Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiphei, kymppitonnin bonarit vuosineljännekseltä.

Vierailija
10.10.2016 |

Unohdin ihan, että ne tulee nyt jo.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain vaan 3t. meillä on joku perkuleen raja aljon voi saada. huoh

Vierailija
2/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee selvästi sinut onnelliseksi :) joko on mielessä mihin käytät vai pistätkö säästöön? Hyvät rahat, niillä saa monenlaista aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu-juu.....sitten heräsit.

Vierailija
4/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tulee Noksu aikoja.... Silloin sai vielä kunnon bonareitakin....

Vierailija
5/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi teitä raukkaparkoja! Minä sain 0€ ja bonuksena vauvan niskakakat heti aamupalapöydässä. Nyt pistän tuon hymyilevän sinappikoneen päiväunille ja pistän isomman esikoisen pihalle leikkimään sillä aikaa kun teen meille uunikalaa lounaaksi. Jostakin syystä tunnen itseni ihan lottovoittajaksi kun katson näitä ihania terveitä lapsiani :) joten rahalla varmaan saa, mutta asenne ratkaisee ❤️

Vierailija
6/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Toivottavasti sait ne maksuun Hra. Verokarhun kourien ohi.

Vierailija
7/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi teitä raukkaparkoja! Minä sain 0€ ja bonuksena vauvan niskakakat heti aamupalapöydässä. Nyt pistän tuon hymyilevän sinappikoneen päiväunille ja pistän isomman esikoisen pihalle leikkimään sillä aikaa kun teen meille uunikalaa lounaaksi. Jostakin syystä tunnen itseni ihan lottovoittajaksi kun katson näitä ihania terveitä lapsiani :) joten rahalla varmaan saa, mutta asenne ratkaisee ❤️

Rahalla ei kyllä saa lapsia, joten aika heikko osallistuminen tähän ketjuun. 

Vierailija
8/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sua ap. Ilkeys tai empatiakyvyn puute on usein pysyvä ominaisuus, raha on katoavaista. Rankkaa lapsuutta ei niin ikään voi muuttaa jälkikäteen.

Vierailija
9/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten raha on tuolta kaikelta pois?

Vierailija
10/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verosuunnittelu<3

Vierailija
11/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee selvästi sinut onnelliseksi :) joko on mielessä mihin käytät vai pistätkö säästöön? Hyvät rahat, niillä saa monenlaista aikaan.

Rahanreikiä on aina. Uusimpana sellainenkin meno kuin tiekunnan ylläpitämän tien perusparannus mökkitielle. Ja matkarahastoonkin jää :)

Vierailija
12/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon sinappikoneesi johdosta, minun kolmikkoni on kaikki jo isoja opiskelijoita :)

t. ap

Vierailija
13/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu-juu.....sitten heräsit.

No ei. Toki verottaja vie osansa, kun palkkatulosta on kysymys. Palkkarakenteeni on sellainen, että noin puolet on kiinteää ja loppu suoraan riippuvainen laskutettavan työn määrästä.

t. ap

Vierailija
14/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ketuttaa kun tilille maksetaan 5500.

Vierailija
15/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalle ottaa hinajansa, kun valitettavasti olen ihan vaan palkansaaja.

t. ap

Vierailija
16/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin sua ap. Ilkeys tai empatiakyvyn puute on usein pysyvä ominaisuus, raha on katoavaista. Rankkaa lapsuutta ei niin ikään voi muuttaa jälkikäteen.

Ja tämä liittyi asiaan... miten?