Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - miten suhtautua seuraavaan

Vierailija
10.10.2016 |

Olen siis mies ja esimies.

Minulla on sopimuspaperi kädessä mistä käytävällä juttelen naispuoleisen kollegan/alaisen kanssa. Hän seisoo siis vieressä. Tilanteessa naisen rinta painuu jatkuvasti omaa käsivarttani vasten. Jos muutan asentoa hieman, että rinta ei enää osu niin toinen liikahtaa hetken kuluttua siten, että rinta painuu taas kevyesti minua vasten.

Kysymys: Onko tämä vain vahinkoa? Huomaako nainen tätä rintojen koskemista välttämättä lainkaan?

Itse tähän kuitenkin kiinnittää huomiota. Ihan turhaan ehkä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiinnostunut susta ja/tai haluaa panna

Vierailija
2/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kaksi vaihtoehtoa: Joko nainen tekee sen tarkoituksella tai sitten ei kiinnitä siihen lainkaan huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vasta imettänyt omiin rintoihin ei suhtaudu niin seksuaalisesti ja kokokin on voinut kasvaa ettei tunnista oikein missä asti ne menevät. Ei jaksanut silloin juuri kiinnostaa paljonko ne pullahtelivat esiin. Oisko tällainen tapaus?

Vierailija
4/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horjuuko teistä jompikumpi selvästi? Jollei horju, rinnalla töniminen on varmaankin tahallista. Yhden kerran tai kaksikin niin voi käydä vahingossa, mutta tönijä kyllä ottaa silloin hieman lisää etäisyyttä, jottei tule tönineeksi uudelleen.

(Kielivihje: Mene seuraavan kerran seisomaan hänen miespuoleiselle puolelleen ja katso, töniikö hän silloinkin jollain.)

Vierailija
5/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa siltä että nainen tekee sen tahallaan. On kiinnostunut sinusta. Tarkkaile onko muitakin merkkjä :D. Nämä on hankalia juttuja. Minä olin pari vuotta sitten sitten palaverissa erään kunnan työntekijän kanssa. Kyseessä oli nelikymppinen mieshenkilö ja meikäläisen ikähaarukassa kyllä. Yhtäkkiä tää levitti jalat niin että reisi painui minun reittä vasten. Siinä me sitten istuttiin ja keskusteltiin kunnan asioista reidet toisiaan hinkaten :D. Jäädyin täysin. En tiennyt mitä tehdä, en ole tottunut tuollaiseen. Oliko se vahinko ja miehelläkin nolo tilanne vai yrittikö se jotain. En pystynyt tekemään oikein mitään ja kohta mies liikutti reitensä pois. Jatkettiin niinkuin ei mitään.

Vierailija
6/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on vain pienempi reviiri ja tulevat keskustellessaan kahden kesken tavallista lähemmäs jopa kosketuksiin saakka, eikä siinä välttis ole mitään seksuaalista tai edes tietoista.

Vierailija
7/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä seksuaalisestahäirinnästä.

Vierailija
8/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti esimies? Jos olet, et ainakaan älysi takia ole tuohon asemaan päässyt. Lakkaa miettimästä naisen tarkoituksia, ota etäisyyttä sekä fyysisesti että henkisesti. Oikein kerjäät ahdistelusyytettä.

Vierailija
9/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tekisin sen silkasta periaatteesta. Jos tilanne olisi esitettynä täällä toisin päin vastaavia viestejä olisi jo kymmeniä.

Vierailija
10/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset EIVÄT yleensä flirttaile työpaikoilla tökkimällä miehiä rinnoillaan.

Naiset flirttailevat katsomalla sinun suuntaan ja hymyilemällä. He saattavat kyllä korostaa rintojaan hakiessaan jonkun miehen huomiota, mutta lyömäaseeksi nainen valitsee mieluummin käsilaukun tai korkokengän.

Vierailija
11/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sulla on liikaa aikaa. 

Vierailija
12/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Joka miehen painajainen.

Vierailija
13/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tekisin sen silkasta periaatteesta. Jos tilanne olisi esitettynä täällä toisin päin vastaavia viestejä olisi jo kymmeniä.

Etkä tekisi. Tulisit palstalle itkemään, että sinua ahdisteltiin töissä ja miksi naisten ahdistelu on niin vakava juttu ja miehistä ei kukaan piittaa.

Vierailija
14/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdonta ottaa kantaa, kun et kertonut sopimuspaperin sisällöstä mitään. Jos se sisältää luottamuksellista tietoa, niin ei ole soveliasta keskustella siitä käytävällä, missä kuka tahansa voi olla kuulemassa.

Viisampaa lähettää pgp-kryptattuna mailin liitteenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi