Onko Saara Aalto ikinä tehnyt coveria MIESARTISTIN laulusta?
Tai coverin sellaisen BÄNDIN kappaleesta jonka laulaja on mies?
Tulee miehenä sellainen fiilis jo, että Saara ei arvosta miesten tekemiä kappaleita. Ei nosta Saaran arvostusta sellainen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Saaraa varmasti kiinnostaa saada sun arvostusta.
Saara on käytännössä myöntänyt että häntä harmittaa kun niin moni ei pidä hänestä.
Hän voisi aloittaa tilanteen korjaamisen tuolla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Saaraa varmasti kiinnostaa saada sun arvostusta.
Niinpä. Siksi se ei menestykään.
Minuakin harmittaa, kun Juhani Palmu ei maalaa kuvia sademetsistä. Ei saa minulta arvostusta sademetsien ystävänä.
Ikea saisi arvostukseni, jos se tuottaisi rokokookalusteita. Pidän rokokookalusteista.
Aloittajan mielestä Saaran pitäisi olla varmaan myös hetero saadakseen aloittajalta heterona arvostusta. Tai soittaa pianon sijasta kirkkourkuja, kuten aloittaja.
Eiks se jossain kisoissa laulanut rascal flatsin what hurts The most.
Saaran pitäisi laulaa seuraavaksi joku kunnon poppibiisi. Vaikka Beyoncea tms. Tai vaikka Justin Bieberiä, jos mies pitää olla. Ihan jäätäviä biisivalintoja ollut! Ei se noilla kyllä pitkälle pötki. Alive oli jo hyvä alku, mutta jotain kevyempää pitäisi nyt vetää.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan mielestä Saaran pitäisi olla varmaan myös hetero saadakseen aloittajalta heterona arvostusta. Tai soittaa pianon sijasta kirkkourkuja, kuten aloittaja.
Itse asiassa olen kitaramiehiä. Tarkemmin sanottuna heavy metalia enimmäkseen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Minuakin harmittaa, kun Juhani Palmu ei maalaa kuvia sademetsistä. Ei saa minulta arvostusta sademetsien ystävänä.
Tämä koituu vielä Juhanin menestyksen tuhoksi. Kyllä kaikkia pitää pyrkiä miellyttämään. Taiteen tarkoitus on miellyttää mahdollisimman monia, eikä suinkaan ilmaista taiteilijan tunteita, ajatuksia ja kiinnostuksenkohteita tai kyseenalaistaa ja puhuttaa.
Tiesitkö, ettei naislaulajat välttämättä kirjoita itse kappaleitaan ja säveltäjä voi täten olla siis vaikka *gasp* MIES!! Esim. Nightwishillä mies tekee biisit jotka nainen laulaa. Sama useimmilla naisartisteilla.
Steven Spielberg saisi arvostukseni, jos hän tekisi parisuhdekomedioita.
Mieslaulaja ja miesten tekemät kappaleet ei kulje käsikädessä. Monet naislaulajien biisit on lähtöisin miesten kynästä.
Esim. jo tuon X factorissa kuullun Let it go-biisin toinen tekijä on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Se, että Saara ei esitä heviä, ei kuitenkaan haittaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Mieslaulaja ja miesten tekemät kappaleet ei kulje käsikädessä. Monet naislaulajien biisit on lähtöisin miesten kynästä.
Esim. jo tuon X factorissa kuullun Let it go-biisin toinen tekijä on mies.
Ei voi kuitenkaan sanoa etteikö naisen ääni sopisi sellaiseen kappaleeseen jonka alkuperäinen laulaja on mies. Esimerkiksi Eric Claptonin Tears in Heaven-biisistä on nainen tehnyt hienon coverin:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, ettei naislaulajat välttämättä kirjoita itse kappaleitaan ja säveltäjä voi täten olla siis vaikka *gasp* MIES!! Esim. Nightwishillä mies tekee biisit jotka nainen laulaa. Sama useimmilla naisartisteilla.
Mitä tarkoittaa gasp?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Se, että Saara ei esitä heviä, ei kuitenkaan haittaa sinua?
No ei se tietenkään plussaa myöskään ole ettei Saara tee/laula sellaista musaa.
tässä taitaa olla se yleisestikin se tilanne, että naisten mielestä naiset tekee parempaa musaa ja miesten mielestä miehet tekee parempaa musaa.