, vaikka tuosta on 10 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin hennalla värjätyillä punapäillä on usein afrikkalainen mies.Miksi?
Niin ja rumat kasvot. Ne on niitä suvaitsevaisia tapauksia..iso mela kiinnostaa
Olisi kyllä aika kamalaa olla musta mies valkoisten naisten keskuudessa, koska tuo oletus on niin vahva, että mustilla miehillä on iso penis. Todellisuudessahan mustilla ei ole keskimäärin mitenkään isot penikset.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin hennalla värjätyillä punapäillä on usein afrikkalainen mies.Miksi?
En kyllä ole huomannut. Ellet muslimeja tarkoita. Heillä on tuo henna perinteisesti käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Jenny Rostein...hot or not?
hot vaikka tykkäänkin enemmän punaisemmiksi värjätyistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä sovi yli 40v naiselle. Eräs tuntemani nainen iältään jtn 55 "kruunaa" shokin letittämällä; Peppi Pitkätossu mummolook on surkuhupaisa näky.
Enpä osaisi kuvitella Aira Samulinia minkään muun värisissä hiuksissa. Hän on kuitenkin hieman yli neljänkymmenen.
Kunhan nyt ei ole punaisia laseja punaisten hiuksien lisäksi, niin sitten ehkä...
Täällä myös yksi luonnostaan punatukkainen ja pisamanaamainen. Olen huomannut, että erityisesti ulkomaalaistaustaiset miehet osoittavat kiinnostusta. Rumasti sanottuna olen oikea maahanmuuttajamagneetti. Olen monesti ärsyyntynytkin, kun lähes joka kerta ollessani terassilla, yöelämässä yms. seuraani yrittää lyöttäytyä joku minusta kiinnostunut ulkomaalainen. Punaiset hiukset varmasti kiinnittävät huomion, koska ne ovat muita hiusvärejä harvinaisempia. Niitä tuskin tulee esimerkiksi Afrikassa jatkuvasti vastaan, joten ne näyttäytyvät sieltä tuleville eksoottisena. Ehkä tästä syystä ne mainitut afrikkalaiset miehet kiinnostuvat ja sittemmin päätyvät yhteen punapäiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
http://www.indiewire.com/wp-content/uploads/2013/03/drive-christina-hen…
Christina on ihana
N23
Joo,mutta toi rööki on kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä aitoja punapäitä hieman huvittaa se, että joku haluaa värjätä hiuksensa punaisiksi. Ihon yms. väristä näkee kyllä, onko punainen pigmentti aitoa. En minäkään yritä värjätä hiuksiani mustiksi, se näyttäisi vain luonnottomalta.
Onko aidolla punapäällä aina todella vaalea iho,vaalean punaiset nännit ja pildee jos vähän levittää on kanssa vaaleanpunainen/pinkki?
Yleensä kyllä. Toisaalta jos iho on kovin vaalea, niin tumma limakalvo saattaa näyttää aika voimakkaan punaiselta suhteessa ihoon. Kyllähän punapäät pillun suhteen ovat aikalailla ykkösiä.
Punapäät palavat helposti auringossa, eivätkä rusketu paljon. Itse tosin tykkäänkin enemmän vaaleaihoisista naisista kuin ruskettuneista.
Nähtävästi kateus iskenyt palstan naisiin, kun näitä kommentteja tykätään miinustella.
Itse en oo aito punapää, vaan värjään. Silti nuo kaikki löytyy.
Itse kanssa tykkään vaaleista naisista ja ehkä unohtumattomin muisto on kun näin erään todella vaalean naisen millä oli tuollaiset ekan linkin laiset hiukset,
Tekemässä alasti lumienkeliä täysin koskemattomassa vasta sataneessa lumessa.
Ikinä en päässyt sitä panemaan mutta silti.