Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu niin kyllästynyt nykyiseen tv-tarjontaan?

Vierailija
09.10.2016 |

Tv 2:lta sentään tulee jakapalloa, vaikka en olekaan sen suurin ystävä. Sitten neloselta tuli eiliseltä uusintana haluatko miljonääriksi, kolmoselta: tähdet, tähdet, jossa (anteeksi vain) täysin mitäänsanomattomat artistit esittävät miljoonaan eri kertaan kuultuja hittikappaleita. Siis olenko ainut, jonka mielestä nyktään ei tule enää oikein mitään "kunnon ohjelmia"? Monesti leffatkin tulevat uusintana lyhyen ajan sisällä eri kanavilta. Olen 28- vuotias, eli ei varmasti mikään ikäkysymyskään. Noh, onneksi on Netflix..

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä harmittaa hyvien sarjojen puute. Greyn anatomiaa tulee katsottua mutta sekin nyt tauolla. Hyviä sarjoja on olemassa ja tehdään, mutta televisiossa niitä näkee harvoin. Esimerkkeinä OITNB, House of Cards ja moni muu Netflix sarja. Harmi vaan ettei Suomen Netflix ole kovin kattava eli sen hyvät sarjat selaisi läpi hetkessä... :/

Liikaa "viihde"ohjelmaa ja huonoa tosi-tv:tä, ei kiinnosta kenen puskat laitetaan uusiksi ja kenen lapset laitetaan ruotuun. Uusinnat vituttaa. Miksi uusintoja edes näytetään (jopa 6 kertaa viikossa!!!!!!) aikana jolloin ohjelmat voi tallentaa ja katsoa netistä jos ne missää? Myöskin yli puolet vuorokaudesta näytettävät astral-teeveet saa raivostumaan. Juuri kun ehdit innostua uudesta kanavasta kuten Friistä tai Herosta, huomaatkin sieltä tulevan ohjelmaa vain muutaman tunnin päivässä (ottamatta kantaa ohjelmien laatuun).

Vierailija
22/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkimuuonpaskaapaitsikusi kirjoitti:

En katso televisiosta enää mitään, koska kaikki ohjelmat on joko huonoja tai sitten ne tuputtavat mokutusta. Yle on pohjanoteeraus, edes ylen uutisia ei pysty katsomaan ilman ylenantoa. Ajankohtaisohjelmien taso on jo sellainen että katsojalta katkeaa verisuoni päästä kun joka toinen sana on rasismi ja toinen natsi.

Matuttajamädättäjäkommarimaanpetturi alapeukutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää tv:tä katso. Viimeinen niitti oli Silminnäkijä ja 45 minuuttia -ohjelmien lopettaminen. Tosin huomenna saatan katsoa Kekkos-dokkarin ykköseltä... 

Vierailija
24/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin telkkarin katsomisen jo muutama vuosi sitten, kun yhtenä päivänä tuli 14 kokkiohjelmaa eri kanavilta. Miten v*tussa ruuanlaitosta on tullut näin tärkeää?? Enää en edes tiedä mitä sieltä tulee, mutta tuskin olen jäänyt paljosta paitsi.

Telkkari mulla on pelikonsolia varten ja sitä kautta katson myös youtubea, netflixiä ja areenaa.

Vierailija
25/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin olen tässä miettinyt. Ennen katsoin paljon, juurikin kyllä noita amerikkalaisia sarjoja ja reality-kilpailuja. Sub oli mun lempikanavani, paljon hyviä sarjoja pari vuotta sitten. Nyt ei juuri mitään. Sama maikkari, nykyään sieltä ei tule viikon aikana yhtäkään ohjelmaa jota katsoisin. Ne pari sarjaa, jotka ennen tulivat parhaaseen katseluaikaan, on piilotettu jonnekkin keskiyön jälkeen. Jos siis ylipäätään viitsivät lähettää kaikkia jaksoja kun aloittavat. Joka kanava tuntuu näyttävän siihen parhaaseen katseluaikaan jotain suomalaista huttua, joko huonosti tehtyä ulkomaiseen formaattiin perustuvaa "viihdettä" tai jotain originaalia tyyliin Kuokkavieraa Kataja tai Keittiöelämää. Tai jotain missä on poliiseja. Siis kuka näitä katsoo? Sitten huononnetaan entisestään kun ei kukaan enää katso telkkaria ja kun nämä "suursatsautsetkin" floppasivat. Juu, onneksi on netflix.

Vierailija
26/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Mut kieroutunut mieleni koukussa Friin murhajuttuihin.

Mulla ihan sama juttu. Frii, vitonen ja kutonen on ne kanavat mitä voi enää katsoa. Ai juu ja Foxia kanssa jonkun verran, criminal minds ja ilman johtolankaa on jees.

Tosiaan nämä "perinteiset" ylet, maikkari ja nelonen on ihan turhaa täynnä nykyisin. Kaikki tositeeveet ja tavikset tekemässä ties mitä milloinkin on niin p*skaa ettei paremmasta väliä. Samoin jethrot, katajat, hirviniemet sun muut on nähty jo.

Vierailija
27/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies Jethro, siinä se kiteytyy koko tv-tarjonta. Onhan siellä sitten vielä tämä sympaattinen maalaishuutokauppojen pariskunta. Ja Tartu mikkiin, Vain elämää, Tähdet tähdet. Ja Janne Kataja joka toiseen ohjelmaan.

Ja se h*lvetin hirviliemi muijineen sitten kaikkiin muihin. Nämä kolme pitäisi sulkea pysyvästi ihan kaikista tv-ohjelmista ja mainoksista.

Vierailija
28/50 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut vuosiin tvlähetyksiä vaan ladannut netistä mitä haluan katsoa.

Tänään katsonut jo Van Helsing ja Z-Nation.

Juuri äsken meni jakso Quarry-sarjaa ja kohta Westworldin eka jakso.

Vierailija
29/50 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää ohjelmat rupee riittämään kun Johnny  English on näytetty  turhan usein  pienellä aikaa 3 kertaa  viikon aika ei muuta ole enää uusia ohjelmia Ohjelmatarjonta  on  todella huono Hävekkää.....

Vierailija
30/50 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan telkkariin kunnon tv-sarjoja tai vaikka edes niiden vanhojen ja hyvien uusintoja. Sen sijaan jotain frendejä ja simpsoneita en jaksa enää jaksoakaan.

Nuo kaikki alaston ex-.anoppi alttarilla-parinvaihto-kännäys ohjelmat ja unelma-asunnot sieltä ja täältä joutaisi pikkuhiljaa pistää johonkin cmoreen.

Vierailija
31/50 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artisti esiintyy, juontaja juontaa, artistia haastatellaan, artisti laulaa, julkkis tanssii, julkkis visailee kisailee, julkkis remppaa.

Vierailija
32/50 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän moni enää tv:tä katsokaan. Ollaan enemmän netissä ja monilla on netflix. Minun kaveri ei edes omista tv:tä. Minäkään en aio ostaa uutta kun nykyinen menee rikki. Jos joskus harvoin jotain tv-ohjelmaa haluaa katsoa, sen näkee netistäkin.

Juuri näin. Itsellä hajosi sontaloota pari vuotta sitten ja elämä on ollut parempaa ilman. Netin kautta voi katsoa sen vähäisen mitä tarvitsee.

Vierailija
33/50 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson uutiset ja joskus Yle ykkösen sarjoja.

Mitään aivoja pehmentävää en todellakaan jaksa katsoa. En ymmärrä, kuinka joku voi ja haluaa tuhlata aikaansa kaikenmaailman tosi-tv-ohjelmiin. Jotain älyvapaata Temptation Islandia, Big Brothersia, hääohjelmia jne.

Vierailija
34/50 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin television katsomisen, kun tallentava digiboksi alkoi sekoilemaan liikaa. Eipä siinä loppujenlopuksi juuri mistään tunne jäävänsä paitsi ja suoranahan minä en mitään katso kun ei sieltä tunnu tulevan kuin mainoksia jatkuvasti.

Vierailija
35/50 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin aivan hyvin ilman töllöä. Mies oli kolme päivää poissa kotoa, enkä avannut telkkua kertaakaan sinä aikana. Kun mies on kotona, tv on aina auki vaikkei sitä kukaan katsoisikaan. Yöksi sentään sulki pari tuntia.

Vierailija
36/50 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friin murhadokumentit tulee nyt huonoon aikaan ja Prime timessa aina vaan kova laki ja naked attraction.

Alfalla tulee ihan hyviä keskusteluohjelma. Tomi Lindblom on seksikäs tykkään katsella häntä.

Vierailija
37/50 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole pariin vuoteen juuri katsonut, todella tulee pelkkää paskaa. Netflixiä mä myös katselen.

No ei sieltä Netflixsiltä-kään juuri mitään tule, itse en löytänyt kuin ; onko rakkaus sokea ja sitäkään sarjaa ei jaksa alusta loppuun tuijottaa,.

Nyt kun olen parin päivän ajan joutunut selaamaan TV kanavia, niin nämä uusintana tulevat paritusohjelmat on lähinnä sururullisen mielen ja yökötyksen väliltä herättäviä tunteita aiheuttavia. Ensinäkemältä oli OK ohjelmia, mutta nyt kun tietää juonen , niin .ei kiitos.

Ja näitä ohjelmia oli useita ensitreffi, kolmio trauma, ensitreffit Australia . 

Vierailija
38/50 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ette muuta tee kuin vahtaatte telkkua, eikä äly taivu edes maksuttomien suoratoistojen katsomiseen?

(Areena, Plex, Rakuten, Katsomo, Ruutu...)

Ei ole pakko katsoa mitään, eikä ole pakko pitää telkkua koko ajan auki. Voi keksiä itselleen muuta tekemistä, esimerkiksi lähteä lenkille tai tavata ystäviä.

Jaa, ehkä ette kykene lähtemään ulos eikä teillä ole ystäviä. 

Vierailija
39/50 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusinnoilla täytetään ohjelma-aikaa. Esim. Sarjat tai haluatko miljonääriksi jaksoja toistetaan useaan kertaan

Vierailija
40/50 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän huushollissa katsottavaa tuntuu niitä riittävän. Tallennetaan Elisa Viihteelle niin ei ole kiirettä katsoa, lyhytsarjoja ja muita, äsken saatiin katsottu Eroja ja Avioeroja, Karen Pirie ja mikä se kolmas oli, Paraikaa katsotaan Lupauksen linnaketta (saksalainen), Kaikenkarvaisia eläimiä, Alcantaroita, yleensä ollaan pari vuotta jäljessä ja katsotaan ohjelmia jotka pian poistuvat, dokumentteja myös. Pian poistuu yksi kausi Nuorta Morsea, se pitää katsoa ja Hakekaa Kätilöitä on katsomatta enemmän kuin tarpeeksi. Lisäksi sitten tietysti uutiset ja A-studioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän