Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu niin kyllästynyt nykyiseen tv-tarjontaan?

Vierailija
09.10.2016 |

Tv 2:lta sentään tulee jakapalloa, vaikka en olekaan sen suurin ystävä. Sitten neloselta tuli eiliseltä uusintana haluatko miljonääriksi, kolmoselta: tähdet, tähdet, jossa (anteeksi vain) täysin mitäänsanomattomat artistit esittävät miljoonaan eri kertaan kuultuja hittikappaleita. Siis olenko ainut, jonka mielestä nyktään ei tule enää oikein mitään "kunnon ohjelmia"? Monesti leffatkin tulevat uusintana lyhyen ajan sisällä eri kanavilta. Olen 28- vuotias, eli ei varmasti mikään ikäkysymyskään. Noh, onneksi on Netflix..

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pariin vuoteen juuri katsonut, todella tulee pelkkää paskaa. Netflixiä mä myös katselen.

Vierailija
2/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Mut kieroutunut mieleni koukussa Friin murhajuttuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että kenelle nämä ohjelmat ovat oikein suunnattu. Ap

Vierailija
4/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin en pysty enää keskittymään teeveen tarjontaan. Tietsikka vieressä ja vie voiton.

Katson telkaria joskus puolison mieliksi. Että olisi ikäänkuin yhteisöllisyyden kokemus. Samoin lasten kanssa kun huomaan että olisi tarvetta yhteisöllisyydelle.

Vierailija
5/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atm tulee aika kiinnostava juttu anne frankista yle femmalta

Vierailija
6/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka kattoo telkkaria, ku o netti, lol

Vierailija
7/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari toimii täällä tunnelmavalaisimena

Vierailija
8/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, että kenelle nämä ohjelmat ovat oikein suunnattu. Ap

Diapameja syöville lobotomian saaneille.

Vierailija
9/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin vuonna 2005 laajakaistan, siitä lähtien en ole ajatuksella seurannut verkkotelevision puolelta kuin uutiset. Siihen asti tuli ostettua dvd-boxeina jenkkitv-sarjoja ja leffoja, mutta viimeiset 10 vuotta olen ladannut vertaisverkoista kaiken mitä telkkarista katson. Kokoajan käy hankalammaksi latailla näitä ohjelmia, en tiedä miten jatkossa tulen toimeen jos nämä kanavat menee kiinni. Netflixissä ei näytä olevan kuin murto-osa. Ehkä joku HBO:n nettipalvelu vois olla hyvä hankinta, mutta sieltäkään ei tule kaikki sarjat.

Välillä olen vilkaissut tv:n tarjontaa, ja kyllähän nämä Putoukset, Kingit, Posset ja iänikuiset Pulttiboisien ja Turpauunojen uusinnat on aika kamalaa paskaa. Sitten on tullut jäädäkseen kaikenmaailman remonttiohjelmat, Arvostele mun illalliset, Haasta Hansit ja muut turhien julkkisten kokkiohjelmat, Masterchefit, Hotellit kuntoon, Jyrki Sukulat, tuhannet ja taas tuhannet paneeliohjelmat. Katsooko suomalaiset näitä ihan tosissaan? Vitun puhelinmyyjät, Martinat ja hengenpelastajat, Exät rannalla, Big Brotherit ja muut, onko näillä älyllistä vastiketta kenellekään? Suoranaista ihmisten aliarviointia tuottaa tuollaista tv-paskaa.

Vierailija
10/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies Jethro, siinä se kiteytyy koko tv-tarjonta. Onhan siellä sitten vielä tämä sympaattinen maalaishuutokauppojen pariskunta. Ja Tartu mikkiin, Vain elämää, Tähdet tähdet. Ja Janne Kataja joka toiseen ohjelmaan.

Vierailija
11/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hirveästi myöskään välitä telkkaritarjonnasta. Hienoja luontodokumentteja tulee katsottua, ja jonkun verran sarjoja, uudemmista mm. Game of Thrones, Father Brown, Miss Fisher ja Silta, vanhoista esim. Poirot. Aika rikospainotteista siis, tosi-tv ja visailukisailut ei nappaa. Sitcomeista tykkään, mutta sarjoja joita jaksan seurata on aika vähän.

Vierailija
12/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikon uutiset on aivan loistava helmi.

Vierailija
13/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tulee joka päivä monta ohjelmaa mitä seurailen. Tv is my life. Tänäänkin katsoin Possen, Usan Talentin ja X Factor UK:n. Usein tulee vielä parikin ohjelmaa päällekkäin, mutta onneksi on uusinnat.

Vierailija
14/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän moni enää tv:tä katsokaan. Ollaan enemmän netissä ja monilla on netflix. Minun kaveri ei edes omista tv:tä. Minäkään en aio ostaa uutta kun nykyinen menee rikki. Jos joskus harvoin jotain tv-ohjelmaa haluaa katsoa, sen näkee netistäkin.

Vierailija
15/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Mut kieroutunut mieleni koukussa Friin murhajuttuihin.

Moikka! Sitten sun pitää ehdottomasti hommata itsellesi ID (Investigation Discovery).

Vierailija
16/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa eilen saunan jälkeen, kun surffailin kanavalta toiselle eikä löytynyt mitään katsottavaa. Kaipaisin juuri lauantai-iltaan jotain kivaa musiikkiohjelmaa, jota katsella koko perheen kesken. Jotain hyväntuulista ajanvietettä, mihin ei tarvitse niin keskittyä, missä ei vuodateta kyyneleitä, missä ei puukoteta toisia selkään, missä ei arvostella ketään. Vaikka en räpistä piittaa, niin Elastinen feat oli hyvä idea, ja olisi kiva nähdä vastaava myös jonkun muun artistin toteuttamana. Tai sitten vaikka Bumtsibum vähän päivitettynä. Biisikärpänen oli myös kiva.

Vierailija
17/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ovat rikosdokumentit  Friiltä ja Haihäkki (Leijonan luola). Älykkäintä porukkaa mitä tv:ssä voi nähdä.

Vierailija
18/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson vaikka mitä, esim. Grand Designs, Upeat skandikodit, luonto-ohjelmia ja dokumentteja ja kaikki mahdolliset historialliset draamat. Ihan tulee riittävästi kaikenlaista.

Vierailija
19/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta laulua eri muidoissaan tulee hivenen liikaa.

Vierailija
20/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso televisiosta enää mitään, koska kaikki ohjelmat on joko huonoja tai sitten ne tuputtavat mokutusta. Yle on pohjanoteeraus, edes ylen uutisia ei pysty katsomaan ilman ylenantoa. Ajankohtaisohjelmien taso on jo sellainen että katsojalta katkeaa verisuoni päästä kun joka toinen sana on rasismi ja toinen natsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme