Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön: Monta työhakemusta olet laittanut tänään?

Vierailija
10.10.2016 |

???

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, aamuyöllä.

Vierailija
2/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Enkä laita jatkossakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäkäyvä ja laitoin kaksi hakemusta.

Tällä palkalla pärjää, mutta lisätyöllä saisi vähän leikkelettä leivän päälle.

Vierailija
4/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haist vit

Vierailija
5/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo laittanut tänään yhtään, enkä laita. Huomenna on työhaastattelu, että katsotaas taas sen jälkeen että pitääkö työnhakua jatkaa.

Vierailija
6/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se sinulle kuuluu? Mene utelemaan muualle.

Vierailija
7/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Syöpäni haittaa työhönpaluuta. 

Minut irtisanottiin syövän vuoksi saamani sairausloman aikana töistä - laittomasti.

Ehkä sinutkin jonain päivänä, jos oikein tuuri käy!

Vierailija
8/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Avoimena ei ole sellaisia paikkoja joita en olisi jo hakenut  enkä keksi enää yhtään firmaa täällä jonne avoimen hakemuksen vielä voisi tuupata.

Ei, en muuta, koska miehellä todella hyväpalkkainen työ ja vankat uranäkymät. Työnhakualueeno on nyt jo n. 100 km, koska mulla on auto käytössä.

Vierailija
9/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Kävin työkkärin sivuilla katsomassa koulutushakemukseni tilaa. Kyseiseen koulutukseen oli pääsyvaatimuksena ainoastaan kiinnostus kyseistä alaa kohtaan. En päässyt, syynä mainittiin etten täytä pääsyvaatimuksia.

Mitähän sitä sitten keksis, alkaisko raapustamaan hakemuksia ihan vain hakemisen ilosta? Kun ei oikein osaamista löydy lääkäriksi tai sosiaalityöntekijäksi, mitä tällä seudulla olis tarjolla.

Vierailija
10/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö niitä hakemuksia tehdän monta päivässä?

En minä työttömyysaikana saanut tehtyä kuin korkeintaan 2 hakemusta viikossa. Oli niissä sen verran paljon tekemistä.

Työttömyys ei sitten kestänytkään kuin 3 kuukautta, eli ei paha. Kannatti panostaa hakemusten laatuun.

Vierailija
11/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, en ole edes jaksanu katsella työpaikkoja.

Vierailija
12/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, kun olen jo hakenut kaikkiin varteenotettaviin firmoihin, mutta sain kutsun työhaastatteluun tänään.

Vierailija
13/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, ei ollut avoinna mitään mihin kelpaisin, eikä myöskään koulutuspaikkoja.

Vierailija
14/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 + yksi soitto kolmanteen

Vierailija
15/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hattu kourassa"-tyyli ja paikanpäälle mennä kysymään (esim kaupat, firmat ym ym) edelleen hyvä keino. Toiminu monilla. Yks kaveri sai rautakauppareissulla työpaikan, kun olivat etsineet uutta myyjää ja tilaisuuden tullen kysyi ja pomo haastatteli ja otti hommiin. Oli siis työpaikkailmotuksista netistä kattonu ja menny sitte suoraa kysymään kun oli muutenkin jotain remonttitavaraa käyny ostamassa.

Vierailija
16/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla, siksi että odotan vastausta muuntokoulutuskurssin suhteen, tämän viikon lopulla pitäisi tulla.

Olen sanonut ELYn kätyreille etten edes halua työllistyä ns vanhoihin hommiin vaan olen 100% motivoitunut uusiin hommiin joiden edellytys on tuo 4-5kk kurssi.

Jos en pääse kurssille, sitten onkin jostain kaivettava motivaatio nykyisiin hommiin ja hakea niitä paikkoja. Ei auta edes se, että ne vanhat duunit olisi 15-30% paremmin palkattuja kuin uuden uran...

Vierailija
17/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkään. Koska en koe järkrväksi hakean puolankielen opettajan, hitsaajan tai erityisopettajan paikkaa, koska minulla ei ole mitään valmiuksia kyseisiin hommiin!

Vierailija
18/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Eipä ole ollut mihin hakea.

Kaksi kertaa olen käynyt tänään mollin sivuilla katsomassa avoimet paikat.

Vierailija
19/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtäkään. Koska en koe järkrväksi hakean puolankielen opettajan, hitsaajan tai erityisopettajan paikkaa, koska minulla ei ole mitään valmiuksia kyseisiin hommiin!

Mutta hei, hattu kourassa vaan kyselemään sitä puolan opettajan paikkaa. Kyllä ne näkee, että sä olet hyvä tyyppi ja palkkaa sut.

Vierailija
20/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, enkä ole laittanut, enkä tule laittamaan. Töitä ei kuitenkaan ole kaikille, niin jätän ne suosiolla niille, joita oikeasti kiinnostaa. Olen tietyllä tapaa hyväntekijä.

T: 12 vuotta työttömänä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan